Guest Jufernaut

Finnair uusi nettivarausjärjestelmänsä

31 viestiä aiheessa

Olisikohan syynä asiaankuulumaton ja ilkivaltainen kirjoittelu?

 

Sellaisia varten on ylläpitäjät, jotka poistavat asiattomuudet ja ilkivaltaisuudet. Tällaisten asioiden ei pitäisi antaa vaikuttaa kokonaisuuteen ja huonojen asiakaskokemusten käsitteleminen julkisesti luo myös luottamusta asiakkaiden silmissä. Täydellisyyteen on hyvä pyrkiä, mutta mahdotonta päästä. "Kun yhteen suuntaan kumartaa, niin toiseen pyllistää".

 

Takaisin alkuperäiseen aiheeseen. Otin yhteyttä myös Finnairin puolelle ennenkuin tänne kirjoitin, että saisin tiedon onko kyseessä yksittäinen vai isompi häiriö. Sain vastauksen, että kaikki näyttäisi heidän silmissä toimivan normaalisti ja häiriöitä ei ole esiintynyt. Päätin vielä käynnistää puhelimeni uudelleen, koska olin eilen toisen valtion verkko-operaattorin yhteyksien varassa. Oliko sitten siitä kiinni tai ei, mutta nyt näen taas kaikki varaustiedot ja järjestelmä on minunkin osalta kunnossa.

 

"Instrument, sano ryssä, kun rautakangen näki."

(Kummeli)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Alkuviikosta varasin lennot,laukun ruumaan ja ateriat.Varauksen yhteydessä ei millään suostunut näyttämään että paluulennolle on ateria,sähköpostiin tupsahti kyllä varaukset molemmista aterioista.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Siellä voidaan kysyä vääriä asioita tai kertoa palvelusta tai asiakaskokemuksesta väärin ja menee kallilla rahalla suunniteltu kiiltokuvailluusio rikki.

 

Kummallista tuo, kun myös sen 1,5v on ollut rikki se multicity -haku kun erehtyy valkkaa sen CPH -lähtöpisteeksi. Joitakin kappaleita kysymyksiä tainnut tullut nakattua, että joskohan sen onnistuis fiksaa ettei päätyis erroriin. Kummasti kun samalla reitityksellä kaikki toimii kunhan valkkaa minkä vaan toisen lähtöpisteen, sekä ongelma on ollut pidemmän aikaa jo etenkin tuolla kaupungilla lähtöpisteenä, ajoittain joillakin toisillakin toki. Ei ole replyä herunut Some-FineAirista, lienee mennyt yli hilseen.

 

Ongelma olisi kiva esittää tosiaan julkisena kysymyksenä, nämä lafkat jotka pyytelevät aina laittamaan yksityisviestiä niin voi aina dissaa täysin. Jos asiaa ei ole mahdollista käsitellä julkisesti asiakkaan pyynnöstä, niin jossain lienee vikaa, eikä se ole asiakkaassa.

 

Yleensä kun se Some-tiimi on  yrityksissä vailla valtuuksia tehdä mitään, mutta kummallisesti eräskin kansallinen yhtiö löysi itseäni miellyttävän vastauksen kun tuuppasin menemään viestiketjua julkiseksi, saatuani ensin yksityisviestillä "voi voi ei voida tehdä asialle mitään" -vastauksen. Kummasti vaikeaan kysymykseen (ja asialliseen) löytyikin ratkaisu, mutta ei kunnes asia puitiin julkisessa firman someprofiilissa..

 

Ihmiset tuppaavat vain unohtamaan moderoinnin mahdollisuuden, itse en uskoisi mitään sivua missä vain kivoja positiivisia palautteita ovat käyttäjät julkaisseet. Mutta jengihän näkee vain mitä siellä julkisena on, vielä kun pysähtyisivät pohtimaan mitä sieltä on piilotettu / poistettu.

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Sellaisia varten on ylläpitäjät, jotka poistavat asiattomuudet ja ilkivaltaisuudet.

 

Mitä järkeä on sitoa yksi henkilö tuollaiseen 24/7 (eli käytännössä aika monta nenkilöä) kun kysymysten ja palautteen esittämiseen on muita parempia kanavia. Tyhjänpäiväisestä ja asiattomasta kirjoittelusta löytyy paljon esimerkkejä suoli24:stä.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mitä järkeä on sitoa yksi henkilö tuollaiseen 24/7 (eli käytännössä aika monta nenkilöä) kun kysymysten ja palautteen esittämiseen on muita parempia kanavia. Tyhjänpäiväisestä ja asiattomasta kirjoittelusta löytyy paljon esimerkkejä suoli24:stä.

 

Moni firma sitoo tyhjänpäiväisyyksien kertomiseen sitä henkilökuntaa contactcentereihin, sekä ostaa noita webi-chatalustojen mukavien juttelijoita ulkoistetuilta kumppaneilta.

 

Realismilasit ovat paremmat kuin mitkään Specsaversin "alesta" saadut tuotteet...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Moni firma sitoo tyhjänpäiväisyyksien kertomiseen sitä henkilökuntaa contactcentereihin, sekä ostaa noita webi-chatalustojen mukavien juttelijoita ulkoistetuilta kumppaneilta.

 

Ratkeaisivat ongelmat jotenkin nopeammin, jos ihmiset voivat useiden muiden kontaktitapojen lisäksi julkaista myös firman fb-sivulla?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään