Guest Juhowee

Canarias Air - Oma Fiktiivinen Lentoyhtiö

22 viestiä aiheessa

Tässä yksi päivä kun ei ollut mitään tekemistä, ulkona reehnetti (satoi) ja elämä oli ankeimmillaan, päätin aloittaa tekemään hyväksihavaitsemalleni POSY:n CRJ-200-koneelle paintteja, ja lentelisin sitten fiktiivisellä lentoyhtiölä, Canarias Airilla lentoja etelän kuuman auringon alla, Kanariansaarilla! On ollut todella upeaa tunnelmaa, ja kun Edit Voicepackistakin löytyi Canarias Airin radiokutsu sekä Canary Simin sceneryjen kanssa ja vielä kun sain virtual cockpitinkin toimimaan kunnolla, mikään ei voisi olla ihanampaa. Tekstuurit on väsätty Photarilla ja tallennettu DXTBMP:llä.

Kertokaa mielipiteenne, miltä tuo minun fiktiivinen paintti teidän mielestänne vaikuttaa, mitä puuttuu, mitä pitäisi muuttaa yms. yms. Pari kuvaa.

Tuo keulan "kolmio" on ehkä himpun verran liian "kirkas" muihin oransseihin osiin nähden.

[ attachment removed ]

Standilla

[ attachment removed ]

Peräsimestä saattaisi puuttua jotain, jokin aurinkoinen kuva esim. Mutten oikein keksi mikä.

[ attachment removed ]

Tällaista. Jos kuvia tarvitaan lisää, niin voin kyllä lähetellä. Tämä on ensimmäisiä tekstuurejani, kertokaa mielipiteitänne.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nostin tekstiä ja otin sellaisen kuvan, että sivuprofiili näkyy paremmin.

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oisko ideaa mitä tulis peräsimeen.  Joku aurinkoinen kuva. Nainen bikin... Siis tota joku sellanen aurinko/uimaratakuva.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ajattelin että Teiden voisi siihen pistää, mutta se ei ehkä sovi koneen muuhun väritykseen hirveän hyvin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oisko ideaa mitä tulis peräsimeen.  Joku aurinkoinen kuva. Nainen bikin... Siis tota joku sellanen aurinko/uimaratakuva.

tai sitten kehittelet yhtiöllesi logon.. tai laitat yksinkertaisesti sinne perään CA tms.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan hyvähän tuo on, mutta itse lähtisin hakemaan jotain hieman räväkämpää. Jää jalkoihin jos vertaa esimerkiksi alueella liikennöiviin Binterin koneisiin ja myös Iberian koneisiin verrattuna. Toisaalta erottuu joukosta, mutta lähtisin sekoittelemaan juuri tuota kirkasta oranssia - valkoista ja kenties jotain muuta. Pyrstöön voisi tulla sitten vaikkapa sellaset sarjakuvamaisen pehmeät palmut jos graafista osaamista riittää. Banaaniplantaasit ovat myös kova sana kanarialla. Kaikki aurinkorantaideat ja palmut ovat nekin kenties hieman kökköjä kanariansaarten maisemiin, sillä alue on melko tuliperäistä ja osin myös karua. Vehreyttä ja raikkautta kuitenkin löytyy joten kenties jotain sellaista.

Kokonaisuudessa kuitenkin lähtisin hakemaan sellaista hyvin tuoreen näköistä kokonaisuutta. Onnea matkaan :)

Muok: Jos nyt vielä jotain sanoisin, niin tuo tekstissä käytetty sininen väri ei ole se kaikkein edustavin ja näyttää lähinnä aivan perusväriltä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tällästä mä nyt kehittelin. Ajattelin palmuja logoksi, ihan hyvin sopii. Jos joku ei tajua, niin tuo sininen yrittää kuvata merta ja tuo keltainen osa ikäänkuin hiekkarantaa. Pitää vähän kehitellä tuota, että näyttää hienolta, vedin veden aallot vapaalla kädellä. Jotenkin näyttäis epäonnistuneen mutta silti näyttää hienolta ;)

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vähän muovasin, otin nuo rumat aallot pois, sekä jätin palmut pelkästään perään. Nyt näyttää paremmalta.

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

LISÄYS: Niin ja tein rekisteristä (EC-TAF) vähän realistisemman.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sittenkun on valmis niin olisikohan mahdollista saada jakoon? Binterillä on mukava lennellä, mutta voisihan sitä vähän vaihteluakin joskus :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Öö, liian alphan? ;) Jos joku ystävällisesti vähän tällaiselle aloittelijalle selittelisi siitä alphasta. Olen kyllä jotain siitä kuullut, kuulemma on jotain kiiltopintaa? Siis reflectionia, onko se sitä? Ja kyllähän tätä voisi jakoon pistellä, mutta mille osiolle jos FSNordiciin? Muuten tuo kone ei ole mitään parhaita. Hienosti on kyllä mallinnettu, ikkunoista näkee matkustamoon jne. Mutta muuten aika ilkeä lennellä ja sitten kun vaijhtaa Spot Plane -näkymään niin rullaustiellä/parkissa kone ikäänkuin pomppaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

tommosen paintin kun sais Fokker 70:seen. on kyllä sen verran hieno paintti, ja mun mielestä tuota alphaa ei tarvi vähentää, mun silmään just sopiva..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Öö, liian alphan? ;) Jos joku ystävällisesti vähän tällaiselle aloittelijalle selittelisi siitä alphasta. Olen kyllä jotain siitä kuullut, kuulemma on jotain kiiltopintaa? Siis reflectionia, onko se sitä? Ja kyllähän tätä voisi jakoon pistellä, mutta mille osiolle jos FSNordiciin? Muuten tuo kone ei ole mitään parhaita. Hienosti on kyllä mallinnettu, ikkunoista näkee matkustamoon jne. Mutta muuten aika ilkeä lennellä ja sitten kun vaijhtaa Spot Plane -näkymään niin rullaustiellä/parkissa kone ikäänkuin pomppaa.

Eiköhän se mene lisääjien toimesta itsestään oikeaan osioon, eli todennäköisesti tiedostokirjaston Aircraft --> Others.

Ensihätään voisin ottaa vaikka hyvin sähköpostilla, ellei siitä ole vaivaa  8) Tietysti vasta sittenkun olet itse päättänyt sen olevan valmis, jos haluat laittaa jakoon ja jos et heti halua laittaa fsnordicciin tjsp.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En mä tuota Alphaa rupee muutteleen, mutta voisihan tuon laittaa jakoon, näin aluksi e-maililla. Mutta lisäilen vähän pikkuasuoita tuohon. Kerron sitten.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos nyt tännekkin, eli jos joku haluaa, niin paketti on "noudettavissa" osoitteesta http://www.jw.arkku.net/crj_200_CAA.zip

Sinne taisi muuten lirvahtaa mukaan se psd tiedostokin..... Mutta asiasta asiaan, eli mistä mahtaa johtua se koneen "ponnahtaminen" rullaustiellä/ständillä kun vaihtaa Spot Plane- näkymään?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

[ attachment removed ]

Ps. Minulla ei tapahtunut mitään pomppimista, mutta joskus on muualla käynyt niin vain tiettyjen koneiden kanssa. Kone yrittää pudota kiitotien läpi jonkin bugin takia, mutta ei kuitenkaan onnistu ja sitten vain pomppii.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toihan on ihan hieno - mutta laita rohkeasti vaan sitä kirkkaampaa keltaista, kyllä tommosessa kannattaa sitten käyttää värejä kunnolla, näyttää ihan kivalta.

//t

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taitaa olla siis fs9:n default Learjet 45:n paneeli. Käytän itse samaa paneelia em. koneessa.

Saako tuossa millään sammutettua moottoreita? Aika säälittävää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Katkaise (tietääkseni) polttoaineensyötty, Ctrl + Sift + F1. Ja kun käynnistät moottoreita, niin muista laittaa polttoaineensyöttö päälle, Ctrl+Sift+F4.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään