Guest arttula

VATSIM-tunnukset kadoksissa

16 viestiä aiheessa

Moikka

Hitto, piti tuolla lähteä kokeilemaan taas online-lentoakin, mutta en pirullakaan löydä VATSIM-tunnuksiani. Laitoin jo jokunen päivä sitten mailia sinne membership -osastolle, mutta mitään ei ole kuulunut...  :-\

Pittääkö sitten vaan luoda uudet tunnukset ? ???

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mene vatsim.net ja sieltä Member services -> Lost Password ellet sitten tolla maililla sitä tarkoittanut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve

Joo, kiitos ! Juuri tuota member services -osastoa tarkoitin. Siellä kysytään ID-numeroani, jota en muistanut. Nyt sekin on taas kirjoitettu muistiin. Laitoin password-reminderiin sen, ja nyt odottelen vastausta. Mitään ei kuitenkaan toistaiseksi ole kuulunut, mutta toivossa elellään... :)

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve

Joo, kiitos ! Juuri tuota member services -osastoa tarkoitin. Siellä kysytään ID-numeroani, jota en muistanut. Nyt sekin on taas kirjoitettu muistiin. Laitoin password-reminderiin sen, ja nyt odottelen vastausta. Mitään ei kuitenkaan toistaiseksi ole kuulunut, mutta toivossa elellään... :)

Arttu

Onhan sulla mailiosoite sama kuin mille tuon alunperin rekisteröit? tuon pitäisi olla automaaginen maili mikä sieltä tulee..

//T

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve !

Joo, itse asiassa ensin meni pieleen sen vuoksi, että olin inaktivoinut tuon VATSIMissa olleen osoitteen roskapostivyöryn vuoksi. Otin sen taas hetkeksi käyttöön, ja vihdoinkin sain tunnukset. :thmbup:

Mutta mutta... Nyt on ongelmana, etten saa SB3:sta toimimaan. Kun asennan sen ohjeiden mukaan, ja käynnistän FS:n, ei "Modules" -valikossa näy lainkaan SB:tä. Ainostaan FSUIPC. SB käynnistyy kyllä, jos sen käynnistää erikseen, mutta pyörii omassa ikkunassaan FS:n takana.

Missäköhän menee pieleen ? :-\

Arttu

Onhan sulla mailiosoite sama kuin mille tuon alunperin rekisteröit? tuon pitäisi olla automaaginen maili mikä sieltä tulee..

//T

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Anybody ?? Onko ideoita, vai onko niin, että olen taas ryssinyt jossain perustavanlaatuisessa jutussa, joka selviäisi manuaalia lukemalla ? :P

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta mutta... Nyt on ongelmana, etten saa SB3:sta toimimaan. Kun asennan sen ohjeiden mukaan, ja käynnistän FS:n, ei "Modules" -valikossa näy lainkaan SB:tä. Ainostaan FSUIPC. SB käynnistyy kyllä, jos sen käynnistää erikseen, mutta pyörii omassa ikkunassaan FS:n takana.

Löytyykö simun modules-kansiosta sb3:een viittaavia tiedostoja? Ainakin "sb3gaugebridge.dll" tai jotain tuohon suuntaan oli se itse squawkbox.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, ei löydy mitään siihen viittaavaa. Asensin tuon SB3:n ihan normaalisti - ja kaksikin kertaa - mutta silti ei tunnut toimivan. :-\

Arttu

Löytyykö simun modules-kansiosta sb3:een viittaavia tiedostoja? Ainakin "sb3gaugebridge.dll" tai jotain tuohon suuntaan oli se itse squawkbox.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, ei löydy mitään siihen viittaavaa. Asensin tuon SB3:n ihan normaalisti - ja kaksikin kertaa - mutta silti ei tunnut toimivan. :-\

Arttu

Kumma juttu. Mutta noista puuttuvista tiedostoista on joka tapauksessa kyse. Eihän asennusohjelma kysynyt mitään tuohon viittaavaa, että haluatko SB:n simun sisälle? Mitä jos asennat sen vaikka uuteen tyhjään kansioon? Löytyykö alakansiosta "Modules" noita tiedostoja?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, ei kysynyt muuta, kuin, että haluanko käyttää SB:tä ja FS:aa samassa koneessa. Haluan, vastasin. Modules -kansiossa ei ole mitään SB:hen viittaavaa. FS on minulla asennettu E: -levylle (käyttis C: -levyllä). Olen yrittänyt asentaa SB:n sekä C: -levylle, että uudestaan sitten (poiston jälkeen) E: -levylle. Ei silti toimi...  :-\

Arttu

Kumma juttu. Mutta noista puuttuvista tiedostoista on joka tapauksessa kyse. Eihän asennusohjelma kysynyt mitään tuohon viittaavaa, että haluatko SB:n simun sisälle? Mitä jos asennat sen vaikka uuteen tyhjään kansioon? Löytyykö alakansiosta "Modules" noita tiedostoja?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei kyllä minulla ole tuota sb3gaugebridge.dll:ää, ja hyvin toimii. sbtrans9.dll, sbmpjoin9.dll, sbmod9.dll, tollaset löytyy minulta, voisin kuvitella että nuo ovat squawkboxin runko dll:ät.

-Anssi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulta taasen ei löydy FS-kansiosta mitään SB:hen viittaavaa. Vika lienee siinä, mutta miten korjata ?

Arttu

Ei kyllä minulla ole tuota sb3gaugebridge.dll:ää, ja hyvin toimii. sbtrans9.dll, sbmpjoin9.dll, sbmod9.dll, tollaset löytyy minulta, voisin kuvitella että nuo ovat squawkboxin runko dll:ät.

-Anssi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hum... Poistin, ja asentelin tuon SB:n jälleen kerran. Jostain syystä se tekee aina D: -levylleni kansiot "Microsoft games" ja "FS9", jonka sisään kansiot "Aircrafts" ja "Modules". Noiden kansioiden sisältä löytyvät sitten SB:n asentamat fileet. FS:ni on kuitenkin asemassa E:/Microsoft Games/FS9. Mitenköhän saisin tuon toimimaan ?

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeiles heittää ne Aircraft ja Modules -kansiot sinne E:lle simulaattorihakemiston juureen? Tosin ei mikään virallinen ratkaisukeino mutta saattaa toimia silti :)

Antti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jees !!! 8) Nyt tuntuu toimivan. Ainakin SB:n ruudut ilmestyvät FS:iin. Täytyy kokeilla taas on-line, jahka tästä taas olen ajokuntoinen... :P

Kiitos  !

Arttu

Kokeiles heittää ne Aircraft ja Modules -kansiot sinne E:lle simulaattorihakemiston juureen? Tosin ei mikään virallinen ratkaisukeino mutta saattaa toimia silti :)

Antti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään