Jouni Laukkanen

Naarajärvellä 11.6 isohko kone?

4 viestiä aiheessa

Terveeks!

Savon Sanomien toimittaja Päivi Saarilahti lähestyi työmaan esimiestä kysyäkseen mikä isokokoinen "matkustajakone" oli lentänyt 11.6. puolen päivän aikohin Naarajärven-Pieksämäen ympäristössä. Koneesta oli useita havaintoja, mutta nyt toimittajaa on alkanut kiinnostamaan, mikä kone on mahtanut olla kyseessä lehtijutun teko mielessä.

Jos jokkakulla on tietoa asiasta, niin tänne vaan tietoa, pliis.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olin myös kyseisenä päivänä naaralla ja näin tuon koneen. Kyseessä oli todellakin ison matkustaja suihkukoneen näköinen kone punaisella pyrstöllä ja meni vielä sen verran matalalla, ehkä noin 1-2 kilometrissä että minun ja muutaman muunkin mielestä sillä oli vielä telineet alhaalla ja meni naaran kentän yli pieksämäen suunnasta jyväskylän suuntaan.

No eipä tästä varsinaisesti varmaan ollut apua tuohon alkuperäiseen kysymykseen mutta toivottavasti joku tietäisi tästä niin olisi kyllä kiva tietää mikä toi kone oli ja mitä varten lensi matalalla hiljaa ja vielä mahdollisesti telineet alhaalla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Melkeinpä sanoisin että ei ollut tuo tai edes potkurikone mutta varmaan parempi että en sano enempää sillä en oikein 100% tarkasti muista millainen se oli.

Täytyy nyt viikonloppuna kysellä kun nään muita ketkä olivat samaan aikaan kentällä. Muutenkaan en muistanut koko tapahtumaa muuta kuin nyt kun luin tuon missä kyseltiin tuosta ja tarkistin että olinko ollut tuolloin naaralla ja rupesin sitten miettimään tapahtuiko silloin jotain erikoista. Mutta sinne se ei ainakaan laskeutunut sillä olin siellä noin kello 10-20 ja ainut hieman tavallisuudesta poikkeavaa oli yhden kopterin tulo.

Olis kyllä pitänyt ottaa vaikka kännykällä kuva siitä kun muuta kameraa ei ollut mukana.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään