Guest MikaelT

IVAO kuvia

8 328 viestiä aiheessa

Tänään tuli tehtyä matalalähestymisiä Porissa. Parhaillaan oli kentällä läpäreitä tekemässä 4 konetta ja Jukalla riitti kiirettä Tampereen tutkassa  :). Tässä muutamat kuvat:

 

ILS Y lähestymässä kiitotielle 30.

[ attachment removed ]

 

[ attachment removed ]

 

[ attachment removed ]

 

Aeroflotin kymppi saapui Tukholmasta.

[ attachment removed ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tässä lisää kuvia minulta myös kun lensin läpäreitä myös Porissa.

 

 

[ attachment removed ]

 

 

[ attachment removed ]

 

 

[ attachment removed ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Jouni, onko tuo oma tekemä kone? Sulla näyttää olevan defu-kenttä, jos on, niin kannattaa ehdottomasti hakea FSN:n filu kirjastosta erittäin upea Porin kenttä, jossa mukana tulee myös Porin kaupungin maisema.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Niin näyttäisi myös Nikolla olevan. Voihan tosin olla, että jos maisema vie liikaa frameja  :)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Jouni, onko tuo oma tekemä kone? Sulla näyttää olevan defu-kenttä, jos on, niin kannattaa ehdottomasti hakea FSN:n filu kirjastosta erittäin upea Porin kenttä, jossa mukana tulee myös Porin kaupungin maisema.

 

Ei ole oma tekemä kone, imuroin joskus jonkun cessna 172 paketin jostain.. en muista enään mistä.. :D. Noh mä käyn niin harvoin porin kentällä niin en oo jaksanut asennella porin kenttää. :)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ei ole oma tekemä kone, imuroin joskus jonkun cessna 172 paketin jostain.. en muista enään mistä.. :D.

Jaa, ajattelin vain että olisit omatekoista konetta ollut kokeilemassa, kun nuo tekstuurit on vähän, no, keskeneräisen näköiset.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kävin lentämässä läpärin Porissa tänään. Ilmaankin pääsin vasta toisella yrittämällä, kun tein pienen arviointivirheen koneen suorituskyvystä. No vahinkoja sattuu.  ;D

 

 

 

[ attachment removed ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tämänpäiväisen Virtual Blue1:n lennon KF208 Oulusta päätteeksi portilla 17. Portille 18 rullasi Jarno Alatalon ohjastama Virtual Finnairin lento AY768 Wienistä.

 

 

 

[ attachment removed ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tämänpäiväisen Virtual Blue1:n lennon KF208 Oulusta päätteeksi portilla 17. Portille 18 rullasi Jarno Alatalon ohjastama Virtual Finnairin lento AY463 Wienistä.

Miten tuon Catering auton saa tuohon?  :-[

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Lagon paneeli+JCA MD-90 modelli kyseessä

Ja catering autot yms lastausautot saat, kun ensin määrität simun asetuksista tailhook up/down sekä wing fold/unfold toiminnoille näppäimet...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Lagon paneeli+JCA MD-90 modelli kyseessä

Ja catering autot yms lastausautot saat, kun ensin määrität simun asetuksista tailhook up/down sekä wing fold/unfold toiminnoille näppäimet...

Nyt on määritetty. Kaikki mahdolliset luukut aukee. Mutta Catering autoja ei. pitääkö siihen ladata joku erillinen lisuri?  :-[

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Nyt on määritetty. Kaikki mahdolliset luukut aukee. Mutta Catering autoja ei. pitääkö siihen ladata joku erillinen lisuri?  :-[

Autot siis tulee jos omistat kyseisen koneen, tulee ton koneen mukana.  ;)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Portille 18 rullasi Jarno Alatalon ohjastama Virtual Finnairin lento AY463 Wienistä.

Taisi olla kylläkin AY768 ;)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Parhaillaan Islannin yllä, lento FIN005 EFHK-KJFK. American Airlinesin Boeing 767-300 lensi vain 1000 jalkaa alempana ohitse lentopinnalla 370. Vasemmassa alakulmassa IvAp :n TCAS.

 

[ attachment removed ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Onpa päässyt putoamaan tämä puu  :thmbdn: Tässä muutama shotti kotimaiselta EFHK - EFKE.. Ensimmäinen yritys kaatui 33:lla ja toinen EFKE RWY 18 finaalissa; A fatal error occured  >:( Syö miestä noi kaatumiset... Legistä kommenttina, että oli järjettömän kova tuuli pinnoilla, yli 100KTS..

 

Matkalla kohti Kemi - Torniota.. Joku Svenssoni selitti jotan ja päätin jättää kommentoimatta  ;D

[ attachment removed ]

 

Oulun yllä

[ attachment removed ]

 

Viimeisiä hetkiä ennen kuin kone kaatui  :thmbdn:

[ attachment removed ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Torstain lento KL1164 (EFHK-EHAM) portilla Schipholilla.

width=800 height=640http://www.jaketus.net/img/ivao/KLM1164atEHAM%20copy.jpg[/img]

 

Sunnuntain lento KL1171 (EHAM-EFHK) portilla Vantaalla.

width=800 height=640http://www.jaketus.net/img/ivao/KLM1171atEFHK%20copy.jpg[/img]

 

On jäänyt erittäin hyvä fiilis näistä lennoista. Vaikka lennolla Vantaalle jouduttiinkin tekemään Go-Around kun en muistanut laittaa laippoja (olin siinä kiireessä unohtanut laipat 20neen 30 sijaan). Onneksi 767ssa on GPWS joka varotti laipoista.

Meni pitkän simuilutauon piikkiin.

FS9kin on ollut yllättävän vakaa, vain 1 lento 3sta on päättynyt kaatumiseen :P.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

On jäänyt erittäin hyvä fiilis näistä lennoista. :thmbup:

FS9kin on ollut yllättävän vakaa, vain 1 lento 3sta on päättynyt kaatumiseen :P.

 

Saamari että toi kaatuilu syö miestä  :thmbdn: Eilen tosiaan kaksi kertaa meni meikäläisellä Vista-FSX-paketti nurin. On ollut Keski-Euroopassa loistavasti johtoa viime aikoina paikalla, ainakin Saksassa?

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Eilen tosiaan kaksi kertaa meni meikäläisellä Vista-FSX-paketti nurin.

Itselläni Vista-FSX-8800GTS on erittäin vakaa yhdistelmä, mutta FS9 taas ollut aina erittäin epävakaa millä tahansa kokoonpanolla. Kyllä FSXä on vakaudeltaan ihan omaa luokkaansa vs FS9.

 

On ollut Keski-Euroopassa loistavasti johtoa viime aikoina paikalla, ainakin Saksassa?

IVAOssa on lähes aina loistavasti johtoa keskieuroopassa. ;)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Käytiin Artun kanssa lentämässä IVAO:ssa lento LZIB (Bratislava) - LOWI (Innsbruck). Tunnetusti IVAO:ssa Euroopassa riittää johtoa ja niin tälläkin kertaa; johtoa oli koko lentomatkalle, mm. lähtökentällä TWR, APP, CTR, jonka jälkeen Itävallan ilmatilaan saapuessa CTR, APP, TWR.

 

Lähtökentällä riitti porukkaa. Varsin mielenkiintoisen värinen torni.

[ attachment removed ]

 

Holdingissa kiitotielle 13 jouduttiin hetki odottelemaan. Juuri ilmaan noussut pikkuprob piti keretä alta pois ennen kuin oli meidän vuoro. Arttu 757:lla jo kiitotiellä odottamassa vuoroaan.

[ attachment removed ]

 

Platalla porukkaa valmistelemassa lentoaan.

[ attachment removed ]

 

Saimme luvan nousta kiitotielle ja odottaa. Arttu jo rotatoi.

[ attachment removed ]

 

Nyt on meidän vuoro nousta. Rotate!

[ attachment removed ]

 

Siellä ne "Jyväjemmarit" kasvattaa viljaa.

[ attachment removed ]

 

Kaarrellaan SID:ltä reitille.

[ attachment removed ]

 

Nyt noustaan eikä meinata.

[ attachment removed ]

 

Itävallan ilmatilassa vastaan tuli Air Francen Airbus 319 lentopinnalla 310. Itse pinnalla 340.

[ attachment removed ]

 

Kohoavat kummut kertoovat saapuvista Alpeista.

[ attachment removed ]

 

Nyt ne sitten alkaa. Laaksot ja korkeat vuoren rinteet.

[ attachment removed ]

 

Etuoikealla laaksossa alkaa häämöttää Innsbruckin pikkukaupunki.

[ attachment removed ]

 

<Innsbruck Approach> -Scandinavian 146, traffic information. Airbus 320 departing from Innsbruck rwy 08, passing now level 80.

<SAS146> -Observing traffic, Scandinavian 146.

[ attachment removed ]

 

Tuonne pitäisi kone sorvata.

[ attachment removed ]

 

Nou hätä!

[ attachment removed ]

 

Turvallisesti maassa. Tähän on hyvä lopettaa.

[ attachment removed ]

 

 

Tässäpä nämä kaikki. Turha tulla ruikuttaa operointivirheistä tai, että kuvissa näkyvät yläpalkit. Itselläni oli hyvä fiilis koko lennon ajan ja yritän tätä fiilistä saada välittymään myös teille kuvien avulla.  :)

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Jepsistä, piti ottaa vanha kunnon Leveld esille ja hyvältähän tuo kone tuntui edelleen.  ;)

Air Finlandina siis lenneltiin. Kieltämättä erikoinen, mutta mukava ja haasteellinen lähestyminen yhdistettynä pariin sählinkiin systeemien kanssa.

 

Lähdössä LZIB:lta.

[ attachment removed ]

 

Tässä jo sorvaillaan visuaalia 08:lle. Tulee vähän Kai Tak mieleen.

[ attachment removed ]

 

"Joo hyvinhän tää tulee"  Viddu, kun tuli sähläiltyä ton localizerin kanssa. En muistanu, että tullaan tuolta 26:n puolelta, niin on laitettu koneeseen 08:n radiaali, mutta mitä tuuhia.

[ attachment removed ]

 

Ja Jukka painaa "737":llaan sieltä. Jtn kummaa tossa MTL:ssä..

[ attachment removed ]

 

Kiitokset lentoseurasta!  ;)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Aijai, ensi viikolla taidan sitten vihdoin lentää ensimmäisen Verkkolennon, Ivaossa. 8)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään