Guest MikaelT

IVAO kuvia

8 328 viestiä aiheessa

Päivälegi SK4463/BU463 ENCN-LEAL.

 

Lähtöreittiä manuaalilla 3000' asti.

[ attachment removed / expired ]

 

Loppuosalla baanalle kymppi.

[ attachment removed / expired ]

 

Ständillä. Mistälie nosturista räpsäisty  ;)

[ attachment removed / expired ]

 

Kiitokset menetelmälentäjä-Aleksille matkaseurasta.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kiitokset Otto "turvavideoekspertti" Niemiselle matkaseurasta!

 

FIN2891, EFHK-LEAL.

 

Traffic spotted!

[ attachment removed / expired ]

 

[ attachment removed / expired ]

 

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Siis PSS paneeli ja Poskyn ulkomodeli ilmeisesti? Näyttää omaan silmään niin hienolta tuo paneeli...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Siis PSS paneeli ja Poskyn ulkomodeli ilmeisesti? Näyttää omaan silmään niin hienolta tuo paneeli...

Ei kun PSS ulkomodeli ja Poskyn paneeli.... not. ::)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Carenadon Senecaan menin investoimaan, jonka hain Berliinistä Tampereelle Oton maalilinjalle. Nyt on uudet maalit alla (OH-PJP <3) ja aika suunnata kohti malmia.

 

-(FPL-OHPJP-YG

-PA34/L-SDGY/S

-EFTP1534

-N0170F150 DCT PIR DCT PVO/N0170VFR VFR DEGER

-EFHF0035 EFHK

-DOF/090823 RVR/550

 

-E/0400 P/2 C/JEROME PARVIAINEN

 

Radiaalilla kohti Porvoota, pian siirtokorkeus läpi jossa ruuvasimme korkeusmittariin standardi ilmanpaineen.

[ attachment removed / expired ]

 

The interiööör  8).

[ attachment removed / expired ]

 

Hyötykäyttöä  8).

[ attachment removed / expired ]

 

Tehoasetus taulukon mukaisilla tehoilla ja lapakulmilla mennään lentopinnalla 150. Seostakin toki laihennettu.

[ attachment removed / expired ]

 

Laskeutuminen aloitettu, pulu ykkösen mädäri paineli parin mailin päästä.

[ attachment removed / expired ]

 

Vähän ennen Porvoota vaihdettiin VFR:n ja suunnattiin kohti DEGER:ä.

[ attachment removed / expired ]

 

Laskuun tultiin 18:lle.

[ attachment removed / expired ]

 

 

Ja sitten vielä illan työvuorolta parit.

 

-(FPL-SAS709-IS

-B736/M-SDIJPRWXYZ/S

-EFHK1745

-N0444F320 RUNEN UN872 XILAN

-ESSA0043 ESOW

-EET/EFIN0012 ESAA0031 REG/LNRRD SEL/ADEP OPR/SAS COM/AGCS NAV/RNVD1E2A1 DAT/V RMK/TCAS DOF/090823 RVR/200)

 

-E/0205 P/103 C/JEROME PARVIAINEN

 

Valmistellaan konetta portilla 26.

[ attachment removed / expired ]

 

Rullaati kohden kiitotietä 22R. Jorekin on alkanut ymmärtää hyvän päälle.

[ attachment removed / expired ]

 

Tykitellään kohti yläilmoja ilta-auringossa.

[ attachment removed / expired ]

 

Ja stökiksen päässä lobbuosalla kiitotielle 26.

[ attachment removed / expired ]

 

Son siinä.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Rhodos-Helsinki (FIN2704)

 

Jaahas, on paluulennon aika.

 

Matkustajat siirymässä linja-autokuljetuksella koneelle.

 

[ attachment removed / expired ]

 

Hei Jorgos! Portaat nyt ja sassiin...

 

[ attachment removed / expired ]

 

...Mutta täällähan ei kiireitä pitele.

 

[ attachment removed / expired ]

 

Väsähtäneet reissaajat saatiin kuitenkin ajallaan koneen uumeniin...

 

Ja nousuun Diagoraksen kentältä.

 

[ attachment removed / expired ]

 

Kaupungin niemenkärjessä bailaus jatkuu.

 

[ attachment removed / expired ]

 

Kreikassa joka toinen saari kantaa nimeä Aegeanmeren helmi, mutta tässä teille se todellinen helmi.

 

[ attachment removed / expired ]

 

Ataturkissa hiljaista.

 

[ attachment removed / expired ]

 

Varnan kultahiekat Bulgariassa vetävät edelleen, ja halvalla. (ROT520 näyttää tehneen luvattoman laskun).

 

[ attachment removed / expired ]

 

FIN2704 when ready, descent to FL100... FIN2704 direct to HK827, käskyttää Jerome P.

 

[ attachment removed / expired ]

 

Tuolla tuli armeija-aika vietettyä, sikäli kun se isosaari on :P

 

[ attachment removed / expired ]

 

FIN2704 Clear'd to land rwy 22L, kertoo Ville.H

 

[ attachment removed / expired ]

 

Onkona Ouluun menijöitä? Näyttäisi olevan, sillä Suomen vilkkaimalle kotimaanreitille on lähdössä kaksi MD11 -konetta...

 

Isot pojat, ja isot koneet. Vertti.M & Alex.K ;D FIN446 after company 757, pushback & startup approved...

 

[ attachment removed / expired ]

 

Saavumme portille 24, ja Vertti saa työtöapua.

 

[ attachment removed / expired ]

 

Eikun kone kylmäksi, ja paperitöihin.

 

[ attachment removed / expired ]

 

FIN446 rullailee kohti kiitotietä.

 

[ attachment removed / expired ]

 

Että semmoista tälläkertaa. Kiitokset lennonjohtajille!

 

T: Mika

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

 

Ja nousuun Diagoraksen kentältä.

 

Menikö lähtökiito yhtään pitkäksi?  ;D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Menikö lähtökiito yhtään pitkäksi?  ;D

 

Eipä mennyt, mutta melko loivasti alkuun, kun oliivikuorma painoi :laugh:

 

T: Mika

 

Roger, FIN446 (Korjattu).

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

En tullukkaan ajatelleeksi, että joku ois musta ottanu kuvia takaapäin.  ;D

Hieno lasku.  ;)

 

FIN446

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Päivälegi SK4463/BU463 ENCN-LEAL.

 

...

Takaisinkin piti vedellä, LEAL-ENCN SK4664/BU664 ja nonschedinä vedeltiin.

 

Loppuosalla baanarnalle 22, liukupolkukin tavallista jyrkempi (3.6 astetta) ettei kolista nybbylöihin pitkässä loppuosassa.

[ attachment removed / expired ]

 

@ stand 12.

[ attachment removed / expired ]

 

Tänään tultiin vuorolla SK221/BU221 Gardermoenilta toisesta suunnasta sivutuuleen (ASn tuulet tekee jotain taidetta......)

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ja Otolta jäi vielä tuosta omasta aina ihanaisesta koneestani uupumaan yksi kuva.

 

[ attachment removed / expired ]

 

 

 

Sitten oma näkemys liikenteestä platalla.

 

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Päätin sitten kokeilla tuota IVAO World Touria ja tässä menossa legi 1 eli LEST-EINN. Matka jatkuu vielä... Hyvät johdot oli tuolla Santiagossa espanjassa mistä lähdin.

 

[ attachment removed / expired ]

 

Krääh onpa kauhee kuva...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Miksei VNAV käytössä? Ja chrono päälle! :laugh:

 

T: FIN2413 HEL-YYZ 8)

 

Kronometriä en käytä. VNAVista, ynnä muusta olisikin kysyttävää... En esim. koskaan käytä nousussa, tai descentissa. Lentoonlähtöön liittyen olisi myös kysyttävää (kun on yhden tavan oppinut, ja se toimii), niin välttämättä ei mennä aivan kuin IRL :P (laiskuutta).

 

Jos käy, niin konsultoisin yyveellä joskus :-\

 

T: Mika

 

E: Ja miellyttävää lennon jatkoa...

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kronometriä en käytä. VNAVista, ynnä muusta olisikin kysyttävää... En esim. koskaan käytä nousussa, tai descentissa. Lentoonlähtöön liittyen olisi myös kysyttävää (kun on yhden tavan oppinut, ja se toimii), niin välttämättä ei mennä aivan kuin IRL :P (laiskuutta).

 

Jos käy, niin konsultoisin yyveellä joskus :-\

 

T: Mika

 

E: Ja miellyttävää lennon jatkoa...

 

Njaa, no sillähän näkee lentoajan hyvin... 8) Joo kysy vaan jos tulee jotain kysyttävää niin autetaan toki...

 

ja kiitts 8)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Öö???

 

chrono? eikös se olekkaan kello, joka käynnistetään lentoonlähtiessä :P Itse en siis käynnistä (toki kirjaan reittipisteiden ylitysajat sekä jäljellä olevan p-aineen...) :o

 

T: Mika

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään