Guest MikaelT

IVAO kuvia

8 328 viestiä aiheessa

Laajakuva näyttöön vaihdettu, vai?

Aivan, tosin haittapuolena on tuo kuvien litistyminen.  ::)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kuvien tyyli muuttunut täälläpäin vähän enemmän postimerkkikokoon.

 

FIN2762 aina Malagaan asti, matkaseurana jälleen Otto ja ihqmuhku Santeri.

...

 

Jeps, kiitoksia matkaseurasta kumpaisellekin  :D

 

SK4683/BU683 Gardermoenilta, loppupätkä 13lle.

[ attachment removed / expired ]

 

@ stand 6.

[ attachment removed / expired ]

[ attachment removed / expired ]

 

Kukalie dmekaarimiäs saapui, jollain vanhalla louskullakin vielä.

[ attachment removed / expired ]

 

 

[ attachment removed / expired ]

 

 

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Nii ja LDG Gear switch Off, alempi EICAS engine-sivulle, nopeuskin näköjään "vähän" turhan kova, ja varmaan vähän liian korkeallakin menit.... Ja en tiedä miten tuon A/P:n kanssa, mutta mä käytän centteriä.. Nypyli voi kertoa tarkemmin ;D Valoja saa myös käyttää... :thmbup:

Jooh kiitti vinkeistä. Mutta kuinka niin turhan kova nopus ja liian iso korkeus? Lähes tyhjä kone ja CI oli muistaakseni 100 tai 130 kun oltiin aikataulusta myöhässä..

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mutta kuinka niin turhan kova nopus ja liian iso korkeus? Lähes tyhjä kone ja CI oli muistaakseni 100 tai 130 kun oltiin aikataulusta myöhässä..

Koska ajat parrua (eli tuota punaista palkkia) vastaan, ei varmaan kovin terveellistä... :P Ja FL400 initiaalina on kyllä aika kova... mutta jos tyhjällä koneella olet mennyt niin kait se sitten taittuu. ???

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

757:lla meneei iiiihan helposti initiaalipinnaksi 400... Ilmeisesti oikeassa elämässä Madeira ajetaan eestaas samalla miehistöllä ja silloin ajetaan melko kovia CI-lukuja, ettei tunnit täyty :)

Tyhjänä ehkä? Mites täydellä pokalla? Ja tuskin sentään parrua vasten? :laugh:

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kyllä korkealla CI:llä koneet vetää parrua vasten NOUSUSSA ja laskussa :) Cruisekuvassahan tuo ajaa ihan hiljaa vielä :) Ja ei nyt tosiaan täydellä pokalla mutta n. 95-100t lähtömassalla menee jo.

 

Mitä tarkoittaa "parrua vasten"?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Takaisin tultiin, SK4684/BU684 LEMG-ENGM.

 

Etsivä ponzorno lähti myös pakoon edeltä.

[ attachment removed / expired ]

 

Testailin myös descentiä VNAVin avulla ja hyvin pelaili. Tosin ALT INTVn painelusta ei tykkäillyt eikä myöskään 1234A tai 1234B-korkeusrajoituksista boksissa, NG2sta odotellessa  ::)

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tuli pikkusen tuossa iltasella VFRää pohjosessa lenneltyä. Paikan saatte arvata itse ;D

 

Tästä kuvasta se on helppo arvata. Takana näkyvän järven lähemmässä päässä sijaitsee sellainen ilmoittautumispiste kuin NORVA. Ei pitäisi olla kauhean vaikea arvata

[ attachment removed / expired ]

 

Tuossa sitte loppuosalla ko. kentän kiitoradalle xx.

[ attachment removed / expired ]

 

Paikalla olleelle lennonjohtajalle iso käsi :)

 

Jos tarkkaan katsoo, näkee paikan tuosta chatti ikkunan palkista.

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mikäs kone toi on? Meinaan vaan ei oikeen saa selvää tuosta ekasta kuvasta käytännössä kuin valot vaan, siis kalibroidulla näytöllä...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

FSX:n defubaronilta näyttää, jossa G1000:lla ohjaamo...

Niin no  ;D

 

[ attachment removed / expired ]

 

Pikkusen lisäs valoa, nii saa jo selvääkin.  :)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mikäs kone toi on? Meinaan vaan ei oikeen saa selvää tuosta ekasta kuvasta käytännössä kuin valot vaan, siis kalibroidulla näytöllä...

Tjoo, hiukka on kontrastia lipsahtanu liikaa tohon... ;D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tässä muutama räpsy tiistai-illalta. Unohtui tuo loota tuohon toiseen.

 

[ attachment removed / expired ]

 

 

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Jou!

 

Neitsyt lento:

 

-(FPL-PAA273-IS

-B738/M-SIJPRWXYZ/S

-EFHK0725

-N0447F380 ANT UY75 KEKOX

-EFRO0101 EFOU

-REG/OHJPA OPR/PAA COM/AGCS NAV/RNVD1E2A1 DAT/V RMK/TCAS DOF/090904 RVR/200)

 

-E/0215 P/152

 

Kaunotar portilla 17.

[ attachment removed / expired ]

 

Boardiiiing, matkustajat ihailivat menopeliään siihen astuessaan.

[ attachment removed / expired ]

 

ANT1A.

[ attachment removed / expired ]

 

Roviksen tutkan vektoroimana kohti ILS Z lähestymistä baanalle 21. Tuulet puhuivat 03:n puolesta, mutta sinne kun ei ole kuin VOR lähestyminen ja keli kun oli mitä oli niin päätettiin suosiolla ottaa ILS Z RWY21.

[ attachment removed / expired ]

 

Hyvissä ajoin se baana kumminkin näyttäytyi.

[ attachment removed / expired ]

 

66ft to go.

[ attachment removed / expired ]

 

Saavuimme hieman etuajassa ja kääntöön jäin noin 45minuuttia aikaa.

 

Tälläsellä takasin:

 

-(FPL-PAA274-IS

-B738/M-SIJPRWXYZ/S

-EFRO0915

-N0450F390 VAPOT UT9 UTUNU UM857 ORM

-EFHK0117 EFTP

-REG/OHJPA OPR/PAA COM/AGCS NAV/RNVD1E2A1 DAT/V RMK/TCAS DOF/090904 RVR/200)

 

-E/0232 P/136

 

Taas mennää, rullaati kohden 03:sta.

[ attachment removed / expired ]

 

Thäälthä the thullaan Helsinki.

[ attachment removed / expired ]

 

Hyvät vastaset descentissä.

[ attachment removed / expired ]

 

25nm ORM:lta tutka antoi selvityksen jatkaa suoraan VASUK:lle, joten spoilerit vinkuenhan sieltä alas tultiin.

[ attachment removed / expired ]

 

Vapautettiin ZJ:sta ja saatiin rullausohjeet portille 27.

[ attachment removed / expired ]

 

Tebin starting the fuel dump..ou.. i mean, Tebin starting his takeoff. Sorry, the dumping starts on the climb  ;D.

[ attachment removed / expired ]

 

FIN7 nykkiin.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Jou!

 

En tiedä mikä ylläpidon kanta on, mutta ainakin omasta mielestäni olisi parempi jos tällaiset runsaasti (>10) kuvia sisältävät kertomukset laitettaisiin kokonaan omina viestiketjuinaan.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

SK1470/BU1470 från Kastrup till banar 19R  :D EDIT_ Ja Osloonhan tässä ollaan tulossa  :D

 

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mihin aikaan laskeuduit? Nimim. SAS777 ESSA-LOWI.... Ekan kerran tuli btw väistettyä toista konetta (Putte sekin...) NOUSUSSA ;D Kuvia tulee (ehkä)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään