Guest MikaelT

IVAO kuvia

8 328 viestiä aiheessa

NG2 = NGX ja tulee kuulemma myös ysille. Tosin olen ajatellut siirtoa Xään kun tuo kakkonen tulee. Varmasti on joustavampi alusta rakentaa realistisia koneita (PMDG MD11 jne) X kuin kivikautinen ysi. Tällä hetkellä ei ole mitään hinkua siirtyä Xään. Kahtellaan.

 

Painele sinä vaan lentelemään Wilcollas  :P

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Laskua Dirlandaan vuorona 196 Kalmarista.

 

[ attachment removed / expired ]

 

Hyvä ESOS oli paikalla, kiitokset hänelle  :)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Virtual Finnair tyyppikursseja uudelle konetyypille, nimittäin empulle.  :thmbup:

Tässä pari iltashottia, lennettiin välit EFHK-EFTP-EFJY-EFTP-EFHK.

 

Finaalia ( ;) ) kiitotielle 24 Pirkkalaan, jo peräti toisen kerran päivän aikana.

[ attachment removed / expired ]

 

Illaksi kotiin.  8)

[ attachment removed / expired ]

 

Loppuosalla 22L.

[ attachment removed / expired ]

 

Parkissa. Oli hieman vaikeaa näin pimeällä suunnistaa tänne, mutta perille kuitenkin löydettiin.

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mikähän MSG siellä vilkkuu EFHK:n loppuosakuvassa? ;)

Taisipa olla VNAV disconnect.  :'(

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ivalossa oli ruuhkaa. :thmbup:

[ attachment removed / expired ]

 

Cessnalla nousua sivutuulessa..

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mallorca taitaa olla suosittu kohde, kun Finnairia siellä niin paljon näkyy  :) Mika nousee MD:llä taustalla kohti Innsbruckia

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Minkä puljun B757 sulla Osku on?

 

Finnairin  :P

 

Joo, CS:n ulkomodeli on käytössä juu. Ja IVAO jostain syystä ei näyttäny telineitä Mikan Mädäriin.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tyhmä kysymys mutta miten voisi saada ivaossa finnairin tekstuurit a333:selle? Kun mulla ei löydy kuin airbussin omat ja SASsin tekstuurit ivaoon ko. koneelle.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ilmeisesti saavutettu jo positiivinen nousugardientti ja lentäjä unohtanut korkeusrajoitukset. ;D

 

Itseasiassa M11n tuo proseduuri on sikäli mielenkiintoinen, ettei telineitä saa ottaa ylös ennen kuin positiivinen gradientti saavutettu ja nopeus väh. V2..käytännössähän tuo täyttyy helposti mutta kuitenkin...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Joo, CS:n ulkomodeli on käytössä juu.

Siis käytätkö pelkkää CSn ulkomodelia ja sitten PSSän tai LDSän paneelia?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Siis käytätkö pelkkää CSn ulkomodelia ja sitten PSSän tai LDSän paneelia?

Eikö tuo ole jo tullut aika selväksi? Sitä kun kysytään melkein joka kerta kun Osku kuvia laittaa ::) CS:n ulkomodeli ja LDS:n paneeli.

 

(ainiin, mutta sunhan pitikin kysyä aina sama asia 25 kertaa ennenkuin uskot...) :P

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

(FPL-FIN1746-IN

-B752/M-SDIJPRWXYZ/S

-LEPA1005

-N459F380 MEROS UN853 LUMAS UT16 ADITA UN870 MAXIR UN853 MOBLO UZ662 KORED UN871 KUDES UN851 ROMIR/N459F390 LOHRE UN746 ALAMI UP606 PEXEN

-EFHK0415 EFTU

-REG/OHLBR OPR/FIN COM/AGCS NAV/RNVD1E2A1 DAT/H RMK/TCAS DOF/090912 RVR/100)

 

Kone Mallorcalla:

[ attachment removed / expired ]

 

Noustaan pinnoille, oli muuten hyvä johtaja Espanjassa!

[ attachment removed / expired ]

 

 

[ attachment removed / expired ]

 

Näkölähestyminen 15:lle

[ attachment removed / expired ]

 

Parkissa

[ attachment removed / expired ]

K

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Plaanissa OHLBR, koneen kyljessä OHLBO, paneelissa URVVG, identiteettikriisi?  ::)

 

Tallinnaanko Malmilta menossa Cessnalla kun on etelänaapurin rekkari?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään