Guest MikaelT

IVAO kuvia

8 328 viestiä aiheessa

Hienot pyörrevanaporrastukset teillä... Jesperin nyt luulisi lennonjohtajana tietävän niistä jotain.

ehheh   :-[. Itellä ei ollu hajuakaan, mut ei se Jesperin lentoonlähtöön ilmeisesti vaikuttanu... ;D Hauskaahan tämä on ku näkee vähän lähempää...

 

Niinhän siinä taas kävi:

[ attachment removed / expired ]

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Jep. Sain vuoden leveimmän virneen naamalle kun jäi tuo bussukka taakse. Tässä pari kuvaa tilanteesta:

 

Siinä mennään. Mukavasti ei-niin-oppikirjanmukainen ohitus :-[

[ attachment removed / expired ]

 

Ja sinne jää ;D

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Noh, ottakkaas ens kerralla A380 vs. B747...   ;D  Onkohan sitten hieman tasaisempaa?   

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Oisit nyt vetänyt vielä TopGun-tyyliin ylösalaisin tohon bussin yläpuolelle... ::)

Ois varmaa pitäny ;D Nooh, antakee nyt tän kerran anteeks. Piti näyttää tolle Paulille että tää bojo kulkee paremmin.

 

Tässä vielä pari räpsyä kruisinkista.

 

[ attachment removed / expired ]

 

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ois varmaa pitäny ;D Nooh, antakee nyt tän kerran anteeks. Piti näyttää tolle Paulille että tää bojo kulkee paremmin.

Minkä takia sulla on muuten remarkseissa "CALL/LUFTHANSA OPR/LUFTHANSA"? Ei varmaan mitään epäselvää kenelläkään tuossa callsignissa... ja OPR/DLH vois olla paree 8)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Minkä takia sulla on muuten remarkseissa "CALL/LUFTHANSA OPR/LUFTHANSA"? Ei varmaan mitään epäselvää kenelläkään tuossa callsignissa... ja OPR/DLH vois olla paree 8)

Joo mietinki että vähän toistoa tossa plaanissa ;D Voishan sen vaihtaa joo.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Varsinkin kun lennonjohtajat näkevät IvAc:ssa lähes kaikkien oikeiden lentoyhtiöiden callsignin, niin se on aika turhaa laittaa siihen. Ellei sitten aja jotain omakeksimää yhtiötä.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Varsinkin kun lennonjohtajat näkevät IvAc:ssa lähes kaikkien oikeiden lentoyhtiöiden callsignin, niin se on aika turhaa laittaa siihen. Ellei sitten aja jotain omakeksimää yhtiötä.

Turhaa muttei kiellettyä ;)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mitäs pelleilyä täällä on taas harrastettu...?

 

Eikö noissa TCASit jo huuda kun ajetaan melkein toisen päälle?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mitäs pelleilyä täällä on taas harrastettu...?

 

Eikö noissa TCASit jo huuda kun ajetaan melkein toisen päälle?

Huutaa vähemmästäkin ;D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mitäs pelleilyä täällä on taas harrastettu...?

 

Eikö noissa TCASit jo huuda kun ajetaan melkein toisen päälle?

 

Noh, laittivat korvatulpat päälle, niin ei mitään hätää.  :laugh:

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Noniin noniin noniin. Lopetetaanpas se saivartelu taas kerran. Kukin meistä sortuu vähintään kerran (osa useammin ( :-[ )) tekemään jotain ei-niin-oppikirjanmukaista verkossa.

 

Petri: Ei kyllä kovin pahasti pielessä. Tuolla samalla reitillä oon lentäny tän samaisen legin monia kertoja.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kruisinki kului mukavasti tätä pelaillessa...

[ attachment removed / expired ]

 

Sitten lähdettiin alaspäin.

[ attachment removed / expired ]

 

Saatiin selvitys suuntasäteeseen vähän myöhäisessä vaiheessa, joten otettiin käsisorvinki käyttöön kun bussi olisi muuten feilannut tiukan kurvin... Ja meni taas jännittävin lähestyminen uusiksi sään ansiosta...

[ attachment removed / expired ]

 

Ten----Thuumps! Ja simu kaatuikin juuri kun oltiin vapauttamassa.

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Joo ja hienosti toimi verkko taas, Jesperin kuvassa hän ohittaa minut eri puolelta kuin mun kuvassa ja kun Jesperin näytöllä olin jäänyt taakse niin minun näytöllä olin vielä pitkän aikaa edellä  ;D.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Petri: Ei kyllä kovin pahasti pielessä. Tuolla samalla reitillä oon lentäny tän samaisen legin monia kertoja.

No kyllä se nyt aika pielessä oli.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Noniin noniin noniin. Lopetetaanpas se saivartelu taas kerran. Kukin meistä sortuu vähintään kerran (osa useammin ( :-[ )) tekemään jotain ei-niin-oppikirjanmukaista verkossa.

 

Petri: Ei kyllä kovin pahasti pielessä. Tuolla samalla reitillä oon lentäny tän samaisen legin monia kertoja.

Luulisi että sullakin on sen verran monta legiä ja tuntia takana verkossa ettei mitään tuollaista spedeilyä tarvitsisi harjoittaa enää.

 

 

Nomutta nurinat sikseen, tässä parit shotit.

 

Koeviikon jälkeen alkoi jälleen uraputkihommat. Tässä eiliseltä, SK4406 ja ENGM-ENTC.

Lähtöreitillä kohti pintaa 390.

 

[ attachment removed / expired ]

Pyöräytettiin vorrin kautta NDBlle ja siitä prosukäännöksen kera kiikutetaan lumen ja muun pskan seassa itsemme baanalle 19.

[ attachment removed / expired ]

[ attachment removed / expired ]

 

Ja tämäniltaiselta paluulennolta SK4417. Oli kyllä ilmiömäinen määrä piuhaa Norjassa, ilmeisesti joku Pohjoismaiden jätkien yhteinen juttu kun oli johtajaa ainakin Tanskasta ja Ruotsista. Hienoa oli kuitenkin tulla alas osaavien silmien alla!

[ attachment removed / expired ]

Baana 19R ILSin kera.

[ attachment removed / expired ]

Perhana kun oli niin kova vastavalo  ;)

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luulisi että sullakin on sen verran monta legiä ja tuntia takana verkossa ettei mitään tuollaista spedeilyä tarvitsisi harjoittaa enää.

Okeijokeijokeji. Ollaan ens kerralla sitten asiallisenpia.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään