Guest MikaelT

IVAO kuvia

8 328 viestiä aiheessa

POSKYn ulkomalli ja PSS:n paneeli.  :)

 

Ja vielä siihen modatut sivunäkymäkuvat, kun virtual cocpittia ei ole. (handbrake "vahingossa" päällä)  :)

 

T: Mika

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Noniin, joku muukin lentää tuolla Aeroworxin kingillä, kuin minä. Mahtava kone :thmbup:

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Eilen tuli heitettyä hitusen päälle 12 tunnin pikkuhyppy Lontoosta Singaporeen kutsulla Speedbird one-five.  8)

 

Lähdössä Lontoosta baanalta 09R. Hitusen päälle 300t massalla sai jonkun aikaa mittailla

[ attachment removed ]

 

Vaihdetaan jalat metreihin ja noustaan 10100m

[ attachment removed ]

 

ja ylöspäin 11100m

[ attachment removed ]

 

Thaimaan lähistöllä ylitetään Intian merta. 9h takana

[ attachment removed ]

 

12h lentoonlähdöstä loppuosorvinkia Changin baanalle 20R

[ attachment removed ]

 

ja putkella C18 odottelemassa jatkolentoa Sydneyyn.

[ attachment removed ]

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

PMDGhän se on  :thmbup: Kiitoksia molemmille.

 

Lisäystä...

 

Tänään jatkettiin sitten Singaporesta Sydneyyn

 

Lähdettiin baanalta 02C illan pimetessä pienessä vesisateessa

[ attachment removed ]

 

Lähestytään Sydneyä auringon noustessa

[ attachment removed ]

 

ja viimeistä viedään kohti baanaa 07.

[ attachment removed ]

 

Lentoaikaa 7h30min ja yhteensä Lontoosta 19h48min  ;D Ei paha

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Pieni iltalegi Geoffin kanssa, EFHK-EFOU  :)

 

Geoff siellä jo deppailee..

 

 

Sitten Oulussa tämmönen kuva - Santeri justiin saapunut. Harmi että MTL koneissa on niin huonot valo-efektit!!

 

[ attachment removed ]

(Anteeksi kun huonokuvanlaatu - oli liian pimeä)

 

Geoff

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Harmi että MTL koneissa on niin huonot valo-efektit!!

 

Mistä moinen muuten johtuu? Eikö sille ole mitään tehtävissä?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

KLM996 EFHK-EFOU ständi 29 ja taustalla CPT M.Virolainen ja FIN2373 EFHK-LPMA

 

[ attachment removed ]

 

ja paluulegi OKLOR1B 04L kautta..

 

[ attachment removed ]

 

[ attachment removed ]

 

[ attachment removed ]

 

[ attachment removed ]

 

[ attachment removed ]

 

jari

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kiitti Jari kuvasta :thmbup: Eipä ollut hajuakaan siitä kuka puikoissa istui :-[

 

Joo! Kaikki oli hyvin, kunnes tajusin reitin (Routefinder) vievän Lanzaroten kautta. Eipä muutakun plaaninvaihtoa ilmassa, ja tunti säästyi. Sää näytti Madeiralla laskua kiitotie vitoselle, joten LIDRO4A lootaan. Viimeinkin pääsin lentämään tämän legin, ja vieläpä erittäin legendaarisen lähestymisen... Mutta metari vaihtui ja kiitotieksi menikin sitten 23 :P Finaalissa sitten huomasin myötätuulen (6kts) ja näin taas kerran Ivaon säät teki tepposet.

 

Ehkäpä ensi kerralla :-

 

[ attachment removed ]

 

T: Mika

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Hyvät kuvat molemmilta, itse tulin samoihin aikoihin etelä-Ruotsin päällä Agadirista FIF892:na Virolaista vastaan , menit ohi oikealta useammankymmenen mailin päästä  :thmbup: Matkalta ei ikävä kyllä ole kuvia, lähinnä kokeilin FSX:llä tuota verkkolentoa hieman pidemmän kaavan mukaan  :-\

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kannattaa mikä käyttää vRoutea noiden reittien etsimiseen. Antaa yleensä paremmin valideja plaaneja kuin RFinder ;) Ei tule sitten tollasia ikäviä yllätyksiä.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kannattaa mikä käyttää vRoutea noiden reittien etsimiseen. Antaa yleensä paremmin valideja plaaneja kuin RFinder ;) Ei tule sitten tollasia ikäviä yllätyksiä.

Ite kyllä tarkistan kummatkin, koska välillä noi reitit on niin älyttömiä molemmilla. Jos kumpikaan ei anna välttävää, niin silloinhan se reitti rakennetaan tietty ite... ;) ;D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Joo aivan totta toi mitä Petri sanoit. Mutta yleensä ne rFinderin reitit on päättömämpiä kuin vRoutella :)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Istanbuliin menossa eikä tarvii kattella pimeetä taivasta..  :thmbup:

 

[ attachment removed ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Hyvät kuvat molemmilta, itse tulin samoihin aikoihin etelä-Ruotsin päällä Agadirista FIF892:na Virolaista vastaan , menit ohi oikealta useammankymmenen mailin päästä  :thmbup:

 

Tnx  8)

 

jari

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Manchesterista tultiin Thomsonin 738 siivin.

Kuviin...

 

 

Rullaillaa 06L

[ attachment removed ]

 

 

Matkustajan kuva noususta

[ attachment removed ]

 

 

Aurinko alkoi laskea ja vielä matkaa oli jäljellä jonkin aikaa

[ attachment removed ]

 

 

Viimesiä kurveja, kiva varjo koneen kyljessä

[ attachment removed ]

 

 

Laskusta tuli otettua reippaasti kuvia

[ attachment removed ]

 

 

Matkustaja otti kuvan jossa piti olla yksi Beechin 350 Kingi, mutta ei näy

[ attachment removed ]

 

 

Perämies hoiti laskun ja rullaukset Helsingissä ja tässä kuva miten hyvin tulee britti perämies putella alas

[ attachment removed ]

 

 

Toisella puolella konetta matkustaja jo kerkesin miettimään että nytten jo lähetään takaisin Manchesteriin?

[ attachment removed ]

 

 

Sitten rullaus standille 141 ja koneet kiinni

[ attachment removed ]

 

 

Aikaa meni 3 tuntia

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

 

Perämies hoiti laskun ja rullaukset Helsingissä ja tässä kuva miten hyvin tulee britti perämies putella alas

 

Eiköhän se yleensä niin mene, että kapteeni hoitaa rullauksen. :)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kannattaa mikä käyttää vRoutea noiden reittien etsimiseen. Antaa yleensä paremmin valideja plaaneja kuin RFinder ;) Ei tule sitten tollasia ikäviä yllätyksiä.

 

Juu Vroutea kyllä pääasiassa käyttelen, mutta uusimilla Airaceilla (kuten lähes aina) ei reittiä löytynyt. Ja mitä tulee sitten tuon reitin tarkastamiseen, että minne päädytään, ja minkä kautta niin mitenhän sen "kivuttomimmin" selvittäisi? Vroutelta näkee suoraan grafiikasta, ja reitinkin saa tallennettua FSnavigaattoriin mutta routefinderin reitti on aina hieman arvoitus :-\

 

T: Mika

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ja ennen lentoa tietty ois hyvä katsoa et mihin se reitti menee ja mistä :D Ei kuulosta kauheen järkevältä lähteä lennolle tietämättä et mihin se menee.

 

BIMBO:llehan se päättyi (kentän eteläpuolelle), joten jo silloin hieman arvelin reitin järkevyyttä kun pohjoisesta päin tullaan... Mutta joo, ensimmäinen kerta kun näin pahasti homma kusi.

 

T: Mika

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään