Guest MikaelT

IVAO kuvia

8 328 viestiä aiheessa

Mutta silti nopeutta ei voi kuvasta kovin tarkasti sanoa. Ja sitäpaitsi on turhaa sanoa mikä nopeus olisi milloinkin pitänyt olla, jos ei ollut näkemässä tilannetta.  :)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

 

Hyvin silti tulin alas kun vähän sivuluisua kiitotien yläpuolella ja sitten touch down  ;)

"Vähän sivuluisua kiitotien yläpuolella"... Silloin kun vielä lensin simua, tykkäsin laskeutua heti kynnyksen jälkeen, enkä luisutella puoleen väliin rataa  :P

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Teinien uhoamisen väliin vähän kuviakin...

 

Pitkän lentotauon jälkeen on ilo lentää uudella koneella vähän TUIta. Muutaman henkilön ilahduttamiseksi ATS- plaanimme:

 

(FPL-TUI1PJ-IS

-B738/M-SDIGHPRWYX/S

-LGKO1720

-N0456F360 LARKI UL609 MES UG18 GIKAS UN133 EVIVI/K0827F360

UL863 OKANA/N0443F360 UL863 VBA UM19 GRZ UL604 LNZ T161

GIMAX/N0377F240 T161 PSA

-EDDF0258 EDFH

-REG/DATUL SEL/CLBE DOF/110725 EET/LBSR0049 LYBA0101 LQSB0125

LDZO0127 LJLA0147 LOVV0150 EDUU0210 RMK/CALLSIGN TUI JET

RVR/200 OPR/TUI NAV/RNP10 RMK/AGCS EQUIPPED RMK/TCAS EQUIPPED

RMK/ID X34605 RMK/RTE A1 RMK/SEQ10001)

 

Eli Kosilta kotiin. Kuvia lähestymisestä:

 

Kovia CB pilviä matkalla Frankfurttiin pinnalla 360.

[ attachment removed / expired ]

 

Frankfurtin pieni kaupunki jäi jalkojen alle kun tiputtelimme lähestymiskorkeuksiin.

[ attachment removed / expired ]

 

ILS -lähestyminen kiitotielle 25C.  :)

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Teinien uhoamisen väliin vähän kuviakin...

 

Pitkän lentotauon jälkeen on ilo lentää uudella koneella vähän TUIta. Muutaman henkilön ilahduttamiseksi ATS- plaanimme:

 

(FPL-TUI1PJ-IS

-B738/M-SDIGHPRWYX/S

-LGKO1720

-N0456F360 LARKI UL609 MES UG18 GIKAS UN133 EVIVI/K0827F360

UL863 OKANA/N0443F360 UL863 VBA UM19 GRZ UL604 LNZ T161

GIMAX/N0377F240 T161 PSA

-EDDF0258 EDFH

-REG/DATUL SEL/CLBE DOF/110725 EET/LBSR0049 LYBA0101 LQSB0125

LDZO0127 LJLA0147 LOVV0150 EDUU0210 RMK/CALLSIGN TUI JET

RVR/200 OPR/TUI NAV/RNP10 RMK/AGCS EQUIPPED RMK/TCAS EQUIPPED

RMK/ID X34605 RMK/RTE A1 RMK/SEQ10001)

 

 

Pakko kysellä taas tyhmiä  ;) Että mitäköhän nuo ATS-sähkeessä lihavoidut kohdat tarkoittavat? Kun niitä on tullut nähtyä Henksulla ja muillakin Tuiflylle lentävillä.

 

(Kun KVG tai FPL:n täyttöopas ei anna vastausta)

 

Ps. hyvät on kuvat  :thmbup:

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tuo on joku heidän lennonsuunnittelusoftan tuotos, näkee aika monellakin yhtiöllä. ID on lennon IATA-numero, RTE en tiedä (lotto pyörii...), SEQ lienee päivän lennon numero (sekvenssi). Mm. RWFPL:stä voi katsoa esimerkkejä, siellä on aika rutkasti TUI:n plaaneja.

 

Tuo RWFPL olikin mukava tuttavuus  ;D Kiitos vinkistä!

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tuo on joku heidän lennonsuunnittelusoftan tuotos, näkee aika monellakin yhtiöllä. ID on lennon IATA-numero, RTE en tiedä (lotto pyörii...), SEQ lienee päivän lennon numero (sekvenssi). Mm. RWFPL:stä voi katsoa esimerkkejä, siellä on aika rutkasti TUI:n plaaneja.

Juups, kiitokset selvennyksestä!  :thmbup:

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Freeware, joka löytyy walhallasta

 

 

Mistä ?? voisitko vähän selventää ?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tälläisellä Tallinnasta, taustalla WOA lähdössä. Oli kivat ukkoset ja näkyvyys, ensimmäinen lasku meni pipariksi ja jouduin tekemään go-aroundin  :-\

 

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tälläisellä Tallinnasta, taustalla WOA lähdössä. Oli kivat ukkoset ja näkyvyys, ensimmäinen lasku meni pipariksi ja jouduin tekemään go-aroundin  :-\

ATR:llä putkeen... hmm. Eipä ole tainnut ATR olla putkessa varmaan kymmeneen vuoteen ainakaan IRL... :P Ulkoständeille, ulkoständeille...!

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tälläisellä Tallinnasta, taustalla WOA lähdössä. Oli kivat ukkoset ja näkyvyys, ensimmäinen lasku meni pipariksi ja jouduin tekemään go-aroundin  :-\

 

Siellä se ATR rullaa ja joku laskeutuu 22L:lle

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

ATR:llä putkeen... hmm. Eipä ole tainnut ATR olla putkessa varmaan kymmeneen vuoteen ainakaan IRL... :P Ulkoständeille, ulkoständeille...!

Tonne vesisateeseen kun kenttä on miltei/kokonaan tyhjä? ;D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

ATR:llä putkeen... hmm. Eipä ole tainnut ATR olla putkessa varmaan kymmeneen vuoteen ainakaan IRL... :P Ulkoständeille, ulkoständeille...!

 

No tässähän kävi Déjà vu  :P

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tonne vesisateeseen kun kenttä on miltei/kokonaan tyhjä? ;D

 

Eipä tuota atrainta tuohon putkeen saanut, taitaa olla liian matala siihen. Jos olis ollut kova ruuhka ja putket varattuna niin olisin tietysti kurvannu tuonne ulkostandille  :P

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tonne vesisateeseen kun kenttä on miltei/kokonaan tyhjä? ;D

Oikeasti sillä ei ole mitään väliä sataako vettä tai vaikka hevosia, nuo paikoitetaan aina ulkopaikoille. Simussahan nyt sillä ei toki ole mitään väliä vaikka parkkeeraisit sen terminaalin katolle... :P

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Simussahan nyt sillä ei toki ole mitään väliä vaikka parkkeeraisit sen terminaalin katolle... :P

 

Täytyypä kokeilla miten se onnistuu  :P

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Oikeasti sillä ei ole mitään väliä sataako vettä tai vaikka hevosia, nuo paikoitetaan aina ulkopaikoille. Simussahan nyt sillä ei toki ole mitään väliä vaikka parkkeeraisit sen terminaalin katolle... :P

 

No miksi mesoat asiasta sitten? :P

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

As Real As It Is tämä on IVAO kuvatoikki, joten tähän väliin taas vähän niitäkin...

 

Österreichiin mit Jerkun E190

[ attachment removed / expired ]

 

Tiputtelua MIKO7W STAR-lähestymisreitillä

[ attachment removed / expired ]

 

ILS-lähestyminen kiitotielle 34

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään