Guest MikaelT

IVAO kuvia

8 328 viestiä aiheessa

Vielä parit...Mikä kaupunki?

[ attachment removed / expired ]

Vueling ottaa kiinni

Maassa ja joku A320 lähtee Funchaliin

Ja takas...jos tästä jonkun stoorin väsäis. Jos ketään kiinnostaa? :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Katkesipa taas eräänlainen "simutylsyys" kun sain tuon Hesa-Vantaan scenen toimimaan (helv*tin pitkän taistelun jälkeen) ja pitihän sitä kokeilla pienellä Norwegianin hypyllä Arlandasta kun alkoivat sieltäkin suunnalta jo tähdätä monolla persaukseen.  :P Alkaa vaan olemaan jo niin pimeetä että ei juurikaan nähnyt mitään.  ;D Täytynee heittää jotain VF:n keikkaa valoisampaan aikaan taas piiiitkästä aikaa, kunhan töiltään ja opiskeluiltaan ehtii...

Tattista vaan Oskarille hesaan, ja hänelle kuka ikinä Esosissa olikaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miks Eurooppa ei koskaan näytä tällaselta kun ite lentää?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miks Eurooppa ei koskaan näytä tällaselta kun ite lentää?

Jotenki mulla on semmonen fiilis että just kun haluaa lennonjohtoa ja kattoo että jossain on sitä paikalla, sitten kun itse menee sinne niin onkin jo sulkemassa.

Pakoileekohan noi johtajat mua tai jotain...?  :D

Topias Rossi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jotenki mulla on semmonen fiilis että just kun haluaa lennonjohtoa ja kattoo että jossain on sitä paikalla, sitten kun itse menee sinne niin onkin jo sulkemassa.

Pakoileekohan noi johtajat mua tai jotain...?  :D

Topias Rossi

Hei, sä et ainoo ketä ne lähtee pakoon  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletko koskaan miettinyt, miksi ne lähtee... ;D

Ai meinaatko että se vika ois mussa? Eihän se nyt niin voi mennä jos kerta Topiaksen edestäki lähtee johtajat pois  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ai meinaatko että se vika ois mussa? Eihän se nyt niin voi mennä jos kerta Topiaksen edestäki lähtee johtajat pois  ;D

Se on se kun suomalainen lähestyy IVAO:ssa. VATSIM:n puolella johtoa vain lappaa paikalle kun huomaavat että lennetään sinne päin  ;D :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se on se kun suomalainen lähestyy IVAO:ssa. VATSIM:n puolella johtoa vain lappaa paikalle kun huomaavat että lennetään sinne päin  ;D :thmbup:

Eiköhän tuo nyt ole ihan sattumaa, ei mua ainakaan ole pakoiltu minnekään kun olen lennelly. Ei ole verkosta kiinni..  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tällä kertaa ei jämähdetty Kyproksen aurinkoon puoleksi vuodeksi kuten viime kerralla, vaan tultiin lähestulkoon hetimiten kotio... ;D NAX1891, Larnaka - Oslo.

Logovalo unohtunut päälle, liekö niin väliä... :P Pegasus hiillostaa pari pintaa alempana...

T.H.Nylund parkissa. Ehti olla jo pidemmän aikaa (yli 30min?) eikä lopulta edes lähtenyt mihinkään... ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hienot kuvat Pete! Onko sulla joku lisuri jättövana lisuri, ei näytä ollenkaan simun alkuperäiseltä?  ::)

Tänks, on se juu joku lisuri, en tosin muista mikä. :-[ Oisko tullut jonkun sääohjelman tms kautta. REX:llä taisi joskus olla ilmaisena ladattavia noita lisäkilkkeitä... 3D-contrails tjsp...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tänks, on se juu joku lisuri, en tosin muista mikä. :-[ Oisko tullut jonkun sääohjelman tms kautta. REX:llä taisi joskus olla ilmaisena ladattavia noita lisäkilkkeitä... 3D-contrails tjsp...

Joo, täytyy kattella jotain.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pakkohan se oli lähteä Dubaissa käymään, kun skenekin saatiin... ;D NAX5002. REX:kin tuli asennettua takaisin, ei se AS2012 nyt omaan makuun pärjännyt millään tälle... :thmbup:

Tukholmaa pimenevässä illassa...

Ja loppuosalla Dubain 30L, ykkösenä. Perässä heti AirBerlin jonka jälkeen UPSin rahtari... :P

6h21min lentoaikaa... :o

Fiilistelyt loppuun...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miksi muuten mulla tossa kellossa näkyy vain minuutit? Esim. 2h 34 min näkyy numeroina vain 34.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään