Guest MikaelT

IVAO kuvia

8 328 viestiä aiheessa

Pitkästä aikaa baanalla. 8) NAX532 Oslosta Stavangeriin. Myös SASsin romurautaa oli lähdössä Bergeniin. :P

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

UKV259 EFHK-EGLL

jari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eilen tuli vedettyä EHAM-EFHK muutama kuva.

Taxi rwy 18L.

Lähettiin sueraamaan skycargon 747 niikuin johto käski.

Eksy jo tehtiin u käänös.

Jatketaan rullausta kohti rwy 18L.

Noniin nytten päästiin rwy18L H/P asti.

Line up and wait.

Sitten jo pudotentaan korkeutta.

Päästiin perille Hesaan asti.

Siinä vielä kuva mistä oikin rullasin seuraten sitä 747.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tänään vähän rahtia.  8)

Ja hieman ylempänä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

WJA33T EFKS-EFHK parit kuvat..

lähtö Kuusamosta

Tulo Vantaalle..

jari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Päivän reissuilta pari ruutua. SVG-OSL-FUE, eli Stavangerista Osloon ja Oslosta Fuerteventuralle. 8)

Talviset on maisemat... vielä. :P

...

Käännytty Oslosta, nokka kohti Kanariansaaria. 8)

Ylitetään Lanzarote...

Kierretään 01R säteeseen...

Ja levolle... 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FLYTAMPA OMDB -fiiliksiä.

jari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Päivän reissuilta pari ruutua. SVG-OSL-FUE, eli Stavangerista Osloon ja Oslosta Fuerteventuralle. 8)

Tyylikkäitä ruutuja jälleen  :thmbup: Laitanpa itekkin muutaman samoilta suunnilta, kun tuli jokunen päivä takaperin tempaistua TRA231 eli AMS-ACE-FUE

Hollannissa oli ilmeisesti jokin talvimyrsky, kun aina lentoonlähdöstä tuonne FL140 paikkeille ajettiin järkyttävässä tärinässä pilven sisällä ja FL140 -> aina pinnoille asti väisteltiin CB pilviä.

HDG bugi näköjään vielä tässä päin persettä, tuli korjailtua lähes samantien kuvan oton jälkeen kun alettiin pujottelemaan pilvien välistä

Tuttuakin tutumpi Lanzaroten ilma, eli lämmintä 20*c ja 20solmun tuulet. Sorvaillaan 03:lle. Vasemmalle jää hotelli Beatriz playa ja kentän oikealla puolella näkyy Playa Hondan asuintaloja  :)

Las Salinasin ja Golf Club Fuerteventuran yli kohti 01raittia

Ja lopuksi Air Berlinin puten ja Oskarin puten väliin huilaamaan

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Polettina en huutelisi yhtään mitään...  ::)

Ihan hyvin oon ivaossa pärjännyt vaikkei mulla täydellisiä remarkkeja olekkaan... Joten herra simujumala on hyvä ja on ihan hiljaa ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tyylikkäitä ruutuja jälleen  :thmbup:

Kiitos samoin! ;D Millaset säädöt sulla on noissa kuvissa, kun näyttää vähän kuin yliskarpilta, mutta ei kuitenkaan. Jos vertaa noita ohjaamokuvia mun vastaavaan, mulla nuo tekstit ja numerot yms. näyttää jotenkin blurrilta verrattuna sun kuviin... vedätkö vaan törkeästi sharpenia tappiin vai? ;D

EDIT1: Ainiin, onko sulla tuo SimGiantsin FUE? Ootko huomannu siinä 01R finaalissa mitään erikoista? Pari kertaa mulla meinaan tehny semmosta, että ILSssiä autopilotilla ajettaessa kone jää siinä melko loppuvaiheessa perkeleesti säteen yläpuolelle, ja sitten tulee melkosella vauhdilla alas, ja siinä kynnyksen kohdalla vielä sellanen windshearin oloinen "kuoppa", että saa tosissaan sorvailla... liekö tuo on joku bugi jossain, vai olisko ihan säästä johtuva ilmiö? Aika kovat tuulethan tuolla yleensä on. Toki se 01R:n siirretty kynnyskin hämää vielä tuossa, mutta anyway. Toisesta suunnasta tullessa laskuun meni muistaakseni kaikki ihan "normaalisti", mutta tuolta 01-suunnasta tosiaan on tehnyt aina tuota...

EDIT2: Parit paluulegiltä...

Korkeella on kivaa... 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos samoin! ;D Millaset säädöt sulla on noissa kuvissa, kun näyttää vähän kuin yliskarpilta, mutta ei kuitenkaan. Jos vertaa noita ohjaamokuvia mun vastaavaan, mulla nuo tekstit ja numerot yms. näyttää jotenkin blurrilta verrattuna sun kuviin... vedätkö vaan törkeästi sharpenia tappiin vai? ;D

Tänks. Photarilla pienensin ja se tuntuu tekevän vähän sutumpaa jälkeä kuin LR. Sitä sitten yritetty korvata PS:n smart sharppenilla. Nopeat editit vaan.

EDIT1: Ainiin, onko sulla tuo SimGiantsin FUE? Ootko huomannu siinä 01R finaalissa mitään erikoista? Pari kertaa mulla meinaan tehny semmosta, että ILSssiä autopilotilla ajettaessa kone jää siinä melko loppuvaiheessa perkeleesti säteen yläpuolelle, ja sitten tulee melkosella vauhdilla alas, ja siinä kynnyksen kohdalla vielä sellanen windshearin oloinen "kuoppa", että saa tosissaan sorvailla... liekö tuo on joku bugi jossain, vai olisko ihan säästä johtuva ilmiö? Aika kovat tuulethan tuolla yleensä on. Toki se 01R:n siirretty kynnyskin hämää vielä tuossa, mutta anyway. Toisesta suunnasta tullessa laskuun meni muistaakseni kaikki ihan "normaalisti", mutta tuolta 01-suunnasta tosiaan on tehnyt aina tuota...

SimGiantsin scene on tosiaan, ja olen huomannut saman "ongelman". Samaa sanoi Oskarikin kuin hetkeä ennen mua laskuun tuli. Tossa jää kone ikäänkuin hyllylle vaikka mitä tekee. Kynnyksellä joutuu lentämään sitten yoke etupaneelissa kiinni että ylipäätään pääsee laskuun. Ja on ollut mulla jokaikinen kerta kun tuonne lentää niin samassa kohti tuota nostetta eli vähän oudolta kuulostais tuo sääilmiö. Liekö scenessä tms joku noste tehty tohon ???

EDIT: Tuolla valmistajan sivuilla mainitaan kyllä scenen esittelyssä, että "Numerous scenery effects" eli tuo vois olla joku mallinnettu noste tms.

EDIT2: Pistänpä vertailuksi PS pienennös(ylempi) ja LR pienennös.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tänks. Photarilla pienensin ja se tuntuu tekevän vähän sutumpaa jälkeä kuin LR. Sitä sitten yritetty korvata PS:n smart sharppenilla. Nopeat editit vaan.

SimGiantsin scene on tosiaan, ja olen huomannut saman "ongelman". Samaa sanoi Oskarikin kuin hetkeä ennen mua laskuun tuli. Tossa jää kone ikäänkuin hyllylle vaikka mitä tekee. Kynnyksellä joutuu lentämään sitten yoke etupaneelissa kiinni että ylipäätään pääsee laskuun. Ja on ollut mulla jokaikinen kerta kun tuonne lentää niin samassa kohti tuota nostetta eli vähän oudolta kuulostais tuo sääilmiö. Liekö scenessä tms joku noste tehty tohon ???

EDIT: Tuolla valmistajan sivuilla mainitaan kyllä scenen esittelyssä, että "Numerous scenery effects" eli tuo vois olla joku mallinnettu noste tms.

EDIT2: Pistänpä vertailuksi PS pienennös(ylempi) ja LR pienennös.

Nojoo, ei noissakaan hirveästi eroa huomaa, ylempi ehkä himpun terävämpi.

Heh, hyvä että muillakin samaa ongelmaa. Tosiaan siinä lopussa saa todellakin survoa yoke etupaneelissa kiinni. Ja kynnyksellä saakin lyödä lämät tiskiin tuon windshearin ansiosta... aika härski "efekti" kyllä, jos on ihan skeneen saatu mallinnettua tuollainen... ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heh, hyvä että muillakin samaa ongelmaa. Tosiaan siinä lopussa saa todellakin survoa yoke etupaneelissa kiinni. Ja kynnyksellä saakin lyödä lämät tiskiin tuon windshearin ansiosta... aika härski "efekti" kyllä, jos on ihan skeneen saatu mallinnettua tuollainen... ;D

on siinä jotain pielessä. Ohessa kuvasarja ultimatum-testistä..

Kaksi ekaa ihan slopessa, kolmas hyppäytti ylös ja kynnyksellä slope häipy johonki ja kone olisi liidellyt yli jos manulla olisi pukannu alas sitä. Ei riittäny kädet enää kuvailemaan mutta tiedätte tunteen..

jari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Markun kanssa EHAM-EFHK.

Nousussa...

Ja sitten vielä Markun kanssa EFHK-EFRO

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään