Guest MikaelT

IVAO kuvia

8 328 viestiä aiheessa

Tänään oli ihan hyvin trafiikkia Hesassa:

Finskin edellä ZR 04R

[ attachment removed / expired ]

Sekalaisen sortin kulkijaa

Tuusulan päältä kohti KOSKA:a

-henkka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Päivän epistolana GRQ-FAO-EIN-AMS

Vaikka kyydissä olikin vain satakunta matkustajaa laukkuineen, alkoi Groningenin 1800m pitkä baana tuntua lyhkäiseltä.

Farossa taas tultiin kevyen kenttäorganisoinnin jälkeen baanalle 28. 5min sisään kolme saapuvaa + yksi lähtevä.

Eindhovenia kohti laskeutuessa tcas varoitti liikenteestä. Hetken päästä suhahtikin ohi joku ranskalainen patonkinaama miragellaan tuhatta ja sataa. Oli saattamassa Air Francen bussia Amsterdamiin.

Eindhovenin platalla lähtöä teki Tuin putte

Määräaikaishuolto alkoi olla käsillä, joten lennettiin vielä kone Amsterdamiin huoltoon. Melko railakkaat pystynopeudet lähes tyhjällä koneella, 6500ft/min  8)

Ja sorvsorv baanalle 06.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Määräaikaishuolto alkoi olla käsillä, joten lennettiin vielä kone Amsterdamiin huoltoon. Melko railakkaat pystynopeudet lähes tyhjällä koneella, 6500ft/min  8)

Onko sulla Osku joku valo-fixi tossa kuvassa, kun näyttää vähän vaaleammalta ja paremmalta noi sun valot vrt. minun?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko sulla Osku joku valo-fixi tossa kuvassa, kun näyttää vähän vaaleammalta ja paremmalta noi sun valot vrt. minun?

En kyllä ainakaan tietääkseni ole asentanut enkä muuttanut mitään  ;D Tossa vielä ilman mitään muokkausta ja säätöjä sama

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En kyllä ainakaan tietääkseni ole asentanut enkä muuttanut mitään  ;D

Okei, no täytynee kokeilla joskus miltä omat näyttää :D Paljos sulla on tossa tehoa noissa valoissa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Okei, no täytynee kokeilla joskus miltä omat näyttää :D Paljos sulla on tossa tehoa noissa valoissa?

Muistaakseni oli ihan täydellä voimalla valaisemassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muistaakseni oli ihan täydellä voimalla valaisemassa.

Joo, mulla näyttää melko samalta, mutta ero näkyy siinä, että mulla jostain kumman syystä blurraantunut hieman noi VC tekstuurit:

Täytynee koittaa säätää taas.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, mulla näyttää melko samalta, mutta ero näkyy siinä, että mulla jostain kumman syystä blurraantunut hieman noi VC tekstuurit:

Täytynee koittaa säätää taas.

Onhan fsx.cfgssä texture max resolution 4096? Ei nyt äkkiseltään muuta tule mieleen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hetken päästä suhahtikin ohi joku ranskalainen patonkinaama miragellaan tuhatta ja sataa.

Ne on pahoja noi patonkinaamat. ;D Laitahan joskus taas ihan kunnon stooriakin! :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onhan fsx.cfgssä texture max resolution 4096? Ei nyt äkkiseltään muuta tule mieleen.

Joo kyllä se on. Täytyy vielä tesmailla erilaisia asetuskombinaatioita.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo kyllä se on. Täytyy vielä tesmailla erilaisia asetuskombinaatioita.

Liian kova reunanpehmennys tekee ainakin mulla tuota, että kaikki tekstit ja nuo texturet menee tuollaiseksi ylipehmeäksi mössöksi... eli tyyliin joku x32 vai mitä niitä nyt on...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Liian kova reunanpehmennys tekee ainakin mulla tuota, että kaikki tekstit ja nuo texturet menee tuollaiseksi ylipehmeäksi mössöksi... eli tyyliin joku x32 vai mitä niitä nyt on...

Niin eli sulla on x32 tjsp?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin eli sulla on x32 tjsp?

Ei ole, mutta kun joskus kokeillut "täysillä" noita, niin meni jo liian pehmeäksi. ;D Kyllä x16 on max, x8 riittävä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole, mutta kun joskus kokeillut "täysillä" noita, niin meni jo liian pehmeäksi. ;D Kyllä x16 on max, x8 riittävä...

No nyt sain näyttämään kohtuu järkevältä tuon ohjaamon. Kiitokset vinkeistä!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ne on pahoja noi patonkinaamat. ;D Laitahan joskus taas ihan kunnon stooriakin! :thmbup:

Ne on, tuolla tavalla säikyttelee viattomia  ;D Oikeastaan on kyllä pyörinyt joku stoorintapaisen teko mielessä jo jonkun aikaa, en vaan ole päättänyt olisko kohteena joku Finskin bussilegi vaiko sitten Transaviaa. Mutta täytynee katsella josko tänä viikonloppuna jotain saisi aikaiseksi, kun tuota vapaatakin pitkästä aikaa.

Ja mikäli muuten Henri sulla on Nvidian kortti, niin ainakin itse olen näillä ohjeilla saanut simun näyttämään ihan komealta:

http://www.simforums.com/forums/settings-for-new-drivers-updated-v1959_topic36586.html

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huomenta vaan täältä Funchalistakin... Vieressä Condorin A320 Düsseldorfiin ja itse takaisin Muncheniin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Anttonovi pitkän matkan ja yhden yön vieton Ivalossa jälkeen Helsingissä, samaan aikaan DHL 727 deppailee

Siis lentoa tällä koneella yhteensä kertynyt IVAOssa:

MGGT-MKJS-SEQU-KLAX-PAFA-EFIV-EFHK nyt

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään