Guest MikaelT

IVAO kuvia

8 328 viestiä aiheessa

Kiitokset Koivistolle menomatkan juttuseurasta  :)

Samoin! 8) Stoori jäi odottelemaan seuraavaan kertaan, myötätuulessa kosahti OOM niin että heilahti... liekö jotain samaa vikaa tuossa skenessä kuin EFHK:lla aikanaan. Tai sitten vaan kone hyytyi. Asetuksia hieman muutettu ja AS2012 texturet vaihdettu takaisin REXiin... ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä nyt houkutti sen verran että pakko se oli ostaa. Ja hemmetti kun näyttää hyvältä . Eikä edes vaikuttanut mulla fps yhtään?

Muutamat laskusta.

Petri K. kuluttaa käännön ajan spottaamalla(alhaalla keskellä).

[ attachment removed / expired ]

Mikä p**kele meni auringon eteen?

On sillä ainakin yhdestä kuvakulmasta katsottuna hemmetin iso nenä :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tänks! Rex Essential Overdrive. 3D clouds on 46.(nimbo...) ja cirrus 33.(wispy...)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tänks! Rex Essential Overdrive. 3D clouds on 46.(nimbo...) ja cirrus 33.(wispy...)

Täytyypä kokeilla noita! :thmbup:

EDIT: Onkohan tuo Essential Overdrive jotenkin ilmaiseksi ladattavissa vanhoille käyttäjille (kuten edellisessä versiossa) vai pitääkö tuo ostaa erikseen?

Mulla on Essential Plus...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

EDIT: Onkohan tuo Essential Overdrive jotenkin ilmaiseksi ladattavissa vanhoille käyttäjille (kuten edellisessä versiossa) vai pitääkö tuo ostaa erikseen?

On. Katso rex:n sivua. Foorumilla on update mahollisuudet jossain.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sun pitää ensin asentaa alkuperäinen REX + Overdrive ja sitten voit asentaa Rex Essential Overdriven. Saattaa myös olla, että sen alkuperäisen REX Overdriven saa yksittäisenä asennuspakettina.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sun pitää ensin asentaa alkuperäinen REX + Overdrive ja sitten voit asentaa Rex Essential Overdriven. Saattaa myös olla, että sen alkuperäisen REX Overdriven saa yksittäisenä asennuspakettina.

Siis miten? Sen verran isoja paketteja noi on ettei viitti huvikseen latailla ja asennella. Olen koittanut tuota REXin sivua ja foorumia selailla mutta en ole löytänyt mitään ohjetta tai sivua miten tuon saisi päivitettyä. Sähköpostiin tuli linkki tuosta SP1:stä ja Overdrivesta jotain, ja että sen saisi ladattua omalta lataus-sivulta flightsimstoresta, mutta eipä sielläkään ole kuin tuo EssentialPlus -paketti. :-[ täytyy varmaan paremmalla ajalla katella tarkemmin... Kuulostaa kyllä hölmöltä että pitäisi nyt poistaa tuo Essential ja ladata ja asentaa tuo vanha REX ja vielä tuo tärkeän kokoinen Overdrive siihen että saisi tuon Essential Overdriven..  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis miten? Sen verran isoja paketteja noi on ettei viitti huvikseen latailla ja asennella. Olen koittanut tuota REXin sivua ja foorumia selailla mutta en ole löytänyt mitään ohjetta tai sivua miten tuon saisi päivitettyä. Sähköpostiin tuli linkki tuosta SP1:stä ja Overdrivesta jotain, ja että sen saisi ladattua omalta lataus-sivulta flightsimstoresta, mutta eipä sielläkään ole kuin tuo EssentialPlus -paketti. :-[ täytyy varmaan paremmalla ajalla katella tarkemmin... Kuulostaa kyllä hölmöltä että pitäisi nyt poistaa tuo Essential ja ladata ja asentaa tuo vanha REX ja vielä tuo tärkeän kokoinen Overdrive siihen että saisi tuon Essential Overdriven..  ???

Katso versionumerosi ja selaa tältä sivulta, löytyykö ohjeet:

http://www.realenvironmentxtreme.com/forums/index.php?/forum/82-rex-essential-plus-overdrive-updates-and-service-packs/

Ilmeisesti 3.6.2013.0415 on uusin versionumero. Mulla on 3.6.2013.0124. En ole nähnyt tarpeelliseksi päivittää, kun en REXin säämoottoria käytä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Katso versionumerosi ja selaa tältä sivulta, löytyykö ohjeet:

http://www.realenvironmentxtreme.com/forums/index.php?/forum/82-rex-essential-plus-overdrive-updates-and-service-packs/

Ilmeisesti 3.6.2013.0415 on uusin versionumero. Mulla on 3.6.2013.0124. En ole nähnyt tarpeelliseksi päivittää, kun en REXin säämoottoria käytä.

Ok tänks! En mäkään käytä muuta kuin REXin textureita. 3.1 versio mulla...  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sitten taas pari kuvaa väliin... Edelleen AMS-JSI, eli Skiathos kohteena. Tällä kertaa päästiin jopa perille. 8)

Damissa oli mukavasti liikennettä.

Möhkö deppaamassa NYCiin.

Easy Gatwickistä.

Yhteiskuvaa... :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

TOM5KI LGSK-EFHK today..

ahdasta on

joku Jorgos Olivos oli tullut omalla koneelleen

voi rähmä..

olishan täällä ollu pitempäänkin

jossain välillä..

jari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ok tänks! En mäkään käytä muuta kuin REXin textureita. 3.1 versio mulla...  ???

Ja näköjään 3.2 ei voi päivittää... vit....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja se on siis oikeasti todella kevyt! Äskön nousin sieltä nii ngx:n kanssa fps tasasesti 40. Rahan arvoinen!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Millä säädöillä saa tasaisen 40 fps??

jari

Jos jaetaan fsx:n scenu asetukset 8:n osaan niin ne on valittu keskimäärin 6/8 (eli melkein täysillä).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään