Guest MikaelT

IVAO kuvia

8 328 viestiä aiheessa

Ja tänään sitten Dubrovnikkiin ja takaisin:

Nousu 12:lta ja kaarrellaan merelle

[ attachment removed / expired ]

Ja kaarrellaan finaaliin 04R  8)

Juuso

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ilmeisesti kiitotie 18 riittää Airbus A330-200:selle....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

36* ;)

Nojuu, onhan tuo aikamoista pelleilyä. Turkkilaisille näyttäisi muutenkin olevan Malmi erittäin tuttu lentoasema.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

36* ;)

Nojuu, onhan tuo aikamoista pelleilyä. Turkkilaisille näyttäisi muutenkin olevan Malmi erittäin tuttu lentoasema.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No joo, useamman kerran joutunut huomauttamaan tästä kun on itse ollut verkossa ja joku pilotti on ilmoittanut laskeutuvansa Malmille isommalla koneella. Aika kummasti laskupaikka on vaihtunut tämän jälkeen  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No joo, useamman kerran joutunut huomauttamaan tästä kun on itse ollut verkossa ja joku pilotti on ilmoittanut laskeutuvansa Malmille isommalla koneella. Aika kummasti laskupaikka on vaihtunut tämän jälkeen  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei varsinaisesti kuulu tänne, mutta kuitenkin: Eli kun esim A330:lla aikoo alas malmille niin siitä huomautetaan. Entäs jos aikoo mennä B377:lla malmille niin huomautetaanko siitä? Itse olen testannut niin kyllä sillä pääsee sieltä ilmaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei varsinaisesti kuulu tänne, mutta kuitenkin: Eli kun esim A330:lla aikoo alas malmille niin siitä huomautetaan. Entäs jos aikoo mennä B377:lla malmille niin huomautetaanko siitä? Itse olen testannut niin kyllä sillä pääsee sieltä ilmaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Entäs jos aikoo mennä B377:lla malmille niin huomautetaanko siitä?

No onko huomautettu? Eikä kaikki huomauttele noista kenttä valinnoista, jotkut tekee sitä toiset e.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Entäs jos aikoo mennä B377:lla malmille niin huomautetaanko siitä?

No onko huomautettu? Eikä kaikki huomauttele noista kenttä valinnoista, jotkut tekee sitä toiset e.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se kiitotie on tosiaan 36(Kone siis lähti Malmilta). Tästä aamukahvia kittaavan sekaannus!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se kiitotie on tosiaan 36(Kone siis lähti Malmilta). Tästä aamukahvia kittaavan sekaannus!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No korjataanpa tätä sen verran että yleensä sekaannus kahden kentän välillä johtuu ihan siitä etteivät ulkomaalaiset välttämättä tiedä taikka ota selvää kumpi Helsinki on se oikea, tästä olen vihjannut useammalle lentäjälle. Eli erehdys yleensä kyseessä  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No korjataanpa tätä sen verran että yleensä sekaannus kahden kentän välillä johtuu ihan siitä etteivät ulkomaalaiset välttämättä tiedä taikka ota selvää kumpi Helsinki on se oikea, tästä olen vihjannut useammalle lentäjälle. Eli erehdys yleensä kyseessä  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No mulle ei ole huomautettu kun en ole sieltä onlinessa lentänyt B377:lla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No mulle ei ole huomautettu kun en ole sieltä onlinessa lentänyt B377:lla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No kyllä sitä sen verran voisi hakea tietoa tai vähintään katsoa kartan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No näinhän sitä voisi ajatella  ;) Ehkä tarkkaavaisuus lipsuu, onhan kenttätunnuksessa vain yhden kirjaimen ero...

No onneksi näitä "jumboja" ei ole pyörimässä Malmin laskukierroksella koko ajan  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No näinhän sitä voisi ajatella  ;) Ehkä tarkkaavaisuus lipsuu, onhan kenttätunnuksessa vain yhden kirjaimen ero...

No onneksi näitä "jumboja" ei ole pyörimässä Malmin laskukierroksella koko ajan  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään