Guest MikaelT

IVAO kuvia

8 328 viestiä aiheessa

FIN8DH Rhodokselta

 

SAS243 Rigasta

 

[ attachment removed / expired ]

 

Paraller app 22L & 22R with SAS243

 

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

AY321 Midnight fly to Vaasa

 

Siellä se pilkistää

 

[ attachment removed / expired ]

 

Midnight sun

 

[ attachment removed / expired ]

 

Final rwy34

 

[ attachment removed / expired ]

 

Platalla

 

[ attachment removed / expired ]

 

HYVÄÄ JUHANNUKSEN JATKOA 8)

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

FIN9Rt LPPT - EFHK divert to Visby.

 

Polttoainetta oli noin 4000Kg, kunnes yhtäkkiä :o

 

[ attachment removed / expired ]

 

Ilmoitin pan, pan, pan ja suunta kohti ESSV, eli Visbyä vaan polttoaine loppui ennen kiitotietä ja lasku mereen. Edes apua ei kerinnyt starttaamaan. EDIT: Eikä kyllä ilman keroa olisi käynnistynytkään.

 

[ attachment removed / expired ]

 

Mikähän tätä A319 PRO:ta vaivaa? Eipä ole ennen tullut vastaan, ehdotuksia?

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mikähän tätä A319 PRO:ta vaivaa? Eipä ole ennen tullut vastaan, ehdotuksia?

 

 

Sehän sinä on kun julkaistaan kesken eräinen kone. FSL  ::)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

width=800 height=450http://conv.flightforum.fi/discussion/index.php?action=dlattach;topic=60686.0;id=429273;image[/img]

Mites tuo noin? Sun syöttötankeissa on 0, mutta keski- ja kärkitankeissa olisi ollut vielä hieman, mutta olisiko sitä voinut siirtää sinne syöttötankkiin?

Jos tankkasit LPPT 4000 - 1480 = 2520 kg fuel burn, se on varmaan normaali fuel burn, eli fuel leak ei ole ollut? Paljon sulla olisi pitänyt jäädä polttoainetta Hesaan saavuttaessa?

Eli jostain syystä polttoaine ei siirtynyt kärjistä syöttötankkiin, jolloin pumput ei saanut enää ja mottorit sammui. Mikähän tämän aiheutti...

Onnistuitko liitämään Visbyyseen asti? :D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

En malttanut olla laskematta, vaikka en ole A319 kertaakaan lentänyt.

 

Kulutus 2400 kg / h

Lentomatka 1824 nm

Maanopeus (karkea) 450 kn

Lentoaika 04:03

 

Polttoaine rampilla 13298 kg

Kulutus (yläkanttiin) -9728 kg

Polttoaine tankeissa moottorien sammuessa -1480 kg

-> Minne katosi loput 2090 kg?

 

Vaihtoehto A) 100 kn vastatuuli jetti josta ei ollut tietoa.

+01:16 vaikutus lentoaikaan

+3570 kg kulutettuun polttoaineeseen

-> Fuel starvation

 

Vaihtoehto B) APU unohtui päälle koko lennon ajaksi.

Kulutus: 129 kg / h

+520 kg kulutettuun polttoaineeseen

-> No fuel starvation

 

Vaihtoehto C) Polttoainevuoto. Erittäin epätodennäköinen molempien siipien tankkeihin samaan aikaan ja samalla vuodon voluumilla, olettaen että XFEED ei ollut päällä.

 

Vaihtoehto D) Tekninen vika, bugi tai polttoaineen kulutuksen väärä mallinnus.

 

Siis missä sulla oli se 4000 kg polttoainetta? Teit fuel checkin reitillä vai?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

FIN7AY LHR - HEL

 

Line up rwy27R and wait / cleared for takeoff 27R inform after airborne.

 

[ attachment removed / expired ]

 

Englannin rannikkoa

 

[ attachment removed / expired ]

 

Tuulet pitivät paikkansa ASP4 / EFASS

 

[ attachment removed / expired ]

 

[ attachment removed / expired ]

 

FIN867 lähdössä Gothenburgiin

 

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kuva lienee Aerosoftin Airbussista. Hyvältä näyttää!

 

On kummallista että täällä haukutaan tuota bussia lähes ihan syytä. Ymmärtäisin asian, jos haukkujilla jokaisella olisi sekä Aerosoftin että FSLabsin bussit, ja he olisivat lentäneet lukuisia testilentoja eri olosuhteissa ja verranneet mallinnuksia keskenään eritoten sujuvuutta ja ruudunpäivitystä. Mieluiten itse lennän koneella, jonka normaalit lentoasiat on mallinnettu riittävän hyvin, kuten Aerosoftin bussit (siis 64-bittinen professional-versio) ja jonka framerate on riittävän hyvä. Minulla bussilla Megan EFHK:lla 30 (rajoitettu) vaikka käytössä on 4k-televisio 8 miljoonalla pikselillä ja kaikki Suomen sceneryt asennettuina.

 

Epäilen että FSLabsin mallinnus ei minua tyydyttäisi ihan pelkästään huonon frameraten ja lennon sujuvuuden suhteen, vaikka jokainen nippeli (osa normaalilennossa tarpeettomia) olisi mallinnettu - frameraten kustannuksella.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään