Guest MikaelT

IVAO kuvia

8 328 viestiä aiheessa

EFTU-EFOU

01. Finaalissa kiitotielle 30

[ attachment removed / expired ]

02. Standillä 3

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvät kuvat, vaikka onkin vähän. No ensi kerralla enemmän kuvia ottamaan jos ei häiritä koko ajan ;D

EI millään pahalla, mutta ei tuon tasoisia/laatuisia kuvia tartte yhtään ton enempää olla, ainakaan TÄHÄN ketjuun...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

EI millään pahalla, mutta ei tuon tasoisia/laatuisia kuvia tartte yhtään ton enempää olla, ainakaan TÄHÄN ketjuun...

Sinähän voisit kertoa kuinka saan kuvista laadukkaampia. Enkä nyt tarkoita kuvankäsittelyä vaan simun tweakkausta siihen malliin, että ne kelpaisivat tänne.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sinähän voisit kertoa kuinka saan kuvista laadukkaampia. Enkä nyt tarkoita kuvankäsittelyä vaan simun tweakkausta siihen malliin, että ne kelpaisivat tänne.

No ei siinä nyt vielä mitään, mutta esim. Patrickin kuvat ei mitään ihmeellisiä laadultaan ja kuten Henri totesi, lentäminenkin vähän hakusessa ja noin lyhyeltä legiltä (EFJY-EFHK) ei tartte olla mitään 15 kuvaa... ja kuten itse sanoin, ainakaan tässä ketjussa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tälläinen kanssasimuilija oli portilla kun lähdin helsinkiä kohden. :laugh:

Ja sitten lähes pakollinen kuva finaalista

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mielenkiinnosta utelen, mikä dash itikka kaikkiin on purrut kun sillä lennellään? ;D Ei näyttäisi olevan hirveän laadukas tekele tuo, ainakaan virtuaali ohjaamoltaan.

Edit: Koitanpa itsekkin lähipäivinä päästä ivaoon taas mukaan. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mielenkiinnosta utelen, mikä dash itikka kaikkiin on purrut kun sillä lennellään? ;D Ei näyttäisi olevan hirveän laadukas tekele tuo, ainakaan virtuaali ohjaamoltaan.

Edit: Koitanpa itsekkin lähipäivinä päästä ivaoon taas mukaan. :)

Huomioi, että tämä freeware...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huomioi, että tämä freeware...

Mun mielestä tää on tosi hyväntasonen freeware, vois itekkin lentää kohta jonkun legin Dashilla, ja postata kuvat sitten tänne.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mun mielestä tää on tosi hyväntasonen freeware, vois itekkin lentää kohta jonkun legin Dashilla, ja postata kuvat sitten tänne.  :)

Saikkonenhan vois nyt tulla lentemään... täällä virtuaalitaivaalla on aikas tyhjää...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mua niin huvittaa toi sana hyväntasonen.  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saikkonenhan vois nyt tulla lentemään... täällä virtuaalitaivaalla on aikas tyhjää...

Voikun voiskin IVAOon  :-\ Mulle on tullut ylitsepääsemättömäksi vaikeudeksi liittyä siihen, ja asentaa ohjelmat  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voikun voiskin IVAOon  :-\ Mulle on tullut ylitsepääsemättömäksi vaikeudeksi liittyä siihen, ja asentaa ohjelmat  :P

Allekirjoittanutkin ajatteli niin ensin, mutta sitten otin itseäni niskasta kiinni aloin lukea ohjeita ja karttoja, sitten asensin ohjelmat ja ei kun verkkoon.

nimin. BEE365 EFTU-EFHK

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yhtä pieni ja kätevä kuin ATR, mutta nopeampi... (henk. koht huiput 420 knots GS)

Maanopeuden perusteella nyt ei kannata koneita vertailla...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

??? Hmm.. ja näiltä forumeilta ei löydy apuja ongelman ratkaisemiseen?? :o

jari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämäniltaiselta EFHK-EFRO-legiltä:

01. Finaali

02. Pian laskun jälkeen taivaalta tippui joku Putolev(154?)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Dodiin, päästiin Töröntöstä poiskin... 8)

-(FPL-FIN2420-IS

-B752/M-SDIJPRWXYZ/S

-CYYZ1750

-N0474F330 REXOM J594 MSS J586 YJN J578 OMBRE J509 VLV J564 TAFFY N139C REDBY/N0470F350 DCT CARPE DCT N54W050 N55W040 N56W030 N56W020 DCT ERAKA/N0474F370 UP58 ETSOM UN584 SUM UP612 FLS UN623 GRM UP607 SUTOK UL24 LAKUT

-EFHK0810 EFTU

-EET/CZYZ0008 KZBW0027 CZUL0034 KZBW0113 CZQM0119 CZQX0224 EGGX0500 EGPX0548 ENOR0628 ESAA0714 EFIN0744 REG/OHLBO SEL/LQFH OPR/VFINN DAT/H COM/AGCS NAV/RNVD1E2A1 RMK/TCAS DOF/100816 RVR/100)

Saatiin Montrealin ACC:ltä jopa kehut flight planista, ei kuulemma ennen nähnyt tuollaista ;D Siis noita EET-aikoja jne...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitkästä aikaa sekaannuin minäkin IVAOon. Eli lyhykäinen lento EFTU-EFHF.

Täytynee seuraavalla kerralla olla lentelemässä kun olisi johtoa, eilen kun yritin, en päässyt joinaamaan efesin kanavalle teamspeakissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Viehän Cessna pajalle, sun kaarto- ja kallistusmittari ei saa sähköä :)

T

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään