Guest MikaelT

IVAO kuvia

8 328 viestiä aiheessa

Kyllä tuo vielä PMDG on. Omasta puolestani voin sanoa että iFly pesee PMDGn 100-0. Tosin minulla se jostain syystä vaihtelee airwayt DCTksi. Täytynee asteuksia rukkailla. Ulkomalli kauniimpi ja ellei peräti kevyempi kuin PMDG. Suosittelen itse iFlyta!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

1.01 pätsi on tullut mutta sattuneesta syystä en ole kerinnyt testailemaan. Mutta itsellä ei ole mitään perus-operointia estävää tullut eteen....  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse voisin varmaan sanoa että jos tuon PMDG:n on hommannut, niin ei kannata iFly:hyn tuhlata rahoja, kun suurin "parannus" on grafiikat, josta olen ainakin täällä lukeneena ymmärtänyt että jerome ei välitä, vaan se realistinen systeemi. Ja PMDG on tähänkin asti toiminut hyvin, niin miksei sitä kannattaisi jatkaa käyttää... Kenties jos PMDG:tä ei vielä omista tuo ifly voi FS9:lle olla ihan hyvä, mutta tuskin molempia kannattaa hankkia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sanonpa vaan tähän että jos tuohon iFlyihin sijoittaa niin se ei todellakaan ole mitään rahantuhlausta  ;D

Se hinta minkä PMDG NG:tään pyytää on suorastaan ryöstöä kun kyse on vanhentuneesta lisäosasta. Lisäksi joudut maksamaan tuplasti siitä että saat myös 800 ja 900 variantit kun taasen iFlylla saat kaikki samassa paketissa ja lisäksi ominaisuuksia mitä PMDGn NG:ssä ei edes ole :thmbup:

Ja mitä noihin bugeihin tulee niin toinen pätsi on jo julkaisemista vaille valmis, lisäominaisuuksia tulee sitten SP1:sen mukana. Tosin mikään noista olemassa olevista bugeista ei ole estänyt täysipainoista lentämistä mitenkään  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sanonpa vaan tähän että jos tuohon iFlyihin sijoittaa niin se ei todellakaan ole mitään rahantuhlausta  ;D

Se hinta minkä PMDG NG:tään pyytää on suorastaan ryöstöä kun kyse on vanhentuneesta lisäosasta. Lisäksi joudut maksamaan tuplasti siitä että saat myös 800 ja 900 variantit kun taasen iFlylla saat kaikki samassa paketissa ja lisäksi ominaisuuksia mitä PMDGn NG:ssä ei edes ole :thmbup:

Viitsitkö kertoa mitkä nämä ominaisuudet ovat jotka pmdg:stä puuttuu vai muutenvain mainitsit asiasta?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Viitsitkö kertoa mitkä nämä ominaisuudet ovat jotka pmdg:stä puuttuu vai muutenvain mainitsit asiasta?

-IRS mallinnus

-HUD (HGS)

-Erilaiset MCP vaihtoehdot (Honeywell/Rockwell Collins)

-BBJ variantit

Siinä alkupaloja mitkä todellakin puuttuvat PMDG:stä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaikkakin jäi vähän epäselväksi, niin pyysin kaikkia puuttuvia ominaisuuksia  :D

Ja en noista muista osaa niin kommentoida, mutta hudin saa jos haluaa niin pmdg:lle addonina, ainakin Oton olen nähnyt sillä lentelevän.

Eipä tarvitse kyllä FSX:llä paljon miettiä kumpi jää varjoon PMDG NGX vaiko ifly...  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaikkakin jäi vähän epäselväksi, niin pyysin kaikkia puuttuvia ominaisuuksia  :D

Ja en noista muista osaa niin kommentoida, mutta hudin saa jos haluaa niin pmdg:lle addonina, ainakin Oton olen nähnyt sillä lentelevän.

Eli parempi olla hiljaa jos et asiasta mitään tiedä?  ;D Se freeware hud/hgs minkä mihin tahansa koneeseen saa on vain yleismallin hud eikä todellakaan ole edes kovin lähellä oikeaa NG:n hudia.

Ja mitä tuohon FSX:n NG:hen tulee niin ei se mitenkään järisyttävän paljoa parempi tule olemaan. Todennäköisesti juurikin iFlyn takia PMDG joutuu vielä parantamaan omaa tuotostaan, ovathan he jo menettäneet ison summan rahaa juurikin iFlyn takia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Uskokaahan pojat taas, että toi iFly kyllä paikoitellen pesee PMDG:n tuotoksen ihan kuusnolla, tosin iFly on hieman raskaampi. Pätsin jälkeen parani osittain huomattavasti, ja eteenpäin mennään vielä tulevan SP:n myötä. Järkevä ostos varmastikin esim. Heromelle, joka puttea paukuttaa paljon.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli parempi olla hiljaa jos et asiasta mitään tiedä?  ;D Se freeware hud/hgs minkä mihin tahansa koneeseen saa on vain yleismallin hud eikä todellakaan ole edes kovin lähellä oikeaa NG:n hudia.

Sanoin etten tiedä mainitsemistasi puutteista paljoa, miten tärkeitä ne oikeasti on realistiseen lentämiseen simussa, mutta näköjään tämäkin piti vääntää rautalangasta :)

Ja en tiennyt miten tuo hudi toimii, mutta oletin sen hoitavan hommansa kun esimerkiksi meidän puttesankari Otto sillä lentää ja sitä kuluttaa paljon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sanoin etten tiedä mainitsemistasi puutteista paljoa, miten tärkeitä ne oikeasti on realistiseen lentämiseen simussa, mutta näköjään tämäkin piti vääntää rautalangasta :)

Ja en tiennyt miten tuo hudi toimii, mutta oletin sen hoitavan hommansa kun esimerkiksi meidän puttesankari Otto sillä lentää ja sitä kuluttaa paljon.

No herra on hyvä ja ottaa asioista selvää ennenkuin tunkee nokkaansa jokaiseen asiaan  :P

Ja jos tarkoitus on mallintaa oikeaa konetta niin eikö silloin asioiden kuulu olla juurikin niinkuin oikeassa koneessa eikä vaan sinnepäin tai niin että ominaisuudet puuttuvat kokonaan? Esim.  iFlyssä vaan nyt on oikein mallinnettu hud ja sitä ei vaan PMDG:stä löydy. Ja monta muutakin vastaavaa ominaisuutta puuttuu.

Tietysti PMDG:n kohdalla rassaa tuo lisäosan vanhuuskin jo, uudesta NGX:stä varmasti löytyykin sitten kaikenlaista

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä, minähän olenkin tunkenut nenäni jokaiseen asiaan, hiljaiseloa koittanut pitää viime ajat, kun kaikesta tulee kuitenkin kränää täällä foorumilla sanoo mitä hyvänsä.

Mielummin niin että jotkut asiat puuttuvat kokonaan, kuin ne on hutiloiden tehty.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä, minähän olenkin tunkenut nenäni jokaiseen asiaan, hiljaiseloa koittanut pitää viime ajat, kun kaikesta tulee kuitenkin kränää täällä foorumilla sanoo mitä hyvänsä.

Mielummin niin että jotkut asiat puuttuvat kokonaan, kuin ne on hutiloiden tehty.  :thmbup:

No pientä nokkapokkaa kuuluukin olla, pitää eloa yllä  8)

Samaa mieltä kanssasi tuossa :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Uskokaa pois, itse olen pääasiassa lentänyt vain puttea (toki myös muita, mutta vähemmän) tässä 8 vuotisen simu-urani aikana. Tokikin putteen olen tarkemmin tutustunut vasta lähivuosina, enkä ole koskaan päässyt IRL vehjettä ajamaan. Mutta mitä nyt manuaaleihin vertaa, niin iFly toimii suhteellisen hyvin. Bugeja järjestelmissä on, mutta nekin tuntuu olevan kohtuullisen helppo devien puolesta korjata pois. Se osio, joka ko. paketissa toimii, toimii kyllä erittäin mukavasti.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mites ,Jerome, tuo iFly:n tekele on toiminut , se kai tuo vissiin on?? 8)

jari

Joo. jotenkin tuli selväksi että se olikin vanha kunnon pimp my dg  :thmbup:

Vartutaan sitä prkleen NGX vaan..

jari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo. jotenkin tuli selväksi että se olikin vanha kunnon pimp my dg  :thmbup:

Vartutaan sitä prkleen NGX vaan..

jari

Vielä tuosta iFlysta senverran että jos ostaa tuon FS9-version niin saa FSX-version alennuksella eli vaivaisella 15 dollarilla  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Final call event lähti minun osaltani käyntiin:

FIN366 departing Oulu

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään