Guest MikaelT

IVAO kuvia

8 328 viestiä aiheessa

Nos vemos tarkoittaa tietääkseni "nähdään", eli see ya... ;D

No se on sitten up to lindemanni haetaanko tässä näkemistä vai menemistä  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No se on sitten up to lindemanni haetaanko tässä näkemistä vai menemistä  ;D

Vamosia hain sillä, mutta ilmeisesti meni kirjoittaessa joku aivosolu angstiin sitä kirjoittaessa.

Mutta mites rakkaat pejpeoperoijat, menikö ihan putkeen nappulat ja nippulat?  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Komiat kuvat JerQ! 8) Oli muuten harvinaisen tylsä paikka tuo SSH. Pelkkää hiekkaa tosiaan. Ja suureksi pettymykseksi en bongannut edes pyramideja ;D Onks sulla se skene tuonne? Eihän se ole kuin vajaat 9€, mutta aika yksinkertainen on skenekin... tosin ei tuolla IRL:kään taida mitään kummempia olla... :P

Jos mennyt ohi niin kuvani löytyivät tästä :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Salzburgin ruuhkaa... JerQ putellaan lähdössä kohti dirlandaa, ja KLM:n 767 lähdössä Amstedamiin. Itse BAn 67:lla Gatwickistä

[ attachment removed / expired ]

Tämän lisäksi paikalla oli vielä Arken 737 terminaalin sisässä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sattuiko kukaan ottamaan kuvia äsken EFHK:lta (omassa simussa jo sen verran yö ettei siellä mitään nähnyt)? Liikennettä ainakin oli enemmän kuin tarpeeksi.. mitä viisi-kuusi saapuvaa ja ainakin saman verran lähteviä tulossa ja menossa suht samaan aikaan. Vielä kun lennonjohtoa olisi eksynyt paikalle... :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sattuiko kukaan ottamaan kuvia äsken EFHK:lta (omassa simussa jo sen verran yö ettei siellä mitään nähnyt)? Liikennettä ainakin oli enemmän kuin tarpeeksi.. mitä viisi-kuusi saapuvaa ja ainakin saman verran lähteviä tulossa ja menossa suht samaan aikaan. Vielä kun lennonjohtoa olisi eksynyt paikalle... :thmbup:

Juu, mukavasti oli liikennettä. Sulla huuteli V1 samaan aikaan kun mä olin just finaalissa niin ei siinä kerennyt/nähnyt paljoa ottamaan. Tosin, Jarin rullauksesta tämä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yks incindentti tarttui "kennolle". Laskevalla koneella meinasi mennä pitkäksi, jonkä jälkeen ylösveto 80-asteen kulmalla aiheuttaen sakkauksen ja korkeuden menetyksen  ;D Ja oli siellä torni. Kiitokset Kristiansille  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yks incindentti tarttui "kennolle". Laskevalla koneella meinasi mennä pitkäksi, jonkä jälkeen ylösveto 80-asteen kulmalla aiheuttaen sakkauksen ja korkeuden menetyksen 

.. haiskahtaa Pälkäkseltä  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, no, kyllä teikäläisellekin pikku visiitti tuonne hangaarille tekisi terää tuon lähestymisen jälkeen  :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

.. haiskahtaa Pälkäkseltä  ;D

Jos nyt mennään siihen mitä täsä kävi, laskuselvitys tuli vasta ihan kynnyksellä ja olin jo alottamassa goaroundia, mutta tyhmyyttäni päätinkin sitte vielä koittaa laskeutua, noh sitten alko kiitorata loppumaan ja oli pakko vetää ylös, kylläkin kulmaa oli n. 35 astetta. Se on kyl kiva kun kerran kusee laskun ni se no heti ikuistettu ja sitte saakin leiman viralliseks p***** ja Santeri en silti välttämät tulis nii kovi pätee.. Jostai sitä on pakko alottaa se lentäminen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos nyt mennään siihen mitä täsä kävi, laskuselvitys tuli vasta ihan kynnyksellä ja olin jo alottamassa goaroundia

Selvitys tuli kyllä heti, kun olit tullut ääneen ja ainakin kolme kertaa ennen tekstiselvitystä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Selvitys tuli kyllä heti, kun olit tullut ääneen ja ainakin kolme kertaa ennen tekstiselvitystä.

Jaa no sitte oli mun kajareis vikaa, mut en toki lennonjohtoa mistään syytä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos nyt mennään siihen mitä täsä kävi, laskuselvitys tuli vasta ihan kynnyksellä ja olin jo alottamassa goaroundia, mutta tyhmyyttäni päätinkin sitte vielä koittaa laskeutua,

Jos alotat sen ylösvedon niin älä enää rupee yrittämään. Virheistä oppii.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään