Guest MikaelT

IVAO kuvia

8 328 viestiä aiheessa

No default scene alla mut no jaa  ;D

Arkistoa kahtellessa, mulla vaan tuppaa olemaan aika pitkälti samasta kohdasta (ilmeisesti..) oikian elämän laskukuva, jossa ei pahemmin puustoa ole. Tietenkin neljässä vuodessa ehtii tapahtumaan.  ;D

On nimittäin koko saari sen verran karua, että koko paikasta ei meinaan puuta meinaa löytää. Poikkeuksena tosin ne paikat joihin niitä on tarhamaisesti istutettu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä ole Islannin pinta-alasta muistaakseni kuin reilu neljännes jonkun kasvillisuuden peitossa. Muuten on kiveä ja jäätä ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lähestytään ILS 13 Espanjassa.

Perämies: Hei mitä toi 737 tekee? Kyseinen 737 lenteli kohti vuoria oikealla

Kapteeni: Voi hyvä Jumala! Tyyppi on nukahtanut rattiin... siis ohjaimiin.

Perämies: Ei sentään. Kyllä se hieman kääntelee. Mutta jos kurssin muutosta ei tule nyt niin meille tulee hautajaiskutsu kohta... Kone kuitenkin käänsi vähän vasemmalle niin, että hipoi vuoria.

Perämies:G/S captured

Kapteeni: Tarkkaile sinä mitä tou hemmo tekee ja mä pidän koneen kurssilla maaliin.

Perämies: Roger. Kone laskeutui n. 700 jalkaa ja lähti kovaa kääntämään vasemmalle.

Perämies: Se tulee meiän kurssin eteen!!

Kapteeni: Valmistaudu oikeaaseen kääntöön jos hän tulee alle 4 nm lähelle Kone kuitenkin meni vain poikttain ILS säteen ja jatkoi siitä vasemmalle ja jatkoi laskua...

Perämies: Mitä hemmettiä sillä on mielessä. Se menee nyt läpi 500 jalkaa ja meri tulee pian vastaan... Ei voi... herran jumala.... Tower FIN733, There is a terrorist attack going on!!!!! Mutta sehän oli liian myöhäistä ;D:

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

oisit mielumin kääntänyt vasempaaseen.... :P

hahhah. En nyt sentään rupee itekki mukaan ;D. Ei ole ainakaan vielä tullut mulle Tukholma syndrooma ;D.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taitaapi olla AES:n kotkotuksia moinen  :P

Saahan sen poiskin, kun ruksaat sieltä AES configuraattorista sen "oven" pois käytöstä... jos siis siltä tuntuu. :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saahan sen poiskin, kun ruksaat sieltä AES configuraattorista sen "oven" pois käytöstä... jos siis siltä tuntuu. :D

Joo,nuo asetukset tulivat tuon avron mukana, täytyy tutkailla  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Uutta konetta tesmimässä Nikon kanssa, kiitos Ollikaiselle ja muille johdosta!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aivan loistava, lentomallinnus on paras varmaan millä olen lentänyt tähän asti, ja koneenakin on nopea ja ketterä. Suosittelen, varsinkin kun pulttaa Reality XP:n GNS:t kylkeen (minulla ei tuossa kuvassa ole, kaatui simu kun koetin laittaa enkä kerennyt tutkimaan syytä).  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jukan kanssa pinnalla 320 kohti Key Westiä, komea auringonnousu Floridan rannikolla, Meksikonlahden päällä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään