Guest MikaelT

IVAO kuvia

8 328 viestiä aiheessa

JOOOOO, niinku spottarivalokuvaus ;D

Et tainnut tietää, että käyn jopa koulua  ;).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tai aamulla ilmaan ja koulun jälkeen maahan.

Tätähän nämä muutamat nimeltämanitsemattomat foorumilaiset harrastavat. (Ja tietysti ilman disconnectia)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tätähän nämä muutamat nimeltämanitsemattomat foorumilaiset harrastavat. (Ja tietysti ilman disconnectia)

Aika vähän tulee tosiaan lennettyä verkossa jos tekee tolleen ja disconnectaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nii ja näitä lentoja ainakin itse lennän offlinessa sen mitä en ole koneella.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tänään otettiin äkkilähtö CPH:lta Madridiin  8)

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nii ja näitä lentoja ainakin itse lennän offlinessa sen mitä en ole koneella.  ;)

Niinhän se kuuluukin tehdä  :).

Juuso

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, kaikkeen sitä tuleekin lusikka tungettua... Ei kaikkea tulisi jättää taakse, tyvärr.

Aurinko laskee...

Aurinko nousee...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos sä nyt vaikka satut 8 tuntia olemaan muualla siitä lennosta niin onko siinä enää mitään ideaa?

No en itse kuulu siihen kerhoon joka hakee 100% realismia lennoista. Ja onko se sulta pois?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos lento on vaikka 15h ja on poissa around 5h nii se on vielä ok, mutta jos lentää esim OSL-JFK on suunnilleen 7h ja jos siitä on 5h pois niin mikäs idea siinä on lentää?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Multa alkaa mennä usko ihmiskuntaan jos noin pienestä heitosta pitää alkaa riitelemään... Tehkää jonnekkin osio "Riitelyä" ja pitäkää riitanne siellä. Mitä pirua se kennellekkään muulle edes kuuluu miten kukin lentää virtuaali lentonsa?

Onko sulla joku angstikausi menossa?

Mitähän tuolla tarkoitit? Kaveri vastaa täysin asiallisesti ja kysyy mitä se sinua haittaa, että hän lentää lentonsa miten lentää?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Multa alkaa mennä usko ihmiskuntaan jos noin pienestä heitosta pitää alkaa riitelemään... Tehkää jonnekkin osio "Riitelyä" ja pitäkää riitanne siellä. Mitä pirua se kennellekkään muulle edes kuuluu miten kukin lentää virtuaali lentonsa?

Mitähän tuolla tarkoitit? Kaveri vastaa täysin asiallisesti ja kysyy mitä se sinua haittaa, että hän lentää lentonsa miten lentää?

Mielestäni esitin kyllä alkuperäisen kysymykseni ihan asiallisesti ja ilmaisin oman mielipiteeni. Ehkä se muiden mielestä sitten oli hyökkäys :laugh: Naurattaa nää tämmöset "onko se sulta pois" jne tyyliset heitot. Kaiken keskustelun pystyy aina tappamaan ja kääntämään kinasteluksi moisilla argumenteilla. Ilmeisesti se mielipide sitten koetaan hyökkäyksenä jollain tavalla, vaikka olisi kysytty ihan asiallisesti ja sen takia siirrytään puolustuskannalle. Ite tykkään pitkissä lennoissa istua koneen ääressä, koska mun mielestä se hauskuus nimenomaan tulee siitä väsytystaistelusta itseään vastaan näissä järjettömän pituisissa lennoissa  ;)

PS. Ei se mua millään tavalla haittaa, jos sitä epäilit jotenkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mielestäni esitin kyllä alkuperäisen kysymykseni ihan asiallisesti ja ilmaisin oman mielipiteeni. Ehkä se muiden mielestä sitten oli hyökkäys :laugh: Naurattaa nää tämmöset "onko se sulta pois" jne tyyliset heitot. Kaiken keskustelun pystyy aina tappamaan ja kääntämään kinasteluksi moisilla argumenteilla. Ilmeisesti se mielipide sitten koetaan hyökkäyksenä jollain tavalla, vaikka olisi kysytty ihan asiallisesti ja sen takia siirrytään puolustuskannalle. Ite tykkään pitkissä lennoissa istua koneen ääressä, koska mun mielestä se hauskuus nimenomaan tulee siitä väsytystaistelusta itseään vastaan näissä järjettömän pituisissa lennoissa  ;)

PS. Ei se mua millään tavalla haittaa, jos sitä epäilit jotenkin.

En mä sitä mitenkään hyökkäyksenä ottanut ja ei ole mitään angstikautta menossa. Mutta eiköhän jokainen lennä lentonsa niin kuin haluaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lentäkää kotimaassa niin on pakko olla puikoissa koko ajan. Muutoinkin pitäisi tilastoida syklejä tuntien sijaan. Jos lentää 150 h kotimaassa niin on varmaan parempi pilotti kuin joka on ylitellyt atlantia samoilla tunneilla.

Jari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tyhjää oli Wienissä :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Viikolla mentiin Markun kanssa Amsterdamiin  :)

Ja nyt sitten Samokselle  :)

Ja osaako joku sanoa miksi nuo EFHK:n putket eivät näy?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään