Guest MikaelT

IVAO kuvia

8 328 viestiä aiheessa

Kaippa tuon autobrakenkin pystyy editoimaan vhittyyn koko paneelista.

Juu pystyy. Olikin mulla yhdessä vaiheessa tehtynä cfg, jossa ei sitä ollut, mutta sitetn loppui kiinnostus ja sen jälkee tuli kaksi forkkausta. Ei ole enää. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heh... Löyty tällanen kuva alotus ajoilta....  :-[ Halusivat kuvata mua... Taisin olla kuvauksellinen.

[ attachment removed / expired ]

;D  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi, ei varmaan haittaa jos kommentoin jotta jatkossa on kivempi päristellä menemään empulla?  :)

Elikkäs, niin pitkälti kun tunnen tuota emppua niin ainakin minimit on väärin eli baro 520 pitäisi olla CAT I lähestymisessä ja Finnairin empuissahan ei ole tuollaista "hienoa" autobrake systeemiä joten jos vain haluat niin sen käytönhän voi jättää pois vaikka paneelissa kiinni onkin. Mutta jos tykkää niin mikä ettei. Mutta nuo minimit nyt ainakin. :)

Tuota, itseasiassa tossa on CAT II minimit, mutta väärin ovat jokatapauksessa, kun olen vahingossa laittanut ne BARO:t siihen (414) kun olisi pitänyt olla RA 101  ;D.. Noo, ens kerralla tarkemmin.

Ja joo tiedän ettei finskin empuissa autobrakeja ole laisinkaan, mutta tolla joikkarin MAX brakella nyt ei ala hullukaan säätämään, siksi autobrake.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pari ATC kuvaa towerview:stä, laatu ei päätä huimaa mutta vähän erillaista settiä välillä.  :)

1. Jormanaisen Miika lähdössä Barcelonaan mädärillään.

2. Miikasta toinen, rotatessa.

3. Niemisen Otto lähdössä Seinäjoelle Pilatuksellaan.

4. Nummen Juuso lähdössä Barcelonaan

5. Joku random mädäri Lontoosta.

6. Vattulaisen Arttu lähdössä Kittilään.

7. Viimmeisenä Lehtosen Santeri Cessnallaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Thanks näistä!!! Itse olen pitkään halunnut julkaista tämän tyyppisiä kuvia lennonjohtajan moodista, mutta en muistanut millä näppäinkomennolla moiseen "seuranta kuvakulmaan" pääsee??

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Thanks näistä!!! Itse olen pitkään halunnut julkaista tämän tyyppisiä kuvia lennonjohtajan moodista, mutta en muistanut millä näppäinkomennolla moiseen "seuranta kuvakulmaan" pääsee??

Moi, Täältä tutoriaali. Vai meinasitko tuota "spot" kuvakulmaa muusta koneesta?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi, Täältä tutoriaali. Vai meinasitko tuota "spot" kuvakulmaa muusta koneesta?

Heh, kyllähän mää nyt noi meijän omat ohjeet tiiän, mutta tarkoitin juurikin sitä spot kuvakulmaa.  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miksi mä luulen, että se rumuus piilee Olli Talson asetuksissa...? :)

Ei nuo MTL modelit oikeasti ole samanverosia, kun itellä näkyy.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heh, kyllähän mää nyt noi meijän omat ohjeet tiiän, mutta tarkoitin juurikin sitä spot kuvakulmaa.  :P

Joo, niinkun Santeri jo sanoikin, niin äksän ominaisuus. Tornikuvakulmassa painat hiiren oikeella napilla-->Aircraft (vaimikäsenytoli)-->valitset koneen jota haluat ihmetellä  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, niinkun Santeri jo sanoikin, niin äksän ominaisuus. Tornikuvakulmassa painat hiiren oikeella napilla-->Aircraft (vaimikäsenytoli)-->valitset koneen jota haluat ihmetellä  ;D

(Air)traffic taitaa olla. Jos on vain yksi kone näkyvyysalueella, niin näkyy suoraan, kun klikkaa hiiren oikeaa painiketta. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikö muka toimi FS9ssä painamalla pari kertaa CTRL + W? Ainakin ai liikennettä voi seurata noin...

Itsekin muistan ysissä ai liikennettä jollakin näppäinkomennolla seuranneeni. Onko se sitten tämä komento ja toimiiko verkossa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itsekin muistan ysissä ai liikennettä jollakin näppäinkomennolla seuranneeni. Onko se sitten tämä komento ja toimiiko verkossa?

En ole kokeillut verkossa tuota, mutta offlinessa tuolla saa seurattua liikennettä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En ole kokeillut verkossa tuota, mutta offlinessa tuolla saa seurattua liikennettä.

Ei toimi verkossa munmielestä, ainakaan itselläni ei toiminut  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terveisiä lätäkön toiselta puolelta! Sää on ihan samanlainen paitsi pilviä on vähemmän.

Parit kuvat alkumatkasta:

Känärssii initiali alkamassa. Fillarit nousee!

Pinnalta 330.

Ja jos joku ei vielä hoksannut, niin FIN6 JFK-HEL menossa. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja loput kuvat laskusta:

"Helsingin tutka, huomenta, myöskin Finnairin kuusi hevi, yks-viis-kolme läpi kohden selvittyä pintaa sata. Meillä on äksrei... kyydissä"

Eipä päästy tällaisia huutelemaan.  :-\ Tunnelma oli silti hyvä.

Käännytään AMEDU:n päällä kohti LAKUT:ia.

Kohta kääntyillään finaaliin.

Jarrutetaan baanalle. ;D

Jeps sellainen legi. Vkl:na pitäisi sitten käväistä Kixulla, jos vain aika riittää. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Iltaa

FIN675 EFHK-ESGG:

V1

Sitten ollaankin jo jööttiksen päässä, jossa meitä oli vastassa: ESGG 15005KT 0250 R03/0650N R21/0750V1000N FG VV001 02/01 Q0992 2129//95.

MOXAM3F tuloreittiä CAT II ILS RWY21. Tässä 180ft minimeille, meinasi usko loppua  ;D.

Löytyihän se sieltä just ja tasan minimeillä (RA100)  :thmbup:. Tässä jo 60ft alle minimin.

Turvallisesti asematasolla, APU valmiina ja portille 19.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hävittäjätoimintaa Kuopiossa

Lets'taxi, Sir

I watch your ass  so you can't loose't

Ready to rock, sir?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään