Jani Nissi

Matkapuhelin vertailu?

6 viestiä aiheessa

onko matkapuhelimille samanlaista vertailu sivustoa, niinkuin kameroille on dpreview.com? ??? olisi uus puhelin nääs hankinnassa.

EDIT: olen vähän ajatellut nokia 3230,6630 ja 6681 puhelimia, onko kokemuksia?

[ Attachment removed / expired ]

nokia 6630

nokia 6681

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos teille molemille. olen nyt päättänyt, että hankin Nokia 6630 puhelimen. :) se oli noista kolmesta paras. (ja se on viellä sellainen UMTS puhelin, HEH ;D) ja sillä pystyy vaikka surffata täällä fsnordicissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kysytäänpäs nyt tälläkin foorumilla, kun sopiva aihe sattui..

Onko kellään kokemuksia kalenterin synkronoimisesta (iSync) tietokoneen (Apple PowerBook, iCal) ja bluetooth-piirillä varustetun luurin välillä? Olen harkitsemassa uuden puhelimen ostoa, ja toivoisin kyseisen kikan onnistuvan sen avulla. Apple kertoo iSyncin toimivan tiettyjen puhelinmallien kanssa, mutta onko se käytännössäkin toimiva viritys?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kysytäänpäs nyt tälläkin foorumilla, kun sopiva aihe sattui..

Onko kellään kokemuksia kalenterin synkronoimisesta (iSync) tietokoneen (Apple PowerBook, iCal) ja bluetooth-piirillä varustetun luurin välillä? Olen harkitsemassa uuden puhelimen ostoa, ja toivoisin kyseisen kikan onnistuvan sen avulla. Apple kertoo iSyncin toimivan tiettyjen puhelinmallien kanssa, mutta onko se käytännössäkin toimiva viritys?

Juu, kyllä sen pitäisi toimia ihan hyvin. Applen sivuilla taisi olla lista toimivista puhelimistakin.

//T

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään