Guest PekkaK

XML gauge ongelma (String)

4 viestiä aiheessa

Teen omaa fuel-mittaria, jonka näyttää polttoaineen määrän mm. numeerisesti. Muuten toimii, paitsi näyttöön tulevasta luvusta jää aina viimeinen numero puuttumaan. Esimerkiksi polttoainetta on tankissa 8126 lbs, mutta mittariin tulee virheellisesti luku 0812. Määrä on muutein "oikein" mutta 1/10 osa siitä mitä pitäisi. Miten sen saisi näyttämään oikein?

XML-tiedostossa teksti näyttää minulla tältä:

<Text X="55" Y="21" Bright="Yes" Length="4" Font="Quartz" Color="#D6CE94" Adjust="Right" VerticalAdjust="Center" Multiline="No">

<String>%((A:FUEL LEFT QUANTITY,gallon) (A:FUEL WEIGHT PER GALLON,pound per gallon) *)%!04d!</String>

</Text>

Olen kokeillut tuohon !04d! kohtaan muitakin arvoja kuten !4d! tai !5d! tai !06d! mutta ei toimi. Tekstikentän X-leveys pitäisi olla riittävä. Ei kai vika ole tuossa kertolaskussa? Pitääkö vielä kertoa 10:llä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ongelma ratkaistu: Text-tagin Length-määrite pitää tietenkin olla "5" eikä "4"! Oma huolimattomuuteni! Joskus sitä tahtoo olla sokea...  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kertolasku siksi, koska ainakaan minulla (FS2002) se "A:FUEL LEFT QUANTITY" ei anna mitään järkeviä arvoja muuten kuin galloneina. Koska haluan tietää poundeja, pitää konversio tehdä itse. En sitten tiedä onko tähän jotain sujuvampaakin menetelmää, en ole keksinyt.  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään