Guest Jasper

Hyviä kuvauspaikkoja Helsinki - Vantaan lentoasemalla?

9 viestiä aiheessa

Elikkä näin ihan uutena kysyn tällaista asiaa, että missä päin Helsinki - Vantaan lentokenttää on hyvä kuvata koneita? Itse en tunne ko. lentokenttää kovin hyvin. Eka mitä nyt tulee mieleen, on se kahvila/ravintola, mutta ikkunan läpi kuvatessa heijasteet tulevat aika helposti ikävästi näkyviin... :-\ Eli olisin hyvin kiitollinen, jos joku jaksaisi vähän auttaa. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eka mitä nyt tulee mieleen, on se kahvila/ravintola, mutta ikkunan läpi kuvatessa heijasteet tulevat aika helposti ikävästi näkyviin

Kannattaa pistää se kameran linssi kiinni siihen ikkunaan, niin ei enää heijastukset pahemmin vaivaa. Tosin tuohan tuo tietysti tiettyjä rajoituksia jos haluaa kuvata viistoon ikkunaan nähden :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kotimaanterminaalin päästä saa kuvia ATRistä ja Saabeista, TOTOn sisäpihalta saa kuvia porteilla 32-33 olevista koneista, TOTOsta hieman teknilliselle päin on kulmaus josta on sisäänkäynti tekniselle ja muutamalle ulkoständille joten aidan raoista saa kuvia ulkoständeillä lepäilevistä koneista. Niin ja itse teknilliseltä saa kuvia huollosta olevista koneista ja parista DC-3 koneesta. Muuta ei muistu mieleen itse kenttä alueelta jos lemminkäistä ei lasketa mukaan... niin ja rahti alueelta saa kuvia niitten talojen välistä. Tossa muutama

EDIT:Typoa ja juttuja lisätty

EDIT2:Mites VIP terminaalille pääsee?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kävelet Kotimaan Terminaalilta päin Finnairin Cargo terminaalille ja siitä jatkat FinnCommin hallille...eli niin pitkään kun näet sen, siinä sitten aika vieressä on VIP Terminaali.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään