Olli Talso

multiplayer servu auki tänään.

44 viestiä aiheessa

Joo sammutan vielä teamspeakin ja laitan sen seitsemän aikaan taas päälle. TS ip on ts.virpi.net ja sieltä FS9. Simun ip näkyy tuolla eka viestissä.

kannattais laittaa ja sopia joku salasana, muuten sinne voi tulla kaiken maailman tyyppejä (yleinen serveri)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

joo, tunninpäästä nähdään malmilla  ;) team speakissa tosiaan kanava nimeltä fs9. pitäisikö laittaa salasana ettei tuu mitää idjootteja? privalla vois kysyy sit salasanan.

kysykää multa privalla se salasana, ja sanokaa myös millä nimellä lennätte. on sitten helpompi kommunkioida :P Mikko: mä voin tehä sen kanavan salasanalla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nä tässä mun otokset, sorry kun kutsutunnuksia ei näy  :-

Helsinki jää taakse, tämän kuvan jälkeen moni vaihtoi Mooneyhyn ja jäin joukon hännille.

[ attachment removed ]

Pidetään perää, Viron rannikko näkyy jo.

[ attachment removed ]

Teretulemast Tallinn! Vaihdoin Baroniin, että sain joukkoa kiinni.

[ attachment removed ]

Sellasta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

hienot kuvat! sulla tais olla tallinnan skene? mul ei. :D ja sit mulla oli myös yö ja ihan pilvistä :D

EDIT_ oma kone bongattu, justiin rullailemassa :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

tänää on taas sessiota, EFHK-EFMA olisi tarkoitus lentää jollain pisneksellä.. Ite lennän default Learjetillä. IP:n voi kysyy multa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Haluaisko joku ihan pörräillä tai lentää vaikka Kumlinge Maarianhamina?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuten jo sanoin, niin hoitakaa noi "Tänään en pääse! Pääseex joq tänään lentämään!!!1" - jutut vaikka MSN kautta. Jättäkää tämä vaikka ilmoituksia varten. Aivan turhaa spämmäämistä tämä.

Anteeksi avautuminen...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt ois maholliisuus pörräillä Vantaalla odotan yveitä17.30 asti ja sitten lähetään ip voi kysyä multa YV:llä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään