Olli Talso

multiplayer servu auki tänään.

44 viestiä aiheessa

multiplayer on auki tänään klo 18 LT. Flight simulator 2004 on mulla käytössä. ÍP osoite on: 193.229.220.244

Jos kokoontuisimme Malmin lentoasemalla ja jatkettaisiin sieltä johonkin?

Edit: korjaus! IP osoitteessa kirjoitusvirhe, asia korjattu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huomenna varmaan taas on jossain klo 19.00 jonkunlainen lento sessio. Kaikki halukkaat yhdistäkää multiplayeriin. IP on tuossa ensimmäisessä Ollin viestissä.

Kentästä ilmotetaan sitten teamspeakissa tai jossakin. TS tiedot tulee varmaan huomenna tänne.  Tämä kone löytyy tiedostokirjastosta: Piper Pa25 Pawnee. Tuntui mukavalta ja sillä voitais yritää puljaa tai jotakin.  :santa:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tulkaa ihemeessä  :thmbup: tänäänkin oli niin hauskaa sekoilla Robinsoneilla sun muilla Malmilla  ;D sumuakin oli Helsinki-Vantaan suunnassa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, Klo 19 olisi tarkoitus kokootua Malmille. TeamSpeak on mahdollisesti myös käytössä kun sain mikkiasiani kuntoon.

EdIt_ mutta toki tekstilläkin saa tulla!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

joo jeps, mäkin voisin vaikka ilmaantua tuonne, mutta semmonen juttu että saatte käyttää mun TS:ää,, se on nyt koko ajan päällä, joku vois käydä siellä ja sanoa toimiiko... IP: 192.168.1.33

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

joo jeps, mäkin voisin vaikka ilmaantua tuonne, mutta semmonen juttu että saatte käyttää mun TS:ää,, se on nyt koko ajan päällä, joku vois käydä siellä ja sanoa toimiiko... IP: 192.168.1.33

Mullakin tulee että on "mabye offline".

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vinkki: ei voi toimia, koska tuo on sisäinen IP-osoite. Ulkoisen näet menemällä esim. osoitteeseen http://www.whatismyip.com/.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos mahdollista, niin ottakaa toistenne MSN osoitteet, ja hoitakaa nuo omat keskustelunne sitä kautta. Tämä ole mikään chatti!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten sieltä näkee sen ulkoisen??  ::)

Mietippä kahdesti. "Your IP Is xx.xxx.xxx.xx"...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mietippä kahdesti. "Your IP Is xx.xxx.xxx.xx"...

Kerkesin miettiä jo kolmesti  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Okei, elikkä jos joku tiivistäisi yhteen viestiin eli monelta servu aukee ja mikä on ts:n ja fs2004 multiplayerin IP osoite, kiitos  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo sammutan vielä teamspeakin ja laitan sen seitsemän aikaan taas päälle. TS ip on ts.virpi.net ja sieltä FS9. Simun ip näkyy tuolla eka viestissä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään