Guest Staok

Cpt. Salomaa® goes to Odense part 1 ( Ystävällisempi videomuoto)

17 viestiä aiheessa

Terve taas, nyt on nikkaroitu Cpt. Salomaa ® tuotantoa taas yhdellä osalla eteenpäin, kyse on simulaattorin huoltomatkasta Odenseen, jonka allekirjoittanut kipparoi. Nyt nähtävillä on ykkös-osa koko matkasta, pätkällä kokoa karvan yli 100mb.

Eli nyt näette siis koko matkan lentoonlähdön ja osan noususta. Nyt ei hirveesti selityksiä ole mukana, kunhan matkalento-osaan päästään niin alkaa cpt. Salomaa ® lentämiseltään selostaa.

Captain Salomaa ® Goes To Odense, PART 1.

http://salomaa.1g.fi/mik-video/takeoff.mpg

_MG_2452.jpg

Nauttikaa! (Palautetta ja kehitysidoita saa toki antaa)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo ehdottomasti, pitää saksasta tilata muuta krääsää niin se pitää sitten siinä samalla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käptain Salomaa voisi jossain videossa varmaan esitellä OH-SIM:in perusteellisesti... ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käptain Salomaa voisi jossain videossa varmaan esitellä OH-SIM:in perusteellisesti... ;)

Jep.. Tosihyvä idea, kannatetaan  ;D kerran tota simua päässyt lentämään ja aivan mahtava laite! olishan se kiva katsoa kunnon esittely  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo on malmilaisten itse kasaamalla OH-SIMillä lennetty. (Cessna 172)

Aijaa... Videota en ole itse ehtinyt vielä ladata, mutta tuo threadin aloituskuva ei taida kuitenkaan olla OH-SIM:stä... Onko tuo simu se Malmilla oleva koulutus-simulaattori (Patria vai mikä lie?) vai peräti oikea ohjaamo?  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu kyllä minä OH-SIM:n tiedän, olen jopa muutamaan kertaan lentänytkin sillä.  :) Pitänee ladata video...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No annetaan nyt sitten vähän risujakin, kun eilen tuota videota kummastelin.

Video on tylsä. Se on kuvattu yhdestä kuvakulmasta, ja kuva on epätarkka. Ei pysty oikein saamaan selvää mittareista eikä taajuuksista joita valitset.

Sanoisin että perämies kameroineen lauteille ja pientä liikettä kameran kanssa. Suunnitelkaa mitä kuvaatte missäkin kohtaa ja vaihtakaa kuvakulmia ja kertokaa enemmän mitä tapahtuu, vaikka toki kaikki sen tajuavat. Mutta siis jotakin eloa videoon.

-tuomo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voi olla, mutta tuleppas joskus livenä kattomaan miten pieni tuo koppi on, sinne ei saa juuri mitään, ton yhdenkin kameran sain juuri ja juuri ängettyä apparin paikalle, mutta siis ihan mahdotonta saada perämiestä mukaan tonne kameran kanssa ellei ole ihan järkyttävää laajakulmaa mukana ja ne taas maksaa rahaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voi olla, mutta tuleppas joskus livenä kattomaan miten pieni tuo koppi on, sinne ei saa juuri mitään, ton yhdenkin kameran sain juuri ja juuri ängettyä apparin paikalle, mutta siis ihan mahdotonta saada perämiestä mukaan tonne kameran kanssa ellei ole ihan järkyttävää laajakulmaa mukana ja ne taas maksaa rahaa.

Kylä mää oon siellä käyny ;D, ja tiedän myös miten paljon tuo koppero tärisee lentäessä. Ymmärrän ja tiedän tän asian, eikä kritiikkini siihen vaikuttanutkaan.

Annoin kritiikin VIDEON laadusta, kun sitä sai antaa kun pyydettiin ;). Tiedän miten vaikeaa se on, ja onhan 100miljoonan euron leffaprojektejakin kritisoitu, eikä kritiikkiin vaikuta se tosiasia että se on oikeasti tosi vaikea tehdä.

Mut kaik on hyvin näin. Ei oteta vihoja! :)

-tuomo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tottakai, palaute on aina tervetullutta oli se sitten positiivista tai negatiivista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään