Guest TuominenJere

FSX: Paintti Beecharft Baroniin (Ideoita tarvitaan)

3 viestiä aiheessa

Hei kolme päivää sitten aloitin Beecharft Baroniin paintin teon joka on mielestäni edistynyt hyvin. Kysyisin mielipiteitä tästä paintista, sekä kehitysideoita. Paintti on tulossa Flight Simulator X simulaattoriin. Olisi mukava tietää lataisiko kukaan tuota texturea jos laittaisin jakoon nordiciin? :)  Paintti ei ole kovinkaan monipuolinen, mutta kuitenkin hieman erilainen kuin delfaut baronin paintit. :)

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla ei ole FSX:ää, mutta on tuo paintti komean näköinen! Tasapainoisen näköinen minusta. Mitä jos moottorit olisivatkin punaiset? (Samalla sävyllä kuin rungossa olevat punaiset raidat.) Mustasta nokasta tykkään, se antaa tuhdin ilmeen koneelle.  :thmbup:

Saksan liput olen IRL-lentokoneissa nähnyt usein sivuperäsimessä, en tiedä minkälainen standardi se on, mutta kai tuo sijainti ohjaamon luona on myös mahdollinen. En ole tässä mikään asiantuntija.

(Ja se Beecharft on sitten varmaan Beechcraft? Ja Baron miel. isolla, erisnimi kun on. :) )

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvä että joku pitää paintistani.  :thmbup: Kyllähän moottorit voi olla punaiset mutta oon ajatellut värittää tuohon mustien moottorien kylkeen punaiset raidat. Voin koittaa  laittaa punaiseksi. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään