Juha-Matti Korvanen

Sodankylässä lento-onnettomuus

36 viestiä aiheessa

Mielestäni se oli tämä OH-CJJ.Kuva(epäselvä,pahoittelen)otettu Sevettijärvellä vuonna 1998.

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mielestäni se oli tämä OH-CJJ.Kuva(epäselvä,pahoittelen)otettu Sevettijärvellä vuonna 1998.

Jos on, niin eipä voi sanoa kuin perinteiset: muistini on hemmetin hyvä mutta pirun lyhyt ;D

Ps. On MAE muuttunut noista ajoista :)

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä olisin myös sitä mieltä, että tuo moottorin särkenyt ja järveen pakkolaskun tehnyt kone olisi CDO.Siinä dokumentissahan herrat olivat ilmassa eri koneella (se punainen) vain katsomassa sitä paikkaa, johon se pakkolasku tapahtui.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä olisin myös sitä mieltä, että tuo moottorin särkenyt ja järveen pakkolaskun tehnyt kone olisi CDO.Siinä dokumentissahan herrat olivat ilmassa eri koneella (se punainen) vain katsomassa sitä paikkaa, johon se pakkolasku tapahtui.

Näin minäkin asian muistaisin...

Itseasiassa muistelen vielä tuosta tapauksesta jutelleeni Rajalan Kallen kanssa, kun käytettiin konetta Ranualla huollossa. Ja se juttu lähti liikkeelle seinällä olleesta komeasta CDO:n kuvasta...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Isä lähetti juuri tekstiviestin ja vahvisti, että kyllä se CDO on molemmissa kaputeissa ollut osallisena. Eli case closed... :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Isä lähetti juuri tekstiviestin ja vahvisti, että kyllä se CDO on molemmissa kaputeissa ollut osallisena. Eli case closed... :D

Niinkö tässä taas saa todeta muistikapasiteettinsa lässähtäneen. Itselleni on jäänyt mieleen siitä po. TV-jutusta, että siellä rannalla nököttänyt kone olisi ollut punainen.

On minulla kutenkin vara antaa periksi parempaa tietoa omaaville.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään