Guest Flyer

FSN goes LIAS, suurempaa miittiä?

50 viestiä aiheessa

Lappeenrannan kansainväliseen lentonäytökseen on ilmeisesti osallistumassa mittava joukko FSN:n aktiivista väkeä. Olisi hienoa tavata koko joukko, joten kaikkein järkevintä olisi koota koko porukka yhteen hetkeksi. Mikä olisi otollisin aika kyseiselle miitille? Myös kohtaamispaikkaa pitäisi miettiä. Haluaisimmeko järjestää samalla jonkinlaisen tempauksen (makkaranpaistoa, ilmakuva ihmismuodostelmasta..), vai onko tällaista jo suunnitteillakin? Antakaa äänenne kuulua! :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ehdottaisin lauantain iltapäivää tai iltaa. Silloin on varmaankin suurin osa FSN:n vieraista paikalla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koska itse en pääse paikalle, täten nimitän Matit koordinaattoreiksi asiaan. Onnea. ;)

Tosiaan koska aikaa näytökseen ei ole paljoa, niin kannattaa tähän kohtuu pian heittää joku paikka (xx koneen edessä) ja ~aika, johon saa mennä morjenstamaan, jotta kaikki huomaavat.

--edit: ja lisään vielä, että yhteiskuva porukasta olisi aika kiva tietysti, jos paljon väkeä tulee ja löytää paikalle samanaikaisesti. Ja ajankohdasta varmaan järkevin olisi tosiaan jonain hiljaisempana hetkenä, eikä kesken näytöksen. Illalla heti virallisen ohjelman jälkeen tosiaan (kuten Matti tuossa alhaalla ehdottikin)?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Koska itse en pääse paikalle, täten nimitän Matit koordinaattoreiksi asiaan. Onnea. ;)
Näin sitä käy, kun avaa suunsa.. :-\:P

Kellonajoistakin saa puhua. Itse viittasin esimerkiksi illalla virallisen ohjelman jälkeiseen aikaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koska itse en pääse paikalle

Minä jo meinasin pistää LIASiin "bongaa lumimies" -skaban :P

Itse viittasin esimerkiksi illalla virallisen ohjelman jälkeiseen aikaan

Jep, minustakin olisi parempi tuon virallisen ohjelman jälkeen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vai pitäisikö pitää kaksi miittiä, joista toinen olisi pikainen iltapäivätapaaminen, ja myöhemmin illalla käristettäisiin makkarat? Nyt olisi hyvä hetki harjoittaa ääneen ajattelemisen jaloa taitoa! ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse turvaudun matkustusvälineissä IMY:n bussiin, joka lähtee paluulennolle lauantaina klo 18.00, joten 2 tapaamista voisi olla paikallaan.

Ehkäpä ensimmäinen puoliltapäivin ja toinen n. klo 17.00 näytöksen jälkeen, joka sitten voisi jatkua sitten mielipiteiden vaihtamisen merkeissä pitempäänkin vaikkapa nuotion ääressä.

Jotta tunnistaisimme toisiamme, voisimme tulostella FSN:n logoja vaikkapa tarrapaperille. Ei olis suuri vaiva, vai kuinka? ;) Vai eikö kukaan kehtaa?

Nimim. apinan kaikki tuntee, mutta apina ei ketään

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse turvaudun matkustusvälineissä IMY:n bussiin, joka lähtee paluulennolle lauantaina klo 18.00, joten 2 tapaamista voisi olla paikallaan.

Samma här, joten keskipäivä sopisi hyvin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Samma här, joten keskipäivä sopisi hyvin.

Jepjep, itseltä lähtee kyyti n. 17.30. Eli n. 17.00 aikaan sopisi viimeinen tapaaminen (Jos järjestetään kaksi)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minusta yks miittinki riittää per päivä ja molempina päivinä. Jos miittinkin on klo 17 ja kyyti lähtee 17:30 niin porukka ehtii nippa nappa nostaa lapaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten olisi la näytöksen jälkeen Aviation Shopin ständin maastossa, sillä näytöksen aikana ei kuitenkaan kerkeä katselemaan mitä mukavaa Kaitsulla on myytävänä joten sinne tulee suunnistettua heti viimeisen esityksen jälkeen kuitenkin.

Perttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja niinkuin joku tuossa jo taisi ehdottaakin, niin jokainen voisi värkätä jonkinlaisen FS nordic logon itselleen ::). Itse ajattelin ainakin tekaista jonkin tarran kameralaukun kylkeen...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taidanpa itsekkin tulla lauantaiksi tuonne Lappeenrannan suunnalle, jos vaan olen aamulla kykenevä lähtemään. Soittelenpa sitten Matti sinulle, että onko jonkinnäköistä miittinkiä tarjolla. :)

Palaillaan sitten Lappeenrannassa, nytten tämä poika lähtee to EFHK.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse ajattelin ainakin tekaista jonkin tarran kameralaukun kylkeen...

Tai jos ei tarroja voi tulosta niin ainakin itse varmaan tulostan ihan paperille ja laitan purkkavirityksellä kiinni kameralaukun hihnaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noh, teimpä huvikseni sitten tämmöinen purkkavirityksen joka on aika basic, mutta toimii mitä suurimmalla todennäköisyydellä. ;D

Joten jos näette siellä tyypin jolla on LowePron kameralaukku jossa on tommoinen viritys niin tulkaa morjestamaan :D

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä mitään ala virittelemään. Jos ei mua tunnista niin sitten ei tarttekkaan :P

Jos ei muuten tunnista niin ainakin plastiikkakirurgin silittämästä nenästä ;D;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Odo, tuohan on hyvä! ;D Alkuperäisideaa saa kenties kopioida ja varioida vapaasti!? ;) ja tuo lauantai-iltapäivä voisi olla ihan bueno aika.

Ihan vapaasti, oli noin 2min viritys tehdä muuten tuo, saa nähdä kestääkö tosin edes LIASiin asti :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos ei muuten tunnista niin ainakin plastiikkakirurgin silittämästä nenästä ;D;)

Luulin arjalaisia, jylhiä piirteitäsi luonnon muovaamiksi! ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noh, teimpä huvikseni sitten tämmöinen purkkavirityksen joka on aika basic, mutta toimii mitä suurimmalla todennäköisyydellä. ;D

Joten jos näette siellä tyypin jolla on LowePron kameralaukku jossa on tommoinen viritys niin tulkaa morjestamaan :D

Kiinnitinpä itsekin FSNordicin logon kameralaukkuun, laukku on Case Logicin ja Minoltan Z3 kamera. Nuista varmaankin tunnistaa. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään