Guest Flyer

FSN goes LIAS, suurempaa miittiä?

50 viestiä aiheessa

Voi piip, millonkas toi nyt edes sitten on (LIAS 05)

1.7 - 3.7.2005, eli huomisesta sunnuntaihin. Pe alkaen klo. 13.00, muulloin klo 9.00:sta eteenpäin

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

1.7 - 3.7.2005, eli huomisesta sunnuntaihin. Pe alkaen klo. 13.00, muulloin klo 9.00:sta eteenpäin

Mitenkäs toi huominen muuten, onkohan sinne silloin jo jotku pääsymaksut, kun eihän se ole periaatteessa muuta kuin koneitten kokoontumis päivä ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huolittekos mukaan miittiin 13-vuotiaan, vai onko kyseessä "aikuisten miitti". Olen kyllä ikäistäni vanhemman oloinen.. :o

Elä huoli mie olen 11 vuotta, jotenka pidetään vaikka oma miitti jos eivät huoli mukaan miittiin.! :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No onkos siitä miittingistä syntynyt jotain selkoa ???. OH-CAU liepeillä lauantaina klo. 17.00 jälkeen ?? Olisi ihan kiva tietää, kun itse lähden jo huomenna aamupäivällä kohti Lappeenrantaa ::). Voi vaan sitä väkeä olla siellä sen verran, ettei välttämättä bongaa muita FSN jannuja kesken tapahtuman...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve

Itse en ole menossa tuonne, mutta eiköhän ole selvää, että kaikki ovat tervetulleita noihin miitteihin ikään, sukupuoleen ja rotuun katsomatta. Kunhan vain on kiinnostunut ilmailusta ja simulaattorilentämisestä :)

Arttu

Huolittekos mukaan miittiin 13-vuotiaan, vai onko kyseessä "aikuisten miitti". Olen kyllä ikäistäni vanhemman oloinen.. :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Erään suomalaisen ilmailumuseon komennuskunta on suorittanut rahdin lastauksen, ajosuunnitelman teon, säätilan tarkastuksen ja on valmis suuntaamaan Itä-Suomeen huomenna aamulla kello kahdeksan.

Lappeenrannassa tavataan!

Juha.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lauantaina yritetään tulla paikalle kun kerrankin näytös on inhimillisen etäisyyden päässä ;). Yleensä ajomatkaa on ollut 300+ kilometriä. Jos lauantaina miitinkiä yritetään pitää, niin saatan jopa tulla katsomaan millaisia karvapäitä foorumilaiset livenä ovat... Minulle sopisi siis parhaiten tuo lauantai heti näytöksen jälkeen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tartun härkää sarvista ja ehdotan miittiä pidettäväksi lauantaina välittömästi vimeisen näytöksen jälkeen. Kokoontumispaikka voisi olla vaikka Tuomaksen ehdotuksesta OH-CAU:n välittömässä läheisyydessä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

*Huh* Minulle sopii mikä paikka tahansa, sillä pääsenkin mukaan sinne, ja olisi mukava tavata foorumilaisia :) Mutta näillänäkymin ostan kameran lauantaina, ja sitten tulemme helsingistä lappeenrantaan 8) 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tartun härkää sarvista ja ehdotan miittiä pidettäväksi lauantaina välittömästi vimeisen näytöksen jälkeen. Kokoontumispaikka voisi olla vaikka Tuomaksen ehdotuksesta OH-CAU:n välittömässä läheisyydessä.

Joo, eiköhän toi suurimmalle osalle sovi ::). Mulle käy ainaki ihan hyvin...

(tunnin päästä auton keula kohti Lappeenrantaa 8))

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minäkin tartun härkää sarvista ja ehdotan ensimmäistä tapaamista lauantaina Vinka-esityksen jälkeen (aikataulu) niille, jotka eivät ehdi jäämään kuuden jälkeen. Paikkana tuttu OH-CAU.

Sopiiko?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minäkin tartun härkää sarvista ja ehdotan ensimmäistä tapaamista lauantaina Vinka-esityksen jälkeen (aikataulu) niille, jotka eivät ehdi jäämään kuuden jälkeen. Paikkana tuttu OH-CAU.

Sopiiko?

Tämä olisi ihan hyvä,esim. osa FSNSquadronilaisista lähtee jossain vaiheessa lauantaina kohti Ilomantsia ja MoskiittoMeeting2005(VirtualPilots happening)

Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näytöksen loppupuolella toivon näkeväni teidät CAU:n lähettyvillä, tai jossain muualla. :P Pahoittelen, etten ehtinytkään suorittaa Samin antamaa nakkia ihan täysillä työkiireiden takia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näytöksen loppupuolella toivon näkeväni teidät CAU:n lähettyvillä, tai jossain muualla. :P Pahoittelen, etten ehtinytkään suorittaa Samin antamaa nakkia ihan täysillä työkiireiden takia.

No mä ainakin tulen paikalle! ;D

//T

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laitan nyt tähänkin tällasen, kukaan lähdössä huomenna sunnuntaina Helsingistä ajamaan kohti liasia? voin tarjota kyydin niin ei tarvitse yksikseen ajella :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ääh.. Pääsi unohtumaan koko homma. No minut tunnisti kentällä punaisesta insinööri-tekstillä varustetusta paidasta.  ;D:-[

Noh, teimpä huvikseni sitten tämmöinen purkkavirityksen joka on aika basic, mutta toimii  mitä suurimmalla todennäköisyydellä. ;D

Joten jos näette siellä tyypin jolla on LowePron kameralaukku jossa on tommoinen viritys niin tulkaa morjestamaan :D

Kyllähän tuo tuli vastaan heti sisäänpääsy jonossa mutta eihän sitä sillon tajunnut tulla morjestamaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noniin.. Ketäs siellä näkyi ja löytyikö tuttuja? Kuvakin voi tähän heitellä aiheesta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä juurikaan tullut porukkaa morjestamaan, vaikka olin varustautunut FSNordicin mainoksilla (ja VFinn-lippiksellä.). :(

Ihme porukkaa juu.. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän sielä CAUlla kymmenkunta ihmistä oli, ei kuitenkaan sen enempää.. Tuttuja ja tuntemattomia tuli tavattua kyllä tapahtuman aikana hyvinkin paljon :)

Ihme porukkaa juu.. ::)

Moikkasitkos itse sitten ketään? ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moikkasitkos itse sitten ketään? ;)

Siinähän se onkin kun en juuri tunnistanut.. Ja käsitin että miitting olisi klo 18, jolloin koneen luona ei ollut enää juuri ketään..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pakko sanoa, että ainakin lauantaina siinä kello 18:ta jälkeen oli aika ihmeellistä häätämistä, pois kentältä...ne jotka olivat siellä siihen aikaan, tietävät varmaan mistä puhun. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pakko sanoa, että ainakin lauantaina siinä kello 18:ta jälkeen oli aika ihmeellistä häätämistä, pois kentältä...ne jotka olivat siellä siihen aikaan, tietävät varmaan mistä puhun. :P

Joo ei siellä kauheesti olisi voinut miittiä kun järkkärit aurasivat kaikki ei-koneelliset pois alueelta suhteellisen äkkiä :(

Me siirrettiin CAU platan puolelle kuuden jälkeen ja sitten odoteltiin kolme varttia koneen vieressä että slottiaika (hrmh) tuli (puoli kahdeksalta) - katsellen lentoonlähtöjä joita kyllä tapahtui paljon hitaammin kuin Malmilla tavallisena iltana, eikä sielläkään mitään slotteja tarvita.. :) Käynnistyslupa saatiin klo 19:27 ja puoli.. ::)

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään