Guest Alto

Verkossa "lennättäminen"

15 viestiä aiheessa

Elikkä FSX:än tultua on mahdollista olla kyydissäkin ja itse luulen että pahimmat painajaiset lähtisivät niiltä, jotka eivät ole vielä uskaltaneet koittaa VATSIM/IVAO lentelyä.. Jos joitain vapaaehtoisia olisi tähän hommaan niin saattais itseltäki lähteä pahimmat alotusfiilikset ja verkkolentelyn vois itsekkin alottaa.. ::)

En löytänyt ainakaan tämmösiä aiheita niimpä alotin uuden..  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Elikkä FSX:än tultua on mahdollista olla kyydissäkin ja itse luulen että pahimmat painajaiset lähtisivät niiltä, jotka eivät ole vielä uskaltaneet koittaa VATSIM/IVAO lentelyä.. Jos joitain vapaaehtoisia olisi tähän hommaan niin saattais itseltäki lähteä pahimmat alotusfiilikset ja verkkolentelyn vois itsekkin alottaa.. ::)

En löytänyt ainakaan tämmösiä aiheita niimpä alotin uuden..  :)

Terve! En itse omista FSX:ää, mutta käsittääkseni ei VATSIMissa/IVAOssa ei voi istuskella vieressä (?). olenkohan nyt ihan väärässä...

edit_ ei pitäisi aukoa suutaan jossei tiedä mitään  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Öhm, kyllä tuo minun mielestä on mahdollistakin, ja on kokeiltukin Ivaossa muistaakseni. En nyt vaan millään löydä asiaa käsittelevää ketjua ....... :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No jos joku tietä miten se tapahtuu, että tarviiko mitään erillisohjelmia niin kertokoon ihmeessä..sitten vain jotakin innokasta "lennättäjää" etsimään.. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve

Minun kyytiini mahtuisi, mutta ei taida tuo tsydeemi toimia FS9:ssä, jolla lentelen, silloin kun verkossa ajelen...? :-/

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve

Minun kyytiini mahtuisi, mutta ei taida tuo tsydeemi toimia FS9:ssä, jolla lentelen, silloin kun verkossa ajelen...? :-/

Arttu

Kyllä vain onnistuu, ohjelmaa en muista nyt heti.. Joskus kokeilin enkä saanut toimimaan, en älynnyt mitään  ;D Laitan jossain välissä ohjelman nimen  :)

edit_ itse käytin silloin gates.to nimistä ohjelmaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Että jos joku ottais mukaan VATSIM/IVAO lentelylle mukaan ni ois tosi jees :thmbup:

Mina olen joskus lennattanut IVAOssa FSX:n kanssa ja ihan positiivista palautetta tuli. Voin lennattaa vaikka sinuakin kunhan kotiudun taalta Portugalista (siksi aakkoset puuttuvat). 5.3. tulen kotiin ja laitan vaikkapa privaa sitten ja sovitaan asioista tarkemmin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään