Guest Maza

Ikä ja lentolupakirja

7 viestiä aiheessa

Minkä ikäisenä kehtaa mennä suorittamaan lentolupakirjaa? Nyt on kyse keski-ikäisestä henkilöstä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi.

Kyllä kannattaa ihan minkä ikäsenä vaan. Lennonopettajani mukaan noin viiskymppinen mies valitsee joko Harley Davidsonin tai lentolupakirjan... - että kehtaa vaikka minkä ikäsenä. Itse olen 28 ja saan heinäkuussa lupakirjani valmiiksi.

TLi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi.

Kyllä kannattaa ihan minkä ikäsenä vaan. Lennonopettajani mukaan noin viiskymppinen mies valitsee joko Harley Davidsonin tai lentolupakirjan... - että kehtaa vaikka minkä ikäsenä. Itse olen 28 ja saan heinäkuussa lupakirjani valmiiksi.

TLi

Kiitos rohkaisusta. Sorry, että otin käyttöön salanimen, kun en huomannut, että täällä pitää sääntöjen mukaan esiintyä omana itsenään. En kyllä ihan ymmärrä, että miksi, kun kerran Internetissä ollaan.

Mulla on ikää jo reilusti yli 40 ja lupakirja alkoi kiinnostaa. Malmin ilmailukerhon sivuilla sanotaan, että hinta tulee 6000-7000 euroa. Taitaa olla pohjahinta? BF lento ja Salpauslento ovata jo paljon kalliimpia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sorry, että otin käyttöön salanimen, kun en huomannut, että täällä pitää sääntöjen mukaan esiintyä omana itsenään. En kyllä ihan ymmärrä, että miksi, kun kerran Internetissä ollaan.

Ihan sen takia, että keskustelu pysyy asiallisena. Täältä saatuun tietoon voi myös kohtuudella luottaa, koska tänne kirjoittavat miehet ja naiset seisovat omalla nimellä kirjoittaessaan sanojensa takana.

Jippiin ilmailupalsta on ihan hyvä paikka, jos tykkäät anonyymiteetistä. Varaudu kuitenkiin siihen, että joku voi siellä ymmärtää kysymyksesi käsittelevän anaaliyhdyntää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu kannattaa kerhoon mennä lentämään se lupakirja, niin pääsee halvemmalla. MIK taitanee olla esim. ihan hyvä kerho.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sorry, että otin käyttöön salanimen, kun en huomannut, että täällä pitää sääntöjen mukaan esiintyä omana itsenään. En kyllä ihan ymmärrä, että miksi, kun kerran Internetissä ollaan.

Kuten mainittu jo, ne ovat tämän foorumin säännöt. Ja tuo nimenomainen kohtakin lukee aika selvästi alleviivattuna tuossa rekisteröitymissivulla.

Mutta laitapa oikeat tietosi minulle foorumin privaattiviestillä tästä niin päivitän profiilisi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos rohkaisusta. Sorry, että otin käyttöön salanimen, kun en huomannut, että täällä pitää sääntöjen mukaan esiintyä omana itsenään. En kyllä ihan ymmärrä, että miksi, kun kerran Internetissä ollaan.

Mulla on ikää jo reilusti yli 40 ja lupakirja alkoi kiinnostaa. Malmin ilmailukerhon sivuilla sanotaan, että hinta tulee 6000-7000 euroa. Taitaa olla pohjahinta? BF lento ja Salpauslento ovata jo paljon kalliimpia.

Mulla Skymenissä on listahinta 9700 Ecua

käteisellä sopivasti.

ALV:n kanssa me liikeyritykset kilpailemme

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään