Guest Welmu

Tekstuurin vaihtaminen simun default-objektiin

4 viestiä aiheessa

Tulipa tässä sellainen tilanne eteen, että yhdessä pikku projektissa olisi hyödyksi jos voisi

vaihtaa yhden simun vakio-objektin (rakennus) tekstuurin toiseksi. Ja tuo pitäisi pystyä mielellään

tekemään ilman, että uutta tekstuuria täytyy kopsia scenery/global/texture -hakemistoon, jolloin

tekstuuri vaihtuu joka paikassa. Toisin sanoen haluaisin käyttää scenessä vakio-objektia, mutta ei vakiotekstuurilla.

 

Onko tällaiseen mitään mahdollisuutta? Pystyn kyllä purkamaan simun buildings.bgl:n modelitiedostoiksi ja sitä kautta

luultavasti pystyisin tuon tekemään kääntämällä sen yksittäisen objektin takaisin bgl:ksi ja laittamalla sen sceneni

scenery-hakemistoon ja oman tekstuurini texture-hakemistoon. Ainoa vaan, että tuollaisen levittäminen ei taida olla laillista...

 

- Ville -

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Juu ei onnistu noin. Tekstuuri joko vaihdetaan koko maailmaan tai ei sitten ollenkaan.

 

Mikä/millainen objekti olisi kyseessä?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Eikös toi objekti olisi varsin helppo tehdä itsekin? Varsinkin jos mallina voisi käyttää valmista objektia?

 

No miten sen nyt ottaa. Pitäisi tehdä tässä kuvassa olevan tapainen talo, enkä ole mikään Gmax-guru.

Olen tekemässä pientä skeneä ja tarkoitus oli lähinnä käyttää simun (FsX) vakio-objekteja.

 

- Ville -

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään