Guest Jupeppe

Kysymys VATSIMISTA

41 viestiä aiheessa

Hei!

Kun on ladannut kaikki ohjelmat Vatsimiin, niin ois yksi kysymys. Miten pääse lentää? Täytyykö multplayeriin laitta jotiain osotteita tai yms.?

Terv. Utelias

p.s kysymys voi olla tyhmä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kun on ladannut ohjelmat, kannattaa varmaan lukea ne käyttöohjeet myös.  :thmbup:

www.vacc.fi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, olen lukenut kaikki, mutta en löydä vastausta miten pääsen peliin....Eli kun olen kirjautunut Sqawkboxiin ja niiihin muihin, niin mitä sitten täytyy tehä? Miten minä siiryn peliin eli simuun?? Täytyykö jotain juttuja laittaa multiplayer juttuun???

Terv Utelias :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täytyykö laitaa kyseisen servun IP osote FS multiplayer juttuun ja laittaa viereen siihen VATSIMIN tunnukset?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täytyykö laitaa kyseisen servun IP osote FS multiplayer juttuun ja laittaa viereen siihen VATSIMIN tunnukset?

Simun multiplayerilla ei ole mitään tekemistä VATSIMin kanssa.. skippaa se multiplayer kohta siitä kokonaan.. siis jos sulla on FS2004

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lue ne ohjeet ja huomioi ikäraja. Mikäli ohjeista ei saa selvää, niin luultavasti ikääkään ei ole tarpeeksi. Osaathan jo lentämisen ja navigoinnin perustaidot sekä radiofraseologian perusteet?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin mutta jos ainoa kysymyksesi on kokoajan "kuinka pääset lentämään", niin et varmastikaan ole ohjelman / koko verkon ohjeita lukenut siten, että ne olisit ymmärtänyt?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

olen lukenut ja olen harrastanut 6 vuotta eri simuilla. Latasin tarvittavat ohjelmat ja olen lukenut asiat, mutta VASTAUSTA ei ole!!!!

Joten kun olen kirjautunut Sqawkboxiin ja ASRC:hen niin mitä sen jälkeeen täytyy tehä???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ohjeissa kerrotaan tasan tarkkaan, miten pääset verkkoon sisälle!

Mars Mars! www.vacc.fi

Oma-aloitteisuus on se päivän sana!!!

Tunnukset olet varmaankin tehnyt? www.vatsim.net

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En viitsi aloittaa uutta aihetta!

Minun tapaukseni:

Olen hankkinut Vatsim tunnukset vuonna 01. Syystä tai toisesta (en ole lentänyt verkossa) tunnukseni ovat statukseltaan INACTIVE. Olen nyt pyytänyt membership departmentia aktivoimaan tunnukseni, jotta pääsisin aloittamaan observoinnin ja lentämisen. Yli viikko odottelua ja kolme pyyntöä takana eikä mitään vain kuulu?

Onko ehdotuksia mitä asialle voisi tehdä? Uusia tunnuksia ei voi tehdä, koska entiset on olemassa. Toinen kysymykseni liittyy Europe regioniin. Täytyykö johonkin regioniin kuulua? Vacc -Finlandin tunnarit ovat kunnossa, mutta niillähän ei lennellä.

T: Mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Onko ehdotuksia mitä asialle voisi tehdä?
Ota yhteyttä VACC Finlandin staffiin kertoen huolesi. Jos hekään eivät vastaa kohtuullisen ajan sisällä, voit vaikkapa yrittää soittaa heille ja käskeä korjaamaan tunkkinsa sekä lukemaan spämmilaatikkonsa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En ole, enkä ymmärrä mitä vacc-finland asialle voisi tehdä? Verkossahan lennetään vatsim tunnuksin. Täytynee nyt ottaa yhteyttä kuitenkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
En ole, enkä ymmärrä mitä vacc-finland asialle voisi tehdä? Verkossahan lennetään vatsim tunnuksin. Täytynee nyt ottaa yhteyttä kuitenkin.
VACC Finland ei ole nykyisellään vain joku sattumanvarainen kerho, vaan VATSIM:n jaosto, joka pitää huolta Suomen toiminnasta. Siispä VACC:n staffilla on yhteyksiä ylöspäin organisaatiossa varmastikin paremmin kuin suurimmalla osalla VATSIM:n rivijäsenistä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

VACC Finland ei ole nykyisellään vain joku sattumanvarainen kerho, vaan VATSIM:n jaosto, joka pitää huolta Suomen toiminnasta. Siispä VACC:n staffilla on yhteyksiä ylöspäin organisaatiossa varmastikin paremmin kuin suurimmalla osalla VATSIM:n rivijäsenistä.

Ok! Tämä selvä. Sitten pukkaa taas kysymystä. Lähes kaikki tulevat lentoni suuntautuvat kaukoitään. Venäjällähän pinnat ilmoitetaan metreissä. Onko näin myös Vatsimissa, ja jos on niin mikä olisi kätevin (nopein) tapa laskea jalat metreiksi? Koneeni MD11 ei tue metristä järjestelmää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ok! Tämä selvä. Sitten pukkaa taas kysymystä. Lähes kaikki tulevat lentoni suuntautuvat kaukoitään. Venäjällähän pinnat ilmoitetaan metreissä. Onko näin myös Vatsimissa, ja jos on niin mikä olisi kätevin (nopein) tapa laskea jalat metreiksi? Koneeni MD11 ei tue metristä järjestelmää.

Toki, oikeata lentämistä vatsimissa yritetään simuloida. http://vacc.fi/tutorials/useful/alt/ Tossa on pieni taulukko. Netistä löytyy myös paljon erilaisia sivustoja, joissa pystyy selvittämään nopeasti paljonko mikäkin metriluku on jaloissa jne. http://www.digitaldutch.com/unitconverter/ esim. toi. Siitä en osaa sitten sanoa mikä on paras ja nopein tapa homman hoitamiseen...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tai sitten ihan vaan yksinkertaisesti päässälaskuna (/laskimella), kun 1 jalka on 30cm, 1ft=0,3m.

Eli laitat laskimeen korkeuden jalkoina ja kerrot sen 0,3:lla, ja saat metrit.

Esim. 10 000ft=    10 000(ft) * 0,3  =  3000(m)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

njoo, tuo ym. kelpaa kyllä tuommoiseen rukkastuntuma-laskemiseen, mutta ei lentopintojen määrittelyyn.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

njoo, tuo ym. kelpaa kyllä tuommoiseen rukkastuntuma-laskemiseen, mutta ei lentopintojen määrittelyyn.

No aika lähelle tuo kuitenkin, koska 1m=0,3048ft

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään