Guest Jone

p-51 EFHK:lla

7 viestiä aiheessa

EFHK:n rahtiplatalla on just nyt p-51 mustang, ei mitään hajua milloin lähdössä, mutta siellä se möllöttää...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siinä vippiterminaalin edustalla olevalla tankkauspaikalla, mutta nyt oon jo himassa, joten ei hajua vieläkö on siellä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siinä vippiterminaalin edustalla olevalla tankkauspaikalla, mutta nyt oon jo himassa, joten ei hajua vieläkö on siellä?

Nousi n. 5 min sitten. Joku ven. kenraali? oli tullut ja P-51:n oli autojen ympäröimä, ei siis paljonkaan nähtävää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

About viittä vaille kaksi iltapäivällä, lensi länteen talomme yli Pohjois-Espoossa. Sain jopa vaimon ja tytön ulos ihmettelemään Merlinin kumeata jylinää ;).

[ Attachment removed / expired ]

No eilen sain vain tyttären ulos, kun Pulmantur veteli vierestä. Näkyy toi 70-200mm melkein riittävän spottailuun kotoakin käsin ;D.

[ Attachment removed / expired ]

Niin, että kuka valitti lentomelusta Pohjois-Espoossa.... Sehän oli vain sinfoniaa ilmojen Cadillacista :).

T: "Fougan vihellyksen & MiGien jylinän alla kasvanut" tai jos tässä nyt jonain päivänä kasvais isoksi....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olin joo aamuvuorossa töissä ja kuuntelin, kun joku kone tuli laskuun siihen 15/33:lle ja kuulosti jotenkin tavallisuudesta poikkeavalta...

Juuri Lappeenrannassa oltuani mieleen hiipi, että voisiko se olla se mustangi. Kurkkasin platalle ja siinähän se old crow rullaili :)

Eikä ollu kameraa matkassa, ei!

Tulihan tuo jo nähtyä/kuvattua, mutta siinä golden airin saabin vieressä ei.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No pirskatti, himaan asti kuului tavallisuudesta poikkeava mellakka, mutta eipä tuo välähtänyt, koskapa kone paukutti jo eilen Hourulan kotipizzan terassin yli laPPeen shown jälkeen...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään