Guest TuominenJere

SB ongelma - Ratkaistu on

11 viestiä aiheessa

Moro

Eilen olin menossa vatsimiin, mutta heittikin kivan ongelman eteeni. Pystyn connectamaan Squawkboxiin normaalisti, mutta SB:tä ei näy simun lootassa kun painaa alt näppäintä. Sitten kun vilkaisen simulaattoria olen edelleenkin singlessä, AI- liikenne jyrrää kentällä jossa olen. (saan kuitenkin yhteyden radiolla lennonjohtoon ja he näkevät mut vatsimissa)

Osaakos kukaan neuvoa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mullakaan ei näy tuo alt napin "aiheuttama" SB ruutu. Muistaakseni mulla oli muitakin ongelmia, joita sulla on.. Ongelma taisi olla palomuurissa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meikäläiseltä meni tämä nyt yli hilseen, ja todella nopeasti.

Eli kun haluat mennä yläpalkkiin painamalla ALT näppäintä, ei modules valikossa näy Squawkboxia? Jos ei näy, on tämä täysin normaalia.

Vähän tarkemmin voisit selostaa. Itse en ainakaan ymmärtäny mitään, mitä tarkoitat. Tämä kuulunee paremmin tuonne verkkolento -alueelle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No siis kerron nyt ihan alusta.

1. Ensiksi käynnistän simulaattorini (fs9) ja laitan koneen kentälle valmiiksi.

2. Laitan simun alas (-) merkistä ja käynnistän SB:n käynnistä valikosta.

3. Connectaan sisälle, teen flight plan:in ja lähetän ne.

4. Laitan radioon lennonjohtajan taajuuden.

Kuulen sitten kun lennonjohdossa puhutaan mutta olen silti singleplayerissä? tehnyt väärin jotain?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuulen sitten kun lennonjohdossa puhutaan mutta olen silti singleplayerissä? tehnyt väärin jotain?

SB ei ilmeisesti laita sua automaattisesti multiplayer sessioon. Tarkasta onko se asetus päällä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

SB ei ilmeisesti laita sua automaattisesti multiplayer sessioon. Tarkasta onko se asetus päällä.

On päällä. (Join autom. )

Apua vaan lisää tulemaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No katsoppa sitten toimiiko se, eli laittaako se sua automaattisesti multiplayer sessioon?  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei laita.  :thmbdn:

E: Auttaisko jos simun asentais uudelleen? Veikkaan että simussa on nyt jokin vikana.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei laita.  :thmbdn:

E: Auttaisko jos simun asentais uudelleen? Veikkaan että simussa on nyt jokin vikana.

Saattaa auttaa. Toki ehkä ekaksi kannattaa tutkia Squawkboxin foorumia, josko sieltä löytyisi vinkkiä. http://squawkbox.ca/

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään