Mika Mononen

VATSIM: Helsinki Real Ops Fly-in, lauantai 5.5.2007 09-23UTC

40 viestiä aiheessa

Miksei passwordini käy peruutussivulle? Tuli yllättäen muuta menoa tuolle illalle.. Sanoo: Error: Password has not been entered or it does not match. Please try again.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisi kiva olla mukana lentelemässä, mutta meikäläinen ei oo VATSIMssa eikä kärsivällisyys riitä ykköskertoimella kruisailuun  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisi kiva olla mukana lentelemässä, mutta meikäläinen ei oo VATSIMssa eikä kärsivällisyys riitä ykköskertoimella kruisailuun  :-\

Lyhkäsempää legiä niin jaksaa  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisi kyllä kiva osallistua, jos rohkeus riittää ja sais pelit toimimaan. ATR lentoja näytti olevan vapaana ainakin Finncommin väreissä. Mikäs se Finncommin callsign on? Onko se mahdollisesti Westbird?  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No niin mä jostain olin näkeväni. Airline Codes Website-sivut ei kyllä vielä tunne koko firmaa. Täytyy pistää harkintaan. Ensin täytyy selvittää salaperäinen squack code ongelma ja testata äänet...  Ja kylmäharjotella pari kertaa!  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No mä oon kyllä aika wanha, joten wanha data käy.  ;D Itse asiassa menin sinne airline codesiin vatsim.netin pilot resources sivujen linkin kautta. Eli ei siellä pääkallopaikallakaan kaikilla ole ihan ajantasaista tietoa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yrittänyttä ei laiteta, vai miten se meni. Otin itseäni niskasta kiinni ja varasin Finncommin aamulennot Kuopioon ja takaisin. Ei se ilmoittautumislomake vieläkään hyväksy seitsemää numeroa. Jätin sen ykkösen sieltä edestä pois. Lauantaina on niin vähän matkustajia, että aion lentää ATR 42-300:lla, kun 72-500 on väärissä väreissä. Toivottavasti tämä käy, vaikka lento pitäisi kai lentää 72-500:lla?  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lauantaina on niin vähän matkustajia, että aion lentää ATR 42-300:lla, kun 72-500 on väärissä väreissä. Toivottavasti tämä käy, vaikka lento pitäisi kai lentää 72-500:lla?  :)

No tuosta en sinäänsä aivan tarkkaan tiedä, mutta voithan tehdä niinkin, että laitat Squawkboxiin ja plaaniin koneeksi ATR-72:den. Kuitenkin Vatsimissa lennettäessä koneen paintilla ei ole mitään väliä, vaikka siellä olisi Bambusaarten puskalentoyhtiö, niin muille kuitenkin näkyy se kone, minkä sieltä Squawkboxin/FSInnin valikosta laitoit. Se on toinen asia, jos itse välttämättä haluat koneen olevan FinnCommin väreissä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos tiedosta. Nyt voinkin sitten ottaa hangaarista 72-500:n ja mahtuu Kuopioon mänijöitä enemmän mukaan!  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joitakin reittejä on jo lähetelty lentäjille. Tarkistakaa reitit päälipuolisesti mahdollisten kirjoitusvirheiden varalta. Jos jotain kysyttävää löytyy, niin viestejä vaan tulemaan. Muistakaa, että reitit ovat vain ehdotuksia. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täytyy aivan kiittää ja onnitella etukäteen Mikaa ja kumppaneita tästä mahtavasta tapahtumasta! Tähän mennessä on varattu 112 lentoa 200:sta, se on aika huikea määrä! Tapahtumasta tulee ainakin minulle erittäin antoisa!  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään