Tuomas Virtanen

Miten voi tehdä itse lentokoneita?

11 viestiä aiheessa

Eli siis onko edes mahdollista tehdä itse lentokoneita vai pitääkö pyyntö uudesta koneesta lähettää jollekin tietylle ihmisille? Mistä voi ladata mahdollisia ohjelmia?

Ajattelin tehdä uuden version, myös FSNordicin tiedosto kirjastossakin esiintyvästä, Suomen Laskuvarjokerhon (OH-SLK) DHC6-300 Twin Otterista. FSNordicin sivuilta ladattava kone on jo ollut pitkään vanha. Uutta versiota kaipailen.

Kiitos.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Uuden paintin tekeminen on suhteellisen helppoa, mutta jos oikeen meinaat konetta alkaa mallintamaan, niin se on vaikeampi homma.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Totta kai niitä voi tehdä itse, tekeväthän ammattilaiset ja harrastajatkin niitä itse. Ohjelmia tarvitaan (siis modellin tekemiseen) ainakin esim. GMax, joka on ilmainen.

Jatkan, jos kaipaa pelkästään uudempaa versiota Twin Otterista, kannattanee mieluummin etsiä sellainen käypä malli mistä tahansa ja tehdä siihen sitten haluamansa tekstuurit, jos sen pitää olla OH-SLK. Tekstuurit voi tehdä melkein millä tahansa piirto-ohjelmalla, tosin joskus tarvitsee DXTBmp-ohjelmaa avuksi siinäkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kannattaa käyttää Premier Aurcraftin modellia. Siihen saa PAD:in sivuilta paintkitin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

niin niin, minähän sanoin , että eikös olekin hyvä näin ensikertalaisen tekemäks... tiedän hyvin, että ko. koneessa on vielä paljon  hiottavaa. :)

E: Kiitos tosta sivusta, enpä ole ennen noin moneen kuvaan törmännytkään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään