Jouni Turunen

Hyviä Formula pelejä?

31 viestiä aiheessa

Moi!

On alkanut Formula pelit kiinnostamaan tiedä sitten onko Kimin menestyksestä johtuvaa.Mitä hyviä formula pelejä löytyisi Pc:lle?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi!

On alkanut Formula pelit kiinnostamaan tiedä sitten onko Kimin menestyksestä johtuvaa.Mitä hyviä formula pelejä löytyisi Pc:lle?

Itse etsiskelin tuossa vähän aikaa sitten Formula pelejä PC:lle ja hämmästykseni huomasin, että sille alustalle ei ole julkaistu pitkiin aikoihin ainuttakaan. Ainoastaan PS2:lle löytyy. Outo juttu.

Sittenhän voi tyytyä aina vanhempiin peleihin kuten, F1 Challenge 1999-2002 ja hakea siihen pelaajien tekemiä päivityksiä yms.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

GP4:ää olen itse edelleen pelannut, vanha peli, mutta siihen saa modauksena uudet autot ja radat ilmaiseksi netistä. Lienee paras/realistisin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eiks tää pitäs olla ohjelmat ja laitteet -osiossa? :P [/pilkunviilaus]

Itelläkin oli joku vanha vormula peli pc:llä joskus vuonna nakkijagrilli

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo uudempien formulapelien puute pc:lle johtuu suoraan siitä, että Sony osti yksinoikeuslisenssin F1 peleihin kaudesta 2003 alkaen. Ei siis ihme että ps 2 on ainoa jolle lisenssoituja pelejä löytyy.

//Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taitaa paras/realistisin paketti kuitenkin olla tuo EA:n F1 Challenge 99-02 höystettynä tuolla Ralph Hummerichin kausi päivityksellä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos haluat ajaa kilpaa oikeita meitä oikeita immeisiä vastaan niin se Challenge on paras. Anttilasta rajoitetusti 15 € tällä hetkellä. Arvostelut rankkasivat GP4:n yli.

P.S. Oli muuten Il-2 AEP 10 €. Siellä Anttilassa siis...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisiko jollakin antaa kuvia kyseisistä peleistä jotta hieman näkisi kumman ostaa?Edit:Olisiko suosituksia Ratti-poljin yhdistelmään ajattelin,että ratin ja polkimet ostan näppäimillä en tykkää ajopelejä pelata.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ratti-poljin yhdistelmäksi yksi hyvä on Logitech Wingman Formula Force GP, jota saa noin kuudenkympin hintaan. On mun käytössä ainakin ollut hyvä. Tosin formulapelejän en ole sillä ajanut, vaan rallia!  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuommoinen LWFFGP mulla on ollut monta vuotta ja edelleen hyvässä kunnossa, joten ihan kunnollinen pyörä. Voimakin riittää. Isommalla rahalla saa tietty sitten hulppeampia vehkeitä, kuten Logitechin Momo Racing Force tai Thrustmaster Ferrari F1.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ite pelaan GP2:hta... Myös mahtava, mutta ruma.

Heti kun olin lukenut viestisi oli aivan pakko kaivaa laatikosta GP2 CD ja asentaa se. Pitää vielä vähän totutella. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuli mieleen, että EA Sportsin Formula managerkin on ihan hyvä joskin vähän turhan vanha, kun se alkaa vuodesta 1999. Toinen hyvä formula manageri on OOgESoftin Formula manageri jokskin vähän liian yks puolinen. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On vieläkin!

Ja vakavasti huomautan vieläkin, että nettipelaaminen on vastassa taitojen karttuessa ja F1 challengessa on kyllä virein yhteisö, mm. 2004 autot ja radat ovat mallinnettu freewareksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

GP4 uusimmalla MegaPatchilla on aika rok :)

Mitä kaikkea tuo MegaPatch sisältää onko grafiikanparannusta ym. vai ratoja?Mistä tuon pätsin voisi sitten ladata?Edit:Onko tuossa GP4:ssa mahdollisuus verkkopeliin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olen tätä pakettia käyttänyt, en tiedä onko jo uudempaa tullut tälle kaudelle -- http://gp4.varshsworld.co.uk/

Itse en pääse tuonne download paikkaa valittaa tämmöistä Sorry

You are not authorized to access the Downloads Area.Ja mites sitten onnistuu jos pitää tuosta etusivulta ne ladata itsellä ei onnistunut? ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

MegaPatchissa on kaikki paitsi radat, joita ei edes VOI päivittää GP4:een.

Löytyykö tuo mainitsemasi päivitys tuolta Samin antamalta sivulta vai löytyykö jostain muualta?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

gp-neloseen VOI päivittää ratoja, ja niin tuo ym paketti myös esim. tekee..  Sinne tarttee tunnarin että saa ladattua.

(tuo asentuu ihan yhden installerin kautta sitten ...  mutta huom, muuta viimeisen tiimin kuskien nimet. Ainakin mulla peli kaatuu kun nimet olivat muotoa "Driver23" ja "Driver24" - pitää olla erillinen etu ja sukunimi)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nostelen vanhaa threadiä ylöspäin, jos joku olisi innostunut uudestaan formulapeleistä Kimin menestyksen myötä! ;)

Pelihän on Grand Prix 4, joka on tehty jo vuonna 2002. Sittenminhän PC:lle ei ole julkaistu juurikaan mitään F1-peliä, kun Ecclestone meni myymään oikeudet F1-sarjan peleihin Sonylle. Tietääkseni Sonyn lisenssi loppuu tämän tai seuraavan kauden lopussa, mutta mikäänhän ei estä Sonya ostamasta  niitä uudelleen, kun ovat varmaankin käärineet F1-peleillä hyvät rahat. Pienillä pelitaloilla taas ei välttämättä ole rahaa ostaa oikeuksia itselleen. :-

Kuitenkin pienellä kasvojenkohotuksella saa vanhankin näyttämään varsin nätille. Kausi 2007 on parhaillaan työn alla ja beta onkin jo saatavilla. Kuvissa kuitenkin käytössä vielä vuoden 2006 modi. ;)

Startti Australian Melbournessa, Button kärjessä vielä toistaiseksi.

[ attachment removed ]

Ensimmäisen mutkan kahinoita Heidfeldin kypärän sisältä. :P

[ attachment removed ]

2006 modihan sisältää kaikki radat, kuskit, kypärät, ratit, varikot, TV grafiikat ja melkenpä kaikki mahdolliset tilpehöörit ja on lisäksi melko helppo asentaa. :thmbup:

[ attachment removed ]

Räikkösen menoa vielä McLarenin väreissä.

[ attachment removed ]

TV:stä tuttu kierros- ja nopeusmittari. ;D

[ attachment removed ]

Sijoituksia Nico Rosbergin kyydistä

[ attachment removed ]

Vielä bonuskuva kauden avauksesta Bahrainista. Lentoyhtiöt ovat myös hyvin näkyvillä F1 sarjassa. ;)

[ attachment removed ]

GP4:t ovat varsin arvokasta kamaa nykyään kun tarjontaa on vähän ja kysyntää paljon. Jotkut myyvät pelejään 100 dollarin hintaan netissä. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistäs tuon 2007 betan voi latailla? Entä 2006?  ???

Juu kiinnostaisi myös kovasti! Etsiskelin, mutta en löytänyt kuin ainoastaan 2005 modin GP4:seen? Tuota en kyllä löydä tuota 07Betaa...

F1 Challengeen ei ole tainnu tulla viimeksi modia kuin 2005, pitäneekö paikkaansa?

EDIT: Etsivä löytää kun viitsii etsiä: http://vsr.indexf1.hu/shoma/ Eli -07 modi F1C9902:een.  :thmbup:

Vaatii ilmeisesti alle Hummerichin 05 modin toimiakseen.

-Foba-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään