Matti Averio

Sydney Seaplanes FSX:n default Beaveriin

10 viestiä aiheessa

Jep, tällästä oon hiukan näprännyt. Alkaa olla valmista jo.

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Tällästä.. Täältä löytyy (omia) kuvia koneesta: http://picasaweb.google.com/mazakuvat/LentokoneetSydney

VH-AQU:n kuva lähti myös a.nettiin, toivottavasti kelpuuttavat sen  :)

Tämänhetkisen tilanteen voipi latailla täältä: http://www.puoliaika.org/DeHavilland_Beaver_DHC2_1_T.dds

Edit: Niin, käytin siis omia kuvia tohon ja oikea kylki on Seaplanesin kotisivuilta katsottu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kukaan ei oo uskaltanu kommentoida joten määpä heitän kommentin: Todella hyvää ja tarkkaa jäkeä!  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kukaan ei oo uskaltanu kommentoida joten määpä heitän kommentin: Todella hyvää ja tarkkaa jäkeä!  :thmbup:

Jep, kiitos. LÄhetin niille sähköpostia noista teksteistä. Kun toinen puoli on niiden nettisivujen kuvien mukaan, ja toinen mun(sattui aina näyttämään samaa puolta  ::)) Yksi vastaus tuli ja sanoi ottavansa selvää. Mitään ei kuulunut, niin lähetin uuden viestin. Odotellaan taas..  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep, kiitos. LÄhetin niille sähköpostia noista teksteistä. Kun toinen puoli on niiden nettisivujen kuvien mukaan, ja toinen mun(sattui aina näyttämään samaa puolta  ::)) Yksi vastaus tuli ja sanoi ottavansa selvää. Mitään ei kuulunut, niin lähetin uuden viestin. Odotellaan taas..  :-\

Siis hetkinen. Käsittääkseni sinä et ole käyttänyt heidän sivujensa kuvia muutakuin katseluun ja sitten sen pohjalta vääntänyt tuon repaintin, joka nyt on täysin omaa työtäsi. Minun käsitykseni mukaan sinun ei silloin tarvitsisi mitään lupia kysellä, kun et ole kuitenkaan käyttänyt heidän sivuiltaan tuohon repainttiin mitään suoranaisesti. Olet käyttänyt kuvaa vain apuna. Asia olisi toisin jos sinä olisit ottanut heidän sivuiltaan logon tai ottanut heidän kuvastaan jotain tuohon repainttiin copy-paste menetelmällä. Tällöin tietysti kysellään luvat.

Korjatkaa tietysti jos olen itse ymmärtänyt väärin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis hetkinen. Käsittääkseni sinä et ole käyttänyt heidän sivujensa kuvia muutakuin katseluun ja sitten sen pohjalta vääntänyt tuon repaintin, joka nyt on täysin omaa työtäsi. Minun käsitykseni mukaan sinun ei silloin tarvitsisi mitään lupia kysellä, kun et ole kuitenkaan käyttänyt heidän sivuiltaan tuohon repainttiin mitään suoranaisesti. Olet käyttänyt kuvaa vain apuna. Asia olisi toisin jos sinä olisit ottanut heidän sivuiltaan logon tai ottanut heidän kuvastaan jotain tuohon repainttiin copy-paste menetelmällä. Tällöin tietysti kysellään luvat.

Korjatkaa tietysti jos olen itse ymmärtänyt väärin.

En minä lupia kysele, vaan tietoa toisesta kyljestä.

Saako joku selvää

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onnistuuko noiden takimmaisten ikkunoiden maalaaminen umpeen? Oikeassa koneessa näyttäisi olevan vain yksi pienempi sivuikkuna.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onnistuuko noiden takimmaisten ikkunoiden maalaaminen umpeen? Oikeassa koneessa näyttäisi olevan vain yksi pienempi sivuikkuna.

Ei onnistu, ne on modellissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään