Mika Virolainen

Lennonjohtopyynnöt tänne (Ilmoita myös verkko jossa lennät)

709 viestiä aiheessa

olen tulossa OSlosta juuri nyt EFHK FL330 BLF502 olisi kiva saada Helsinkiin joktoa mukaan tai edes EFES

Jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisiko mahdollista huomenna n. Klo 13:00 jonkun tulla EFES/EFHK_APPhen? Pari konetta harjotelemassa ILS laskuja ja FMCn toimintaa  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä voisin tulla ihan mille tahansa muulle kentälle kuin Helsinkiin...  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä voisin tulla ihan mille tahansa muulle kentälle kuin Helsinkiin...  ;)

Hehe.. Pitänee kysyä Aleksilta, käykö jokin muu kenttä. Ilmottelen... ;D

Eli Aleksi olisi lentämässä B736, ja mä B763 jonkinmoisia harjotuksia ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mor,

Olisin lentämässä isäni kanssa EFJO-EFHK tuossa ylihuomenna (perjantai) ja kyselisin lennonjohtovarauksia. Isällä vähän kiire päivä, ja hänelle sopisi kymmeneltä aamulla (10.00am) tuo lento. Anssi Malinen saapuu varmasti heräiltyään, mutta jos mahdollista, niin tuonne 11.00 olisi kiva jos joku pääsisi EFHK tutkaan/torniin, miksei aamulla Joensuuhunkaan. Kiitän!

-Aleksi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mor,

Olisin lentämässä isäni kanssa EFJO-EFHK tuossa ylihuomenna (perjantai) ja kyselisin lennonjohtovarauksia. Isällä vähän kiire päivä, ja hänelle sopisi kymmeneltä aamulla (10.00am) tuo lento. Anssi Malinen saapuu varmasti heräiltyään, mutta jos mahdollista, niin tuonne 11.00 olisi kiva jos joku pääsisi EFHK tutkaan/torniin, miksei aamulla Joensuuhunkaan. Kiitän!

-Aleksi

Onko kellään mahdollisuutta päästä? Huomenna siis.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Herättelen mutta huomenna klo 14-15 välissä varmaan lähdettäis Talson Ollin kanssa kohti Standstettiä. Eli oliskos mahdollista saada EFES?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli VATSIMissa mentäisiin.  ;)

Herättelen mutta huomenna klo 14-15 välissä varmaan lähdettäis Talson Ollin kanssa kohti Standstettiä. Eli oliskos mahdollista saada EFES?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pääsisikö joku vatsimissa lennonjohtoon vaikka esimerkiksi helsingin tutkaan? Muutkin positiot käy, esimerkiksi malmin torni. Mahdollisimman pian.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve

Olisiko kukaan kiinnostunut tulemaan nyt vatsimiin jonnekin lennonjohtoon kun olen menossa laskukierroksia lentelemään? YV:llä lisää..

Onhan siellä jo Malmin torni paikalla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tulisiko joku nyt heti vaikka tampereen tutkaan vatsimissä?

Varmaan kannattaisi aina katsoa se lennonjohtotilanne ennen kuin pyytää sinne ketään paikalle eikä arvata onkohan siellä, ja laitanpa kysymyksen. Taisi nyttenkin olla jo johtoa paikalla kun laitoit viestin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitäis välillä pistää lentäjäpyyntöjä eikä lj-pyyntöjä  ;D Rovaniemi olis auki.... ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taisin ilmestyä Tampereen tutkaan sopivasti, mutta en kyllä vilkaissut tänne, vaan satuin vilkaisemaan onko liikennettä. Ja Sitä on tässä piisannut tasaista tahtia koko alkuillan.

Miika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käsittääkseni vacc.fi -sivustolla näkyvä tilanne tulee hieman viiveellä. Monella lennolla olen huomannut, että LJ on jo paikalla vaikkei se vielä näy vacc.fi -etusivulla.

T: Mika

Edit: Huomenna aamulla olisi lähtö Hong Kongiin, joten saa tulla paikalle Hookoolle, tai EFES:iin  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisin lähdössä pikku pyrähdykselle Rovaniemelle Hesasta onnistusikohan EFES?

Jukka :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käsittääkseni vacc.fi -sivustolla näkyvä tilanne tulee hieman viiveellä. Monella lennolla olen huomannut, että LJ on jo paikalla vaikkei se vielä näy vacc.fi -etusivulla.

Jonka takia kannattaakin käyttää ennemminkin servinfoa tai vastaavaa ohjelmaa tuohon. Siitä kun näkee kerralla koko maailman.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikö ihmiset vain jaksa lentää tänne pohjoiseen? Kumma kun liikennettä on, mutta pelkkä EFES riittää ilmeisesti palveluksi.... :P

Välillä tuntuu, että ei muita tarvittaisi kun EFES

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaytän serv infoa, ja Vroutea kumpaakin, mutta kun FS:n laitan päälle niin en voi käyttää kumpaakaan. Tosin kuka nyt enää siinä vaiheessa pyyntöjä lähetteleekään...

BTW, milloin tämä tekstinkorjaus-ominaisuus (punainen alleviivaus) on foorumille tupsahtanut, vai olenko ottanut sen jotenkin tietämättäni käyttöön?

T: Mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

BTW, milloin tämä tekstinkorjaus-ominaisuus (punainen alleviivaus) on foorumille tupsahtanut, vai olenko ottanut sen jotenkin tietämättäni käyttöön?

Taitaa olla selaimen ominaisuus. Ainakin Firefoxissa on spellcheck.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noniin, ensilennolle pitäisi päästä tänä viikonloppuna.

Klo 12-13 UTC EFROlla(Helsinki kaatuilee joskus), TWR paikalle, kiitos.

Paikalle tulee ainakin Mikko Suomela, Aku Siukosaari ja minä, muutkin voi tulla vapaasti.

Läpäreitä lentelen, 2-4 kpl. :)

Tiedoitan tähän threadiin jos en voikkaan lentää, ettei ole johto turhaan paikalla, paitsi jos Mikko ja Aku haluavat kuitenkin. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään