Mika Virolainen

Lennonjohtopyynnöt tänne (Ilmoita myös verkko jossa lennät)

709 viestiä aiheessa

Varoitettakoon jo etukäteen, tiistaina 6.10. cpt. Nieminen orkestereineen lentää seitennollakasit, saapuma-aika on 1905 paikallista. Ja takaisin Stockmannille 8.10., lähtöaika 1625 paikallista. Piuharna olisi kivaa  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lähdin just oulusta kohti HooKoota, ehtiskö joku tulla appiin tai efesiin?  :)

Ainii ja ivao.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Rovaniemelle johtoa noin puolentoista tunnin päästä :) ( IVAO )

-Terveisin: pilotti joka tulee englannista!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämän illan tornikoulutusten ajaksi EFES:siä.

tänään harjoitellaan kuopion tornissa (EFKU_TWR) 18-20LT. Paljon liikennettä tarvitaan paikalle! EFKU_APP:ia ei tule miehittää  ;)

Huomenna treenataan jälleen Helsingin tornissa kello. 19-21 paikallista aikaa  :).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huomenna lähtö n. kuuden pintaan illalla kohti Rovista pitkästä aikaa OHONPilla, jotain johtoa olisi kiva lähtöönkin saada.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huomenna lähtö n. kuuden pintaan illalla kohti Rovista pitkästä aikaa OHONPilla, jotain johtoa olisi kiva lähtöönkin saada.

Huomenna (3.11.) takaisin, lähtö joskus klo 17-18 välimaastossa ja saapuminen Helsinkiin tornitreeneihin (joten n. klo 19-20). Olisi kiva saada ainakin tutka Helsingin päähän, niin voisi suoritella parit matalalähestymiset.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huomenna 4.11. lähtö HKlta klo 1730-1800 Joensuuhun, johtoa lähtöön.

EDIT_ Aash killisilmä... Tornitreenit Hesassakin näemmä  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huomenna 4.11. lähtö HKlta klo 1730-1800 Joensuuhun, johtoa lähtöön.

EDIT_ Aash killisilmä... Tornitreenit Hesassakin näemmä  :P

Tähän viitaten, saisiko APP:n auki niin voisi ajaa IFR treeniä ja antaa samalla tornille heattia ;).

-tuomo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tähän viitaten, saisiko APP:n auki niin voisi ajaa IFR treeniä ja antaa samalla tornille heattia ;).

-tuomo

Ja sitähän ajettiin!

Kiitos EFES_CTR, EFHK_TWR ja EFHK_APP.

-tuomo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja sitähän ajettiin!

Kiitos EFES_CTR, EFHK_TWR ja EFHK_APP.

-tuomo

Kuin myös kiitokset kaikille lentäjille mun puolesta, saatiin tornitreeneihin kunnon ruuhka aikaan  :thmbup:. Päästiin malmilla jopa laittamaan VFR koneita odotukseen tuomon IFR prioriteetin ansiosta  ;).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Päästiin malmilla jopa laittamaan VFR koneita odotukseen tuomon IFR prioriteetin ansiosta  ;).

Hah - ai se olin minä! 8)

Mutta tekemällä oppii. Vanhana VATSIM kalsaripilottina opin "kantapään kautta" että _TWR-lennonjohtopositio ei ulotu sen oman kentän ulkopuolelle. Siis HK_TWR ei ottanut mitään kantaa EFHFn tapahtumiin.

Tänään sain kuitenkin todeta asian olevan toisin? Hoitaako EFHK_TWR ihan pysyväisluonteisesti EFHF liikenteen? Entä EFHK_APP? Olen saattanut onnellisesti jättää jonkun manuaalin taas lukematta :-[.

-tuomo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hah - ai se olin minä! 8)

Mutta tekemällä oppii. Vanhana VATSIM kalsaripilottina opin "kantapään kautta" että _TWR-lennonjohtopositio ei ulotu sen oman kentän ulkopuolelle. Siis HK_TWR ei ottanut mitään kantaa EFHFn tapahtumiin.

Tänään sain kuitenkin todeta asian olevan toisin? Hoitaako EFHK_TWR ihan pysyväisluonteisesti EFHF liikenteen? Entä EFHK_APP? Olen saattanut onnellisesti jättää jonkun manuaalin taas lukematta :-[.

-tuomo

Yleinen käytäntö on ollut, että EFHK_TWR hoitaa samalla HF:ää, kaks kärpästä yhellä iskulla nääs  :). Jos tutka paikalla niin sillon se on tornin ja tutkan välinen asia kumpi hoitaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nii ja pahoittelut tornille eilisistä disconnectauksista, iski samana päivänä peräkkäin verkkolentäjän kaksi pahinta vihollista, ivap ja vanhemmat  :). Ois ollu kiva päästä ilmaankin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

1930 deppi CDGlle pitkästä aikaa VFinn lentona empulla. Piuhaa ois kiva saada hesan päähän... IVAOssa siis.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Palaillaan Fuerteventuran suunnalta tuossa 0000z (0200lt) aikoihin. EFES/EFHK_APP olisi arvostettavaa  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noin klo 13-14 välisenä aikana roudaan PCn Rovikselta Pirkkalaan, jotain johtoa olisi kiva saada  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään