Mika Virolainen

Lennonjohtopyynnöt tänne (Ilmoita myös verkko jossa lennät)

709 viestiä aiheessa

Oiskos mahtollista saada kohtapuolin johtoa hookoolle, lähtö kohti Ponta Delgadaa klo 1805LT 8)

Joo mä vähän kattelinki IvAe että taitaa taas tulla laatukuvia lennon päätteeksi

:thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Klo 21:00 toivottais EFHK:lle johtoa, kun Ronin ja Joonaksen kanssa lähdetään kohti EFHK:ta..  ;) Verkkona IVAO!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Klo 21:00 toivottais EFHK:lle johtoa, kun Ronin ja Joonaksen kanssa lähdetään kohti EFHK:ta..  ;) Verkkona IVAO!

Siis tähh?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eihän tuossa niin lue että lähdetään EFHK:lta... He ovat kato lähteneet jostain muualta ja toivovat johtoa klo 21 saapumiseen hookoolle  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eihän tuossa niin lue että lähdetään EFHK:lta... He ovat kato lähteneet jostain muualta ja toivovat johtoa klo 21 saapumiseen hookoolle  :laugh:

Hyvä pointti..  ;)

Mutta lento jää tällä kertaa lentämättä, koska yllättäen Ronilla simu sanoi sopimuksen irti..  :( Joten johtoa ei tarvita.  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noniin, Arlandassa huomanna 1800z "Fly In" tapahtuma. Tuleeko suomessa (EFES sekä EFHK) johtoa?

En ymmärrä miten se ATCn tilaus juttu toimii ivao.fi sivulla (jos se edes toimii kunnolla) kun Lennonjohtovuorot osassa ei koskaan sano oikeen päivämäärät (siis, kun sanoo "Maanantai" se sais olla tänään tai ensi viikkona tai jossain vuodena 2011) eikä sano mitään jos se vuoro on jo samalla päivällä! Ainakin ei sano mitään Tiistaille että siksi kysyn...

Geoff

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuossa järjestelmässä on jotain pahasti pielessä, koska väittää, että minulla pitäisi olla lennonjohtovuoro varattuna vaikka ei ole. :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuossa järjestelmässä on jotain pahasti pielessä, koska väittää, että minulla pitäisi olla lennonjohtovuoro varattuna vaikka ei ole. :thmbdn:

Ja minä olen nykyään Ollikainen...  ;D Kuitenkin yhdistettäessä on mun nimi, mun VID. Myös plaanissa on mun nimi, mut tää näyttää et Oskari. Tossakin vielä näkyy nimen perässä mun ID

http://gatools.kapsi.fi/remote-projects/ivaofi/flightdetails.php?callsign=FIN7054

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noniin, Arlandassa huomanna 1800z "Fly In" tapahtuma. Tuleeko suomessa (EFES sekä EFHK) johtoa?

En ymmärrä miten se ATCn tilaus juttu toimii ivao.fi sivulla (jos se edes toimii kunnolla) kun Lennonjohtovuorot osassa ei koskaan sano oikeen päivämäärät (siis, kun sanoo "Maanantai" se sais olla tänään tai ensi viikkona tai jossain vuodena 2011) eikä sano mitään jos se vuoro on jo samalla päivällä! Ainakin ei sano mitään Tiistaille että siksi kysyn...

Geoff

Ei kannata katsoakaan sieltä ivao.fi-sivulta, se näyttää omiaan (ainakaan itse en ole koskaan nähnyt että olisi täysin oikea näkymä  :laugh:). Suosittelen katsomaan varauksia tuolta ivaon omalta scheduling sivulta, täältä. Sieltä näet ATC-varaukset koko päivälle, ja kahdella napautuksella pääset määritellyn päivämäärän varauksiin (tämänpäiväiset näkyvät jo tuossa etusivulla).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huomenna klo 14.30 paikallista aikaa tarvittais johtoa EFHK:lle, tarkoitus olis lentää FIN5 kaikki tietää minne... ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Malmille johtoa tänään klo 20:00. Verkkona IVAO!

PS! Paljon porukkaa tulossa!!

EDIT: GND ja TWR malmille saatu!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuosta tunnin sisään lähden EHAMilta Rovikselle, listan mukaan lentoaika olisi noin 2h joten tuohon klo 20 paikkeille olisi kiva saada rovikselle johtoa. IVAO...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Bucharestista tulossa kotiin. Vantaan päähän 1315 LT jos sais johtoa, kiitos! :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tänään Torstaina tarkoitus tehdä useampia IFR-testilentoja lennonjohtotarjonnasta riippuen joko Turussa tai Vantaalla alkaen n. 19:00 lmt.

Lennot on lyhyitä ja sisältää keskeytettyjä lentoonlähtöjä. Tarkoituksena on tehdä pieniä korjauksia ja säätöjä (mm. ohjainten kalibrointi) kotiohjaamoon ja etsiä muutamia ajoittain toistuvia erikoisia virheitä.

- Aki

Edit: Siirtyy parilla päivällä, pari muutostyötä ensin

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään