Guest olijchr

Kuullokkeet ja mikki

15 viestiä aiheessa

Miksi en voi puhua mikkiin (kukaan ei kuule). Ostin tänään uudet Koss SB/45 merkkiset kuullokkeet jossa mikki. Auttakaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sinun täytyy tehdä Squawboksissa Calibrate Mick Testi. Options-> Sound.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No ei simulaattorissa voi puhua Mikillä.>:(.Mutta verkossa lentäessä voi puhua Lennonjohdolle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, siis sitä mä tarkoitinkin, miten voin verkkopelissä vastata lennonjohdolle?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä on taas erittäin vahva esimerkki siitä, miten otetaan uusi lentäjä vastaan. Kommenttinne vaikuttaa niin negatiiviselta, että verkkolentämisestä kiinnostunut lopettaa heti alkuun!  :thmbdn:

Elikkä opiskele tarkasti noista Juhan laittamista linkeistä, miten näiden verkkojen softat menee ja miten pitää lentää. Tuota headsetti asiaa voisit hieman tarkentaa...  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luin kommentit uudestaan ja löysin vihamielisyyttä tasan yhden hymiön verran.. Jännä juttu toi ihmismieli kun tuolla tavalla asioita tulkitsee.

En kyllä puhunut mitään vihamielisyydestä...  ??? Sanoin vain, että kommenteista saa negatiivisen kuvan. En tiedä sinusta, mutta minun ihmismieli on kyllä enemmän sellainen, että uudet lentäjät otetaan mahdollisen ystävällisesti ja hyvin opastaen vastaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

eli ostin uuden headsetin, jossa EI ole tangenttia. Kysymykseni olikin että miten saan otettua yhteyttä torniin sekä vastattua tornille kun on pelkkä näppis sekä Logitechin joysticki käytössä? Simu on FSX.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä on taas erittäin vahva esimerkki siitä, miten otetaan uusi lentäjä vastaan. Kommenttinne vaikuttaa niin negatiiviselta, että verkkolentämisestä kiinnostunut lopettaa heti alkuun!  :thmbdn:

Erittäin hyvin sanottu Henkka,  >:( ! Ihme ylimielistä höpötystä! Kattokaas jokainen ne ensimmäiset viestinne foorumille ja kurkatkaa peiliin.. Simuharrastajat eivät mielestäni tarvitse negatiivista ja nokka-pystyssä kulkujoiden mainetta!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisin kuvitella että tässä on kyse FSX omasta verkko ominaisuudesta, siinähän pystyy toimimaan jotenkin lennonjohtajanakin. Ja kyllähän FSXään on integroitu jonkinmoinen ääni kommunikaatio, eli kun pelaat verkossa voit ihan itse simulla lähettää & vastaanottaa puhetta.

Tulkitsinko oikein mistä oli kyse? Joku FSXää paremmin tunteva voisi hiukan kertoa enemmän noista ääni ominaisuuksista & niiden käytöstä?

-Anssi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisin kuvitella että tässä on kyse FSX omasta verkko ominaisuudesta, siinähän pystyy toimimaan jotenkin lennonjohtajanakin. Ja kyllähän FSXään on integroitu jonkinmoinen ääni kommunikaatio, eli kun pelaat verkossa voit ihan itse simulla lähettää & vastaanottaa puhetta.

Tulkitsinko oikein mistä oli kyse? Joku FSXää paremmin tunteva voisi hiukan kertoa enemmän noista ääni ominaisuuksista & niiden käytöstä?

-Anssi

Niin tää sama mulla tuli mieleen mitä Christopher vissiin tarkoitti? Eli mikäli näin, niin kyseessähän on FSX Deluxe versio, jossa voi netti- tai lähiverkkopelissä toimia lennonjohtajana. Tällöinhän mikki ja kuulokkeet ovat tarpeellisia. Ja simun omassa manuaalissa on asiasta tietoa.

Saa nähdä kun toi FSX Deluxe malli yleistyy, mitä kaikkea nordicin väki sillä alkaa rakennella; vaihtoehtojahan on pilvin pimein lähtien omista lessoneista, koneista, kuvakulmapaketeista etc.

RiPa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No niin, eipä taida FSX:lle olla sitä squawkboxia, tai en ainakaan löytänyt sitä mistään.

Voisko joku neuvoa alottelijaa miten mä saan headsetin toimimaan? Ongelmana on siinä kun en saa vastattua tornille kun yritän lähteä rullaamaan tai sit laskeutua (valvotulle) kentälle, näin ollen mut potkitaan aina pois pelistä "EI OLE KIVAA".

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No niin, eipä taida FSX:lle olla sitä squawkboxia, tai en ainakaan löytänyt sitä mistään.

Voisko joku neuvoa alottelijaa miten mä saan headsetin toimimaan? Ongelmana on siinä kun en saa vastattua tornille kun yritän lähteä rullaamaan tai sit laskeutua (valvotulle) kentälle, näin ollen mut potkitaan aina pois pelistä "EI OLE KIVAA".

FSX:lle FSinn. http://www.vacc.fi/tutorials/software/fsinn/

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään