Guest anttihaa

Squawkbox 3 ongelma

8 viestiä aiheessa

Heips,

Kaikki pelaa normaalisti jonkin aikaan, kun olen kirjautuneena squawkboxissa. Kunnes simualkaa vastaamasta, eli ääni jää toistumaan ja kone ei liiku. Olen yritänyt erillisellä ikkunalla jossa squakbox pimahtaa mutta simu jää päälle, simu toimii hyvin. Koneen tehot tuskin ovat ogelma, intel core duo 2 prosessori, 1G ram.

Mikä voisi olla vialla?  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Päivitin ajurit ja mitään muutosta ei tapahtunut.  :-\ Kaveri neuvo asentamaan SpeedFan nimisen ohjelman (kertoo tietokoneen lämpotiloja). Koneen jäähdytys ei näköjään ole tarpeeksi hyvä, joka aiheuttaa prosessorin ylikuumenemisen, joka taas kuumana ei pysyty pyörittämään vaativia ohjelmia. Vika on näköjään siinä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Paljon mahdollista. Itsekin tiputin prosessorin väylää parilla pykälällä, kun on niin kuumat ilmat ettei kone jäähdy.

T: Mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitenkäs prosessorin väylän tiputtaminen onnistuu? Avasin koneen kuoret ja laitoin sellaisen ison tuulettimen tuulettamaan sisältöä  ;D (väliaikaiseksi ratkaisuksi) ja silti lämmöt on liian korkeat.  :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Outoa ettei ns. pöytätuuletinkaan auta?

Se tehdään BIOS:ista. En kehoita koittamaan, jos ei ole tarkempaa osaamista! Itse olen nostanut väylää 200mhz => 220mhz, mutta jos on kuuma päivä niin tiputan sitten 216mhz. Sinulla sitä ei ole nostettu, joten ongelma ei ole siinä!

T: Mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos avusta.  :thmbup:

Pitänee hankkia parempi jäähdytys.

Ite painin noitten lämpöongelmien kanssa pitkään kunnes ostin paremman virtalähteen, asensin sen ja kolme tuuletinta. Kaks puhaltaa sisään ja yks ulos. Mulla tippu lämmöt koneesta aika huomattavasti ja vakaasti toimii koko rakkine nyt. Ja kannattaa myös putsata pölyistä kuukauden välein se sisusta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään