Guest Pona

IVAO:n tunnukset

5 viestiä aiheessa

Moi.

Haluaisin kysyä että olen ymmärtänyt että jos obsaan, niin silloin connectaan ja tunnukset pitäisi pysyä "activenä" sillä tavalla. Nyt tänään tuli postia IVAO:n HQ:sta. Viestissä luki näin:

Dear Pontus,

Your account on IVAN has been deactivated due to inactivity

If you want to come online again please "click here to activate it"

but do NOT do this UNTIL you REALLY intend to connect.

Eli nyt haluaisin kysyä että onko jotain "kikkaa" olemassa että saisin tunnukset pysymään aktivoituna, jos vain obsaan, kun en nyt olisi ihan varma siitä fraseologiasta? ??? Olen seurannut lennonjohtoa IvAe:n kautta.

//P.L

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi.

Haluaisin kysyä että olen ymmärtänyt että jos obsaan, niin silloin connectaan ja tunnukset pitäisi pysyä "activenä" sillä tavalla. Nyt tänään tuli postia IVAO:n HQ:sta. Viestissä luki näin:

Dear Pontus,

Your account on IVAN has been deactivated due to inactivity

If you want to come online again please "click here to activate it"

but do NOT do this UNTIL you REALLY intend to connect.

Eli nyt haluaisin kysyä että onko jotain "kikkaa" olemassa että saisin tunnukset pysymään aktivoituna, jos vain obsaan, kun en nyt olisi ihan varma siitä fraseologiasta? ??? Olen seurannut lennonjohtoa IvAe:n kautta.

//P.L

Paina sitä uudelleen aktivointi nappulaa.

Voit pitää sitä aktiivisena connectaamalla kerran 3kkssa (?) vaikka jollekkin korpikentälle ja sitten disconnectaat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Paina sitä uudelleen aktivointi nappulaa.

Voit pitää sitä aktiivisena connectaamalla kerran 3kkssa (?) vaikka jollekkin korpikentälle ja sitten disconnectaat.

Jep, kummallista on että mulla on ollut tunnukset vain ~1kk. :P Noh, pitääpi connectata kerran kuukaudessa sitten. :) Kiitos avusta.

//P.L

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep, kummallista on että mulla on ollut tunnukset vain ~1kk. :P Noh, pitääpi connectata kerran kuukaudessa sitten. :) Kiitos avusta.

//P.L

Todennäköisesti uudet jäsenet, jotka eivät yhdistä kuukauden sisällä rekiströitymisestä, laitetaan inaktiivisiksi. En löytänyt tälle säännöistä mitään, mutta kyselen porukalta, joka tietää lisää.

Edit: varmistettu, jos ei yhdistä 1 kuukauteen, muuttuu status inaktiiviseksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Todennäköisesti uudet jäsenet, jotka eivät yhdistä kuukauden sisällä rekiströitymisestä, laitetaan inaktiivisiksi. En löytänyt tälle säännöistä mitään, mutta kyselen porukalta, joka tietää lisää.

Edit: varmistettu, jos ei yhdistä 1 kuukauteen, muuttuu status inaktiiviseksi.

Asia selvä. Kiitos avusta! :)

//P.L

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään