Guest ittisgasgas

Freewaret vatsimissa?

13 viestiä aiheessa

Niin tällainen pieni kysymys, että voiko Freeware koneita käyttää myös Vatsimissa ja miten? Nyt on rahat niin tiukilla että mitään kaliita payware koneita en mee ostelemaan... :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aivan samalla tavalla niillä voi lentää joko offlinessä tai sitten siellä verkossakin, eli ei ole mitään esteitä olemassa. Lisää vatsim:stä löydät esimerkiksi täältä http://www.vatsim.fi/

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Okei mä vaan ihmettelin et eiks siin tarvii olla koneessa FMC tai jtn.:D Lennetäänkö reittipisteet gepsun avulla?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FMC:stä on tuossa kyllä suuri apu, mutta pisteet pystyy lentämään vaikka VOR:ien avulla tai sitten vain kellolla ja kompassilla, ihan miten haluaa asian tehdä. Myös GPS:llä asia onnistuu. Korjatkaa toki muut jos puhun täyttä sontaa :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

GPS:ssä taitaa olla aikas vanhat pisteet, jossei siihen oo mitään päivitystä saatavilla...? www.fsnavigator.com on aikas hyvä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse käytän VasFmc:tä,tälläkin hetkelle menossa sillä New Yorkkiin  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikö muuten tuo haittaa aika paljon, että jos haluaa säätää jotain juttuja tuolta vasFMC:stä(esim. vaihtaa pisteitä etc.). Koska sehän menee silloin ainakin minulla pauselle. Minua ainakin tympii tämä offlinessakin, mutta jos ei sielä niin vatsimissa/ivaossa tuo sitten viimeistään haittaa. Vai meneekö teillä muilla simu pauselle siksi aikaa kun otatte sen vasFMC ruudun esiin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos paljon.Niin siis mistä asetuksista? ;D

FS2004?

Options -> General ja täppä pois kohdasta "Pause on Task Switch".

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään